viikkoa 2 odotavat

enpä sitten löytänyt tällästä täältä joten piti aloittaa uus. täti pitäis tulla kylään 7. päivä mutta toivotaan ettei tule. pikku kakkosta tänne kovasti jo toivotaan. Mies kyl enemmän...

onko muita jotka odottaa ensi viikkoa?
 
Heips! Minä odottelen viikkoa kaksi. Ilmoittaudun jo tuonne viikon 1 ketjuun aiemmin, kun en tällaista tosiaan löytänyt. No nyt ollaan molemmissa. :) 8. päivänä pitäisi menkat alkaa ja esikoista toivotaan.
 
Täällä pitäis alkaa 11 päivä... Toivottavasti ei ala. Ensimmäistä ollaan nyt yritetty, tai pikemminki annettu tulla jos on tullakseen, puolisen vuotta. Vielä ei ole tärpännyt. Aiemmilla yrityskerroilla on ollut mukamas kaikki mahdolliset oireet ja aina menkat on sitten alkaneet. Nyt ei tunnu vielä minkäänlaisia oireita. On vain todella rauhallinen ja rento olo. Plussatuulia =)
 
Ilmoittaudun mukaan! Tädin pitäis tulla viimeistään 8.pvä. Tänään jo hätäilin ja testasin negan, kp 24/26-28. Joulun jälkeen oli oireita jos jonkinmoisia, mutta nyt hävinnyt kaikki paitsi väsymys. Testaan maanantaina tai sit vasta keskiviikkona. Plussatuulia kaikille!
 
Ilmoittaudun mukaan jännittämään!!!

Menkat pitäisi tulla ensi viikolla, jos ovat tullakseen. Kiertoni on edellisen oudon lyhyen kierron jälkeen asettunut välille (25)30-31. Oviksen perusteella menkkojen aika (edelleenkin tosin ei-toivottu) olisi la-su. Itseni tuntien testaan jo ennen viikonloppua. Tosiaan bongasin oviksen tikuilla, ja se olikin ensimmäinen kokemukseni ovistesteistä. Ihan hyvä kokemus sinänsä, kun siihen testiin sain edes viivoja!!! Oviksen jälkeen lämmöt nousi 37,0-37,2:een, ja toivottavasti siellä pysyvätkin mahdollisimman pitkään.
 
moiksan! ilmottaudumpas minäkin mukaan! eli yk 6 menossa ja esikoista kovasti toivotaan :heart: mulla kierto yleensä 28-30 päivää mut toisinaan venähtää lähemmäs 40 päivää, onneksi kuitenkin harvemmin. eli 8.1 olis kp 28 ja sillon olisi tädin aika alkaa kurvailemaan tänne päin, vaan toivottavasti pysyisi nyt sitten visusti poissa! oireita ei oo ollu minkäänlaisia, hassua, aiemmissa kierroissa mulla on ollu lähes kaikki maholliset raskausoireet.. :LOL:
oikein paljon plussatuulia tähän pinoon :heart: +++++++++ :heart:
 
Oikealle puolelle taas nippailee, johan tässä saa tätiä odotella vieraaksi pikku hiljaa. Toisaalta sitä toivoo ettei tulis, mut mut, jotenkin sellainen olo että sieltä se tulee taas.
Muuten olo on ollut ihmeen rauhallinen mutta kuitenkin levoton. Siivoillut olen tänään ja pyykännyt, ei malta olla paikallaan olleskaan. Mieskin ihmettelee olemustani (tai sitä kun en kälätä mistään) eli oon aika hiljanenkin. Väsyttää muttei kuitenkaa väsytä.
Ota tästä nyt sit selvää.
 
Auroora: voi hitsin hitsi... :hug:

Mulla tänään kp25/(25)30-31, vielä ei ainakaan ole täti antanut edes merkkejä tulevasta vierailustaan. Mutta vielä se ehtii... Mites muilla tilanteet? Mammutti-Mamma, mikä tilanne tänään?
 
nyt on menossa 25/28-34, kyllä alkaa jo vähän jännittämään. Rinnat kipeyty eilen, mutta sitä en oikein osaa pitää oireena koska välillä ne kipeytyy viikko ennen menkkoja ja välillä taas ei ollenkaan. Viluttaa kyllä koko ajan varsinki iltaisin, mutta niin on tehnyt ennenkin ennen menkkoja. Yks joka vois ehkä olla oireen poikanen on se, että maha on ollut nyt viikon verran aika sekasi. No loppuviikosta alan sitten ehkä testailemaan jos ei ala kuulumaan menkkoja.

Hyviä päivänjatkoja kaikille :wave:
 
moiks! täällä menossa kp 27/28-30, pikku hiljaa alkaa jännitys nostelemaan päätään.. ;) ajattelin et jos huomen testit polttelee kovasti keittiön kaapissa ni teen yhen, mut jos vaan jaksan vielä malttaa mieleni ni sit ylihuomenna :heart: mut kattotaan - oikein paljon PlussaOnnea kaikille!! :heart:
 
Päätin sitten tänne tupsahtaa.Nyt kp 29 menossa. Jos oikein oviksen bongasin kp 19 paikkeilla niin täti tulis kyläilemään tossa 9.-11. päivä, Kierrosta ei tosin ole mitään hajua. Nimittäin ensimmäisiä luomuja odottelen pillereitten jälkeen... Toisaalta sen verran laiskoja oltiin tällä ekalla kerralla et mahikset raskautumisesta on tosi minimaaliset.

Tänään vähän alkaneet rinnat vähän sivuista kipeytyä, muita oireita ei sitten olekaan. Ellei kateissa olevat PMS:t sitten ole oire? Pelottaa vaan että pillereitten jälkeen kroppa on niin sekaisin, et kierto venyy... Toivotaan ettei! Puutuva himo suolaseen myös ihmetyttää. Mikään ei oikein maistu, mut sekin kuulemma johtunee pilsuista. Jalat maassa elellään. Enemmänkin pessimistisesti kuin toivovalla kannalla. Täti odotellaan, jotta uuteen yritykseen päästäis.


Ällötysvaroitus!!
kn:kin on ihan pehmeä ja alhaalla, joten sekään ei mitään lupaile.

:hug: tarvitseville ja d =) b (peukut pystyssä) kaikille joilla kriittiset päivät menossa. Tarrasukkia myös plussanneille! :)
 
Ihan ihme menkat. vuosi kaks päivää ja loppu kun seinään. iha ku joku olis hanan sulkenu. ihmeellistä vuodan yleensä 7 päivää kuin mikäkin vesihana. TOIVOTTAVASTI teille muille tulee plussa!!!!! Mä täällä odotan että teille tulee plussia!!!
 
Mammutti-Mamma iso :hug:
Auroora, jos se olikin vaan valemenkat? *yrittää pysytellä positiivisena* :hug: kuitenkin

Täällä kierto venyyyyyyyyyyyy.........
kp 30 kääntyy yöhön. tunnin päästä kp 31. Lähettäkää se täti tänne jooko?
 
Hei vain kaikille :)

Täällä on nyt menossa kp 27 ja iski sitten flunssan päälle. Alko kurkkukivulla, sitten tuli armoton nuha ja lämmöt nousi 37,5 muttei sen enempää... Nyt aamulla ei enää taas kuumetta ja kurkkukipu lähti, mutta nenä ihan tukossa. Kolottaa kyllä paikkoja tosi paljon ja alaselkä on hellänä. Myös rinnat on kipeytyny entistä enempi. Nyt vähän kyllä jännittää, miten tulee käymään. Ajattelin että jos malttais kuitenkin odottaa ens viikon alkuun ennen testin tekemistä. Voi olla kyllä että ei malta...

Hyvää päivänjatkoa kaikille ja tsemppiä seuraavaan kiertoon teille joilla ei nyt vielä tärpännyt. :flower:
 
moiksan taas!

täällä elellään kp 29/28-30 eikä tätiä kuulu ei näy.. :saint: tosin välillä mulla venähtää kierto lähemmäs 40 päivää, oon ite miettiny et jos mulla niinä kiertoina ei oo ollu ovulaatiota ja menkat siks venyny. tosin tässä kierrossa jouluvierailujen takia jäi nuo touhuilut "ei niin suotuisille päiville" kun oltiin mun perheen luona pohjosessa koko sisaruskatraan kanssa ja nukuttiin siellä pitkin lattioita siskonpedeissä.. :D laitettiin siimahännät matkaan ennen reissuun lähtöä mut oli kyl liian aikasta ja sit kun tultiin takas oli jo toooosi myöhään, joten en nyt sit ihan täysillä malta uskoa plussautumiseen, mut toivotaan tietty parasta :heart: testit ei oo nyt ehtineet huhuilla mua tuolta keittiön kaapista kun on ollu niin paljon muuta touhuamista, ajattelin nyt malttaa vaan odotella ja kattoa jos tätsyä ei todella kuulu niin kp 32 testailisin.. :saint:

nauruprinsessa ja murukisu - toivotaan kovasti et teillä tuntemukset kertoisi plussaisesta olotilasta! Oikein paljon plussatuulisia! :heart:

mammutti-mammalle iso lämmin :hug: !
 
tjaa, mahdollinen haamu ,joka joko on haamu tai ei ole, on tänään testattu :) Elikkäs ei mitään uutta tietoa. Tätiä nyt kuitenkin vielä odotellaan mahdollisesti vieraaksi ja jos ei muutamaan päivään tule niin testaillaan uudelleen...
 

Yhteistyössä