viikkoa 2 odotavat

Moikka!

Tänään siis kp28/25-31 meneillään, ei ole vielä täti poikennut tänne...

Nauruprinsessa: jos se oli edes miniminiminihaamu, niin kyllä se siitä vielä vahvistuu. Mehän ei tässä pinossa muuta hyväksytä, vai mitä?

murukisu: toi kuulostaa ihan lupaavalta kumminkin, peukkuja sulle!

amalia81: PEUKKUJA testaukseen!!!! Plussausonnea sitten kun testauksen aika on!!! :heart:
 
Kiitos kiitos amalia81 ja Susanna78 !!

Täällä tosin vielä ollaan ihan jalat maassa :) Ei uskalla vielä antaa ittensä kovin korkeita toivoa :) Katotaan jos vaikka perjantaina uudelleen testais.

Toivossa on hyvä elää sano lapamato! :LOL: vähän oli huono :headwall:
 
Huomenta!

Nyt ei oikein näytä hyvältä... kait!
Tänäaamuna alko jonkinlainen vuoto, tosin ihan vähän tullut sellasta haalean punaista. Menkat kun on alkaneet aina heti ilman mitään alkutuhruvuotoja. Siinä mielessä pieni toivo on vielä yllä. Katsellaan miten käy. Jännittää kyllä nyt taas entistä enempi... Hyviä päivänjatkoja :)
 
Heippa hei ystäväiseni!

Haamujen jälkeen tänä aamuna testattu selkeä plussa! =) Kiertopäivät muuttuneet siis rv 4 + 4! :) Toivotaan vaan että kaveri pysyy kyydissä mukana. Taidan pikku hiljaa alkaa siirtymään tuonne odottajien puolelle... Kiitos kaunis kaikille kanssa jännänneille ja haavelijoille! Olitte ihana vertaisryhmä! Toivotaan etten palaa tähän pinoon ainakaan vuoteen :)
iso :hug: kaikille ja puhalla teille plussa tuulia +++++++++++++++++
 
Kp 30/25-31... Tein äsken testin, kun en malttanut odottaa... Siinä on helvetti soikoon kaksi viivaa. Kontrolliviiva on kyllä melko paljon tummempi, mutta tää on ainakin oikea haamu!!! Mies ei ole tullut vielä töistä, ja mun kädet tärisee!!! Voiks tää olla totta? Voi elämän kevät. Mua oikein itkettää!
 
Heiiiii - mitä mitä mitä!!!! :heart: :heart:
Ihanaaaaa nauruprinsessa ja susanna78!!! tosi hienoa, täältä toivotellaan paljon paljon Onnea raskausaikaanne ja hyvää oloa sekä mieltä!!!! :heart: :heart: toivottavasti täältä tultaisiin pian perässä :saint: tästähän tulikin oikea plussienpino.. :LOL:
 
Kiitoksia teille kaikille jo nyt onnitteluista! :heart:

Teen aamulla uuden testin, ja toivon, että viiva vahvistuu. Alan kyllä itsekin jo uskomaan, että kyllä mä raskaana taidan olla. Mutta se viiva joka tapauksessa oli hiukan haaleampi kuin kontrolliviiva.

Lupaan täällä kuitenkin vielä roikkua, ja kertoa miten tuon testin viivan kanssa asiat etenee. Ja nyt voin keskittyä pitämään tätimuuria teille toisille ja puhaltamaan plussatuulia teille oikein kunnolla!!! :whistle: Älkää lannistuko!!! Kaikki on mahdollista!!!
 
Susanna78 joko oot tehnyt testin??!! Peukut pystyssä ja plussatuulia puhkun siihen suuntaan! ++++++++++++++++++++ Ei siihen testiin kuulemma MINKÄÄNLAISTA viivaa voi tulla jos ei raskaushormonia ole!!! Elikkäs jee jee! Mä odotan sua nyt sitten kovasti saapuvaksi tonne syysmassukoiden puolelle! Vaikka itsekin vielä roikun täällä kuumeilijoiden puolella...
 
Tein tänään aamulla testin, mutta en millään jaksanut alkaa testailemaan heti ekasta aamupissasta, kun se oli niin aikaisin aamulla. Menin jatkamaan uniani, ja sitten kun heräsin uusiksi hiukan virkeämpänä, niin tein testin. Ja viivoja siinä on kyllä edelleenkin kaksin kappalein. Tosin se kontrolliviiva on edelleenkin tummempi. Mutta jos huomen aamulla jaksais testata ihan ekasta aamupissasta, niin kyl se viiva varmaan tummempi taas on. Kyl mä nyt uskon tän pikkuhiljaa todeksi, jos kerran r-testeihin ei voi tulla mitään viivaa ilman raskaushormonia. Ja viiva on todellakin hyvin selkeä, vaikkei ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Mä en siltikään vielä uskalla siirtyä odottajien puolelle...
 
Millä testillä teit Susanna78 ? Mä tein sillon apteekin omalla ja siinä luki pakkausselosteessa et viivan paksuudella ja värillä ei ole merkitystä eikä sitä tulisi verrata kontrolliviivaan, jos testiin ilmestyy kaksi silmin nähtävää viivaa niin tulos on positiivinen.
 
ihanaa susanna78!!! :heart: Onnea tosi paljon!! minäkin olen ymmärtänyt noista raskaustestien viivoista sen että ei ole väliä onko testiviiva yhtä tumma kuin kontrolli, vaan sillä onko testiviivassa punaista väriä! ja aina kun sitä on, oli viiva kuinka haalea tahansa - on kyse plussasta :heart: mukvaa kun jaksat vielä täälläkin höpötellä kanssamme, ja toivotaan et sun muuri nappaa meijätki sille plussapuolelle! :LOL:

täällä heräiltiin tänä aamuna samanmoisissa olotiloissa kuin eilen, eli alamahaa särki ja lämpöä se 37,1. tein sit uteliaisuuttani babyplussan r-testin ja ovistestin (kun joillakin siihenkin tullut viivaa raskauduttuaan) ja ovistestiin tuli haalea punainen viiva ja r-testiin tosi tosi hailakka viiva tai sit oli vaan viivanpaikka. toiveet tietty nyt noussu jo ihan taivaisiin, vaiks toisaalta tietää et se r-testi viiva ei todella ollut mikään selkeä. mut mut, huomen sit uuelleen liuskaan pissimään, voi kumpa ois sit jo vahvempi viiva :saint: :saint: :saint:

Onnea kaikille testailuihin ja Onnea myös masuasukin kanssa jännääville!! :heart:
 
amalia81 millä testillä teit?? Apteekin omassa ei ainakaan oo viivan paikkaa! Mulla oli eka testi ihan haamujen haamujen haamu, mut nyt jo ihan varma plussa! b :) d peukut pystyssä myös sun puolesta!! Tuut sitte heti kertomaan ku oot testannu uudelleen!! Kyllä se plussa sieltä pärähtää!! :heart: :heart: :heart:
 
Nauruprinsessa: Mä olen nyt tehny noi testit Mammaksin herkillä liuskatesteillä. Niissä ei ole koskaan aiemmilla kierroilla mulla näkynyt mitään, joten sillä uskallan tähän luottaa jo aika vahvasti. Kävin hakemassa tänään apteekista kumminkin vielä testin, jotta saan kokeiltua parilla eri merkillä. Se on toi "Analyz exact", kun apteekin täti sitä suositteli.

Amalia81: ja nyt sitten vaan aamulla uus testi, niin päästään porukalla tinne odottajien puolelle!!! Pidän peukkuja!!! :heart:
 
nauruprinsessa - tein babyplussan liuskatesteillä (tarkkuus se kaiketi yleisin 25), itekkään en aimmissa kierroissani testatessani oo saanu noihin minkäänlaisia haamuja, mut nyt oli sellanen superhaalea haamujen äiti, viivanpaikka ois aikasten osuva ilmaisu :D ja sit kun tein uteliaisuuttani samalla babyplussan ovistestin, niin siihen sit tulikin vahvempi punaista väriä sisältävä viiva.. jännää!! :heart: mut nyt sit päivällä se apteekin clinic (en ikinä ennen käyttäny) näytti selkeää negaa, joten jokainen testi on näköjään eri mieltä :LOL: täällä toivotaan kyllä juu niiin mielettömän kovasti et vahvistuis selkeäski plussaksi, mieskin niin tohkeissaan kyseli haamuista jne.. :D huomen tuun sit heti kertomaan kun teen aamupissistä taas testin, tarttee varmaan hokea jotain mantraa koko yö että se hcg-pitoisuus nousis.. :LOL:

susanna78 - juuh, mikään ei ois hianompaa ku läksiä yhessä teijän kaa tuonne odottajiin jännäilemään, la:t ois varmaan tosi lähekkäin! :heart: mitkäs teillä muuten tulis synnärit olemaan? mulla varmastikki joko lohjan sairaala tai tammisaari
 
amalia81 Mä testasin apteekin omalla. Sen pitäis näyttää luotettavasti tulos jo sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Monet taas on sanonu et niillä on muut merkit näyttäny plussaa vaikka apteekin oma olis vielä näyttäny negaa. En sitte tiiä. En oo koskaan ennen testannu eikä siis oo kokemusta mistään muista merkeistä. Sit taas jollain erittyy raskaushormonia aluks niin vähän et ne voi olla raskaana mut testit näyttää negaa aina rv 10 asti!! Yksilöllistä siis on. Mut mä toivon parasta! Muista tulla raportoimaan sitte!!

Mulla olis laskurin mukaan laskettu aika 15.9. Huisii! :heart:
 
nauruprinsessa - juu, siinä apteekin omassakin on mun mielestäni toi yleisin tarkkuus eli 25, jolloin suurimmalle osalle näyttää plussaa jo mensujen ensimmäisenä poisjääntipäivänä. vähän ois muuten pitkäjänteistä puuhaa jaksaa oottaa tonne rv:lle 10 asti ennenku sais plussan! :LOL: tuun sit juu raportoimaan heti huomenissa! :saint:
 
huomenta päivää kaverit!

tänään siis testattu uuelleen samaisella babyplussan r-testillä kuin eilen, en vaan saanut ihan toivomaani tulosta kun tän aamun "haamu" ei ollu yhtä selkeä ku eilen, nyt oli juuri ja juuri viivanpaikka jos sitäkään, iso plääh.. kait tässä tarttee sit alkaa vaan tätsyä odotteleen.. :headwall: noh, ei nyt silti masennuta, ensi kierrossa sit pääsen ovista noilla tilaamillani tikuilla bongaamaan! :D

nyt suihkuun ja sit iltavuoroon ahertamaan! leppoisaa sunnuntaita kaikille ja paljon plussaisia olotiloja!!
 
Testi aamupissasta tehty, ja kyllä se nyt on uskottava, että raskaana ollaan!!! Selkeä viiva pärähti testiin.

Viikko 2 on jo loppumaisillaan, mutta tulehan amalia81 silti kertomaan tilanteesi. Ja samoin te kaikki muutkin, joilla tällä kertaa ei tärpännyt. :heart:

Plussaonnea teille kaikille ja kiitos tästä palstailusta, oli jänniä aikoja!!! :hug:
 

Yhteistyössä