Hakutulokset

  1. N

    Voinko pyytää miestäni hakemaan reseptini?

    Elikkäs uusittu e-pilleri resepti makaa terveyskeskuksessa sairaanhoitajan pöydällä kolmatta viikkoa. en ole päässyt hakemaan kun matkaa on yli 20 km. Mieheni sattuu tänää olemaan siinä vieressä töissä. Luovuttaako sh miehelleni reseptini? olisi paljon helpompi jos hän saisi sen mukaansa...
  2. N

    lapsi 6 kk hampaita vai kipeenä????

    Heips! Kokemuksia kokeneemmilta kyselisin. Esikoisesta kysymys joten käännyn viisaampien puoleen. Pojalla oli lämpöä viikko sitten päivän ajan. Siis lämpöä ei edes kunnon kuumetta. Viikonlopusta lähtien ollu vesinuhaa. Nenä vuotaa ajoittain ei koko ajan. Yskää on ainoastaan se mitä nyt lima...
  3. N

    3 kk:n rokotus vaivaa

    Ajattelin nostaa vuoden vanhaa aihetta kun en ole vastausta löytänyt mistään ja meidän neuvolaterkka on märkä rukkanen joka ei mistään mitään tiedä... Kyseessä on 5 kk yhdistelmärokote. Pojalle nousi lämpöä (38) vuorokauden sisällä rokotuksesta. Lämpö kesti 12 tuntia. Sen jälkeen ollut...
  4. N

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Tuttavan lapsen nimi on JIMI HENRIKKI. Yksinään ei mitenkään erikoisia nimiä, mutkun laittaa yhteen ni voi arvata ketä lasten äiti fanittaa...
  5. N

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Ainiin unohtu edellisestä isot :hug: kaikille tarvitseville ja b =) d kaikille testaajille! PLUSSATUULIA KOKO PINON POPPOOLLE! TAVATAAN ODOTTAJIEN PUOLELLA TAAS!! vaikka jotenkin mä oon tänne vielä jäänyt jumittamaan.... :)
  6. N

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    haavekuva sori kesti vähän vastaaminen... :ashamed: Joo mä lopetin pillerit sillon marraskuussa ja yksiäkään luomuja ei ehtiny tulemaan. Sillä tässä nyt vähän pelottaa et mitä tuleman pitää. Toivon että kaikki menee hyvin :) Jos ei niin murehditaan sitä sitten...
  7. N

    viikkoa 2 odotavat

    Susanna78 onneksi olkoon!!! :heart: :heart: :heart: Tervetuloa tonne odottajiin syysmassuihin!! Siellä tavataan! amalia81 me odotellaan suakin sitten sinne saapuvaksi!! Plussatuulia!
  8. N

    viikkoa 2 odotavat

    amalia81 Mä testasin apteekin omalla. Sen pitäis näyttää luotettavasti tulos jo sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Monet taas on sanonu et niillä on muut merkit näyttäny plussaa vaikka apteekin oma olis vielä näyttäny negaa. En sitte tiiä. En oo koskaan ennen testannu eikä siis oo...
  9. N

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Pantalaimon Paaaaaaaaaaaljon plussatuulia myös sinnepäin! +++++++++++++++++++++++++ miina- kiitos kovasti! Toivotaan että masuasukki pysyy kyydissä loppuun asti! :) Plussatuulia!
  10. N

    viikkoa 2 odotavat

    amalia81 millä testillä teit?? Apteekin omassa ei ainakaan oo viivan paikkaa! Mulla oli eka testi ihan haamujen haamujen haamu, mut nyt jo ihan varma plussa! b :) d peukut pystyssä myös sun puolesta!! Tuut sitte heti kertomaan ku oot testannu uudelleen!! Kyllä se plussa sieltä pärähtää...
  11. N

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Narcissus No ei kai siitä testaamisesta tänään mitään haittaakaan ole? Onko sulla vaan herkkä testi? Kaikkihan ei näytä plussaa heti vaikka oliskin... Mä kyllä pidän täällä hirmusti peukkuja pystyssä!! Toivon teistä kovasti kavereita tonne syysmassukoiden puolelle!! b=) d plussatuulia...
  12. N

    viikkoa 2 odotavat

    Millä testillä teit Susanna78 ? Mä tein sillon apteekin omalla ja siinä luki pakkausselosteessa et viivan paksuudella ja värillä ei ole merkitystä eikä sitä tulisi verrata kontrolliviivaan, jos testiin ilmestyy kaksi silmin nähtävää viivaa niin tulos on positiivinen.
  13. N

    töistä pois jäänti

    Tota tässä mietin, että miten mahdollisuus päästä jäämään kotiin jo ennen äitiyslomaa, jos työ ei ole FYYSISESTI raskasta? Tietääkö kukaan? Itse olen sosiaalialalla lastensuojelussa töissä. Fyysisesti työ ei paljon vaadi ( paitsi on vuorotyötä ) mutta väkivallan uhka on aina olemassa... Missään...
  14. N

    viikkoa 2 odotavat

    Susanna78 joko oot tehnyt testin??!! Peukut pystyssä ja plussatuulia puhkun siihen suuntaan! ++++++++++++++++++++ Ei siihen testiin kuulemma MINKÄÄNLAISTA viivaa voi tulla jos ei raskaushormonia ole!!! Elikkäs jee jee! Mä odotan sua nyt sitten kovasti saapuvaksi tonne syysmassukoiden...
  15. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Heippa Laura80 !!! Itsekin tänne vasta tupsahdin ja nyt huomasin että sun LA on liki mun (15.9.08) saadaan täällä sitten yhdessä jännäillä ja vertailla kokemuksia! Vaivaako ketään muuta kalvava kauhu siitä et entäs jos joku menee pieleen? Mua nyt muutamana iltana valvottanut kovasti ku...
  16. N

    Ekat raskaus oireet??

    :) Niin lentoemo-76 se todellakin on homo ja kääpiöpinseri ja toisella todellakin on adhd tai jokin vastaava!!... Toivotaan vaan että kun koirien kanssa on mennyt noin metsään, niin en tulevia lapsiani kasvata yhtä kieroon :p
  17. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Liina81 mun plussa oli aluks haamujen haamu. Eli hyvin hyvällä mielikuvituksella ekasta testistä näki haamun. Odotin muutaman päivän ja tänään se oli selkeä plussa! Peukut pystyssä! Toivotaan parasta!
  18. N

    Tietääkö joku koulukaverit.comista?

    Siis pääsetkö sä sinne kuitenkin sisään?? Siel on sellai kohta ku omat tiedot ja sieltä mä ainakin päivitin s-postiosoitteen ja muut....
  19. N

    Koiraihmiset huomio!!!

    Meillä on kääpiöpinseri. Se on ollut uskomattoman helppo. Voi tosin olla yksilöllistäkin. Se oli helppo kouluttaa ja tosi lempeä luonne. Ainoa "minuspuoli" on et ne on aika ihmisriippuvaisia. Eli hellittävänä ja kainalossa tykkää olla tosi paljon. Toinen meillä on parsonrusselinterrieri. Se on...
  20. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Hei kaikille! Mahtuuko vielä mukaan? Ihan vasta onnen uutisen saaneena yritän irtautua vauvakuume-osastolta ja etsiä paikkaani täällä onnellisten odottajien joukossa :) 1. Olen 25v ja mies on 24v 2. Lahdessa asutaan 3. Itse työskentelen sosiaalialalla tarkemmin lastensuojelussa (älkää...

Yhteistyössä