Hakutulokset

  1. Crystal83

    Päijät-Hämeen odottavat

    Sori, kun kesti vastaaminen. Näköjään sen yksityisen äitiysneuvolan sivut ei enää toimi. Kummallista, onkohan se lopettanut. Vastahan me huhtikuussa siellä käytiin. Mutta näköjään toinenkin paikka toimii Lahdessa eli Perhe-arte. perhe-arte – Hinnasto Siellä on vielä halvempi varhaisultra, 50€...
  2. Crystal83

    Päijät-Hämeen odottavat

    Täällä yksi lahtelainen odottaja. Laskettu aika on joulukuun alussa. Eka kunnan tarjoama ultra oli niskaturvotusultra, joka mulla oli viikolla 12+. Yksityisessä äitiysneuvolassa on tarjolla kätilön tekemä varhaisultra, joka maksaa vain 60€. Me kävimme siellä tarkastamassa tilanteen kun ei...
  3. Crystal83

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Minut voi POISTAA LISTALTA. Olen muissakin ryhmissä niin tänne kirjoittelu on jäänyt. Hyvää jatkoa kaikille! =):flower:
  4. Crystal83

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    MaryahR Se on ehkä parempi jättää ulkovessan tyhjennykset vähäks aikaa. :D Mullakin on aamulla hyvä olo. Väsymys ja lievä etova olo tulee sitten iltapäivällä ja illalla. Sopivasti vaan pitäis muistaa syödä koko ajan niin pysyis olo mahdollisimman hyvänä. Oksennellut en ole kertaakaan eli...
  5. Crystal83

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Ei oo varsinaisia mielitekoja ollut, mutta paremmin maistuu kevyempi ruoka. Esim. porkkanaa ja tomaattia on tullut syötyä normaalia enemmän ja eilenkin piti tehdä ihan salaatti. Ja nimenomaan vihannekset vielä maistuu paremmin kuin hedelmät. Vappuna erehdyin syömään kaksi hodaria (soijanakilla)...
  6. Crystal83

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Mullakin ois ne verikokeet etukäteen, viikolla 9-11. Ensi viikolla meinasin mennä kun on 10 viikkoa kasassa. Ehkä ne tuloksetkin ois valmiina sitten ultraan? Tai voihan se olla että niissä menee pidempään. Myrtti Koita jaksaa! Täällä ei ole pahoinvointia ollut, mutta kylläpä taas väsyttää! |O...
  7. Crystal83

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    kathii Oikein muistit, oon ollu sellaisessa ryhmässä. :D Nimimerkkisi tuntuikin tutulta. Mehän tosin aloitettiin yritys jo kesällä 2011 ja nyt vasta olen raskaana. Ajatella että teillä on jo toinen tulossa! Kolme viikkoa ja kaksi päivää np-ultraan! =) Tuntuu niin pitkältä ajalta, mutta...
  8. Crystal83

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Noista syömisistä. Neuvolasta saamassani listassa oli aspartaami sallittujen makeutusaineiden listalla. Jätin kuitenkin varmuuden vuoksi light -jogurtit ja mehukeitot pois. Coca-cola Zeroa on tullut juotua 1-2 tölkkiä viikonloppuisin. Coca-colasta ei olekaan ollut missään mainintaa, vain...
  9. Crystal83

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Mulla on turvotusta ollut lähinnä illalla, joten samat vaatteet mahtuu vielä ihan hyvin. Toisaalta nuo eniten käyttämäni farkut on melko matalavyötäröiset, joten ne varmaan mahtuu aika pitkäänkin. Mielellään kyllä ostaisin jo äitiysvaatteita, mutta ei ihan vielä oo tarvetta. Oli kyllä eilen...
  10. Crystal83

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    pikkuihra Ei ekassa neuvolassa vielä mitään sydänääniä kuunneltu. Eikö ne muutenki kuulu aika myöhään? Käytiin varhaisultrassa keskiviikkona. :heart: Siellä jo pieni sydän sykki ja alkio oli oikealla paikallaan. Hieman pienempi oli kyllä kuin kuukautisten perusteella lasketut viikot. Mutta...
  11. Crystal83

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Kirppa Varmaan neuvolaan soittamalla voisi saada lähetteen? Mulla oli eka neuvolakin jo varattuna tuona ajankohtana. Oli vaan lomalla paljon helpompi varailla aikaa ja lomalla plussasin...
  12. Crystal83

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Ei ole ollut repäisykipuja. En edes tiedä miltä ne tuntuu, mutta vamaan oisin huomannut jos niitä ois ollut. Vitamiineista oon käyttänyt D-vitamiinia ja folaattia jo yritysaikana. Nyt ostin jonkun raskaus-monivitamiinivalmisteen. Tuli muuten raskausarpivoide kaupan päälle. Missähän vaiheessa...
  13. Crystal83

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Ansku Minä testasin ekan kerran 4+2 ja silloin antoi viikkoja 1-2. Eikös sen ihan normaali tulos pitäis olla? Muutama päivä siitä näyttikin jo 2-3. Sen jälkeen en ole testaillut. Kyllä tässä raskaana ollaan. ;) Crystal & pikkuinen 6+6
  14. Crystal83

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Lurtsi Kauhea tuo ystäväsi tilanne. Ei ihme että itsellekin tulee pelkoja. :( Tuon takia en viitsi tällä hetkellä edes miettiä mitä kaikkea mahdollista voi sattua... 11h yöunet takana. :D Hieman oli rankka työviikko näköjään. FB-ryhmään en vielä halua ettei vaan paljastu tutuille. Siinä...
  15. Crystal83

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    LilyAlice Niinpä, täällä ollaan. Uskomatonta. :heart: En oo tänne jaksanut vielä kirjoitella kun oon yhdessä kerhossakin ja iltaisin oon niin väsynyt ettei paljoa ylimääräistä jaksa. Varsinkin kun töissä on ollut niin kiireistä. Tuosta kotiinjäämisestä. Meillä alkoi vauvan yritys melkein...
  16. Crystal83

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Parina päivänä on ollut hieman etovaa olo, mutta ei vielä pahoinvointia. Mietin jo että pitäiskö huolestua? Mut ei kai sitä kaikille tule. Rinnat on turvonneet ja varsinkin työpäivän jälkeen väsyttää tosi paljon. Mulla ois neuvola jo huomenna! Tosi aikaisin ne antoi ajan. Siellä varmaan sitten...
  17. Crystal83

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Hei! Pitkä yritys takana ja clomit & tyroksiini toi avun. :) 1.12, Crystal83, 30, 1.lapsi, PHKS
  18. Crystal83

    Auta aloittelevaa kasvissyöjää!

    Chocochilin sivuja suosittelen minäkin! Paljon hyviä reseptejä!
  19. Crystal83

    Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

    miss_piggy Onnittelut! :heart::flower: Hieno juttu! Uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut. :hug: Tuo kerho on hyvä idea! Saa tosiaan vähän vapaammin kirjoitella. Nää julkisen palstan tekstit kun roikkuu netissä ties kuinka kauan. Ja jotenkin on aina sekin pelko et joku ulkopuolinen...
  20. Crystal83

    Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

    Sisaruksista Mulla on pari vuotta nuorempi veli ja useamman vuoden nuorempi sisko. Veli ja hänen avovaimonsa voivat kyllä hyvinkin ehtiä ennen meitä. Tietääkseni heillä ei ole yritystä, mutta eihän mekään olla meidän yrityksestä kerrottu. Vaikeaa sanoa mikä oma suhtautuminen olisi jos heille...

Yhteistyössä