Hakutulokset

  1. A

    Onko ketään ylivieska/oulainen suunnalta?

    Molemmista kaupungeista on kokemusta, vaikka itse en enää sielläpäin asukkaan. Oulainen oli minusta hyvin sisäänlämpiävä paikka, aika hankala oli saada sieltä tuttavia, tosin silloin ei ollut lapsiakaan, joiden kanssa ehkä helpommin tutustuu muuhunkin kuin työpaikan porukkaan. Ylivieska on...
  2. A

    Ikäsi?lasten lukumäärä?

    Minä 35v (vielä kolme viikkoa), poika 7v, tytöt 5v ja 10 kk. :flower:
  3. A

    Mikä olet ammatiltasi ja milloin menet töihin jos olet koton

    Sairaanhoitaja ja nyt hetken töissä, kun isä isyysvapaalla. Kesän olen kotona kolmen lapsen kanssa, nuorin 1v. kesällä. Haaveissa osa-aikainen työ syksyllä, ettei tarvitse lapsia viedä hoitoon. :flower:
  4. A

    kysymys hiivasta

    Jos hiiva meinaa uusia vähän väliä, kannattaa kokeilla Molkosan- tai Finnmolke- maitoheravalmistetta, saa ainakin luontaistuotekaupoista. Lasilliseen vettä 1 rkl päivässä helpottaa oireita ja ehkäisee hiivan syntyä. Jos hiiva äityy pahaksi, kannattaa ottaa vettä vatiin ja pullosta 1-2 rkl...
  5. A

    Kuopio:Päiväranta

    Vieläkö joku lukee tätä kauan aloitettua viestiä? Asumme myös Päivärannassa ja näin kevään korvalla ja vauvan ollessa isompi alkaa tietysti leikkipuistohomma kiinnostaa, kun jaksaa jo seurailla tai nukkua unet vanhemman tytön 5v. touhutessa. Kerran olemme ehtineet jo seurakunnan kerhoon, saa...
  6. A

    ONGELMANA muurahaiset!!

    Kiitos ketsuppivastauksesta! =) Kunhan lumet sulaa alkaa muurahaisten hävitys talon ympäriltä!!
  7. A

    ONGELMANA muurahaiset!!

    Minä kun luulin, että olen ainoa, joka inhoaa MUURAHAISIA! Joka keväinen riesa ja joka vuosi alkavat tulla aina vain aikaisemmin ja aikaisemmin. \|O Kokeiltu on kaikkea muuta paitsi ketsuppia. Onko jokin tietty ketsuppimerkki vai käykö kaikki? Pakko saada häviämään ällöt ötökät! Lapset ovat...
  8. A

    palkkatyö mammaloman aikana

    Minun mielestä sunnuntaisin saa tehdä töitä, vaikka onkin mammalomalla. Sunnuntailtahan ei saa äitiys tms. päivärahaa. Tarkista asia vielä kelalta niin ei tule yllätyksiä. Jos isä pitää bonusisyysvapaata mammaloman päätteeksi, kela antaa sillonkin hyvät ohjeet sunnuntaityöstä.

Yhteistyössä