Hakutulokset

  1. A

    Miehen koulutus

    Voi herravarjele joitain kommentteja! Mitä väliä sillä on, mikä toinen on ammatiltaan, jos rakastaa ja tulee hyvin juttuun puolisonsa kanssa. Eiköhän ne kemiat pitemmän päälle ratkaise aika monta asiaa eikä se, mikä toinen on koulutukseltaan tai ammatiltaan. :hug: Ai niin, alkuperäiseen...
  2. A

    Näinkö vähän ihmisiä tässä osiossa??

    Savosta maaliskuisen illan tervehdys! Näyttäähän meitä muutamia =) edes olevan täälläkin puolella. Harvoin vain ehtii piipahdella, kun "käsitöitä" riittää kolmen muksun kanssa. Vauhti varmaan on hidastunut, kun 35 on jo mittarissa! Isi jäi isyyyslomalle vappuun asti ja minä kipittelen töihin...
  3. A

    Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

    Kuopio ja 35 v.
  4. A

    kyläilykulttuuria kaipaava

    Minäkin olen kaipaillut "ennenvanhaista" kyläilytapaa. Tosi on, että todella harvaan paikkaan voi mennä ilmoittamatta etukäteen. Monesti olen miettinyt, mitä kyläreissusta on jäänyt mieleen: mukava yhteinen jutteluhetki eikä se, onko huusholli siistissä kunnossa vai ihan sekaisin, koska sillä...
  5. A

    Apua...:(

    Hei nyyti äityli! Toivottavasti olet jo saanut jostain apua, sillä muistan kyllä, miltä tuntuu kun vauva itkee ja isompi vaatii huomiota. Minulla kantoliina helpotti vauvan oloa ja myös se, että vauvani sai muutaman kerran vyöhyketerapiaa. Suosittelisin sitä lämpimästi, jos vain jaksat etsiä...

Yhteistyössä