Hakutulokset

  1. A

    Minkä kokosia 1-vuotiaita muilla?

    Meidän neiti oli 1v1kk. neuvolassa 7575g ja 69.4cm. :flower:
  2. A

    sektion syitä

    Istukan irtoamisen ja vauvan sydänäänten laskujen vuosi hätäsektio.
  3. A

    Lidlin tuotteista

    \ Kiitos, taidan piipahtaa lidlin vaippahyllyllä :flower:
  4. A

    Lidlin tuotteista

    Nyt on pakko kysyä, paljonka vaippapaketti maksaa Lidlissä? Meidän neidin pepulle sopii ainoastaan Pampers ja jos Lidlin vaipat valmistaa Pampers, niitä voisi kokeilla. :flower:
  5. A

    Piristystä

    :laugh: kiitti, pelastit illan...
  6. A

    iltarukouksesta

    Meillä luetaan iltarukous joka ilta nukkumaan mennessä, Levolle lasken luojani ja siihen perään Rakas Jeesus, siunaa meitä... Olen iltarukouksen oppinut itse lukemaan pienenä ja se kuuluu meidän perheen nukkumaanmeno hetkeen ja kummasti se yleensä kyllä rauhoittaa kaikkia osapuolia :flower:
  7. A

    Hyvä kirja

    Ehdottomasti Diana Gabaldonin kirjat, joista ensimmäisen luin ihan hiljattain ja "Sudenkorento" loppui just pari tuntia sitten, "Matkantekijä" odottaa ja uusin ilmestynyt on "Syysrummut", joka sekin on kaverilta lainassa. Ja yötä myöten tulee luettua =) Näissä kirjoissa on sitä jotain :flower...
  8. A

    miksi hankkia lapsia?

    :laugh: :laugh: Nautinnollista viikonloppua muillekin..
  9. A

    pihakiusaaminen

    Voi...!!! Kävin lukemassa päiväkirjasi ja alkoi todella ottamaan päähän!! Ilmeisesti kaikki vanhemmat eivät halua uskoa, että heidän lapsensa kiusaavat. Meillä sattui jokunen aika sitten, että naapurin tytöt (7 ja 8v.) menivät pulkkamäkeen ja meidän neiti oli matkassa. Katselin ikkunasta...
  10. A

    Yöitkut 5-vuotiaalla!!

    Meidän pojalla oli yöllisiä "kauhukohtausia" 4-6v. välillä. Yleensä ne tulivat heti iltayöstä ja menivät ohi muutamassa minuutissa. Selän sively ja rauhallinen hiljainen juttelu ainakin meillä helpottivat oloa. Joskus käytiin pissillä ja sitten peiton alle nukkumaan. Jompikumpi vanhemmista oli...
  11. A

    Minkä kokoisia ekaluokkalaisia??

    Meidän ekaluokkalainen poika 32.5 kg ja 132cm pitkä, jämy kaveri...
  12. A

    Tikun poisto

    Otat syliin ja kerrot, mitä olet tekemässä. Pinsetit ja pieni nuppineula ovat hyvät, niillä olen yleensä saanut tikut pois, mutta harvoin se ilman huutoa lähtee. Septidinillä tai jollain vastaavalla kannattaa puhdistaa, niin ei tulehdu. Ai niin, jos nyt nukkuu, kannattaa paikallistaa se tikku...
  13. A

    kyläilykulttuuria kaipaava

    \ Mistä päin Pohjois-Savoa olet? Me Kuopiossa... :flower:
  14. A

    KUOPIO!!!

    Kuopio vastaa :flower:
  15. A

    Lyhennetty työpäivä

    Hei EmoToukka! Millä lailla sinulla vaikutti lyhennetty työaika tuloihin ? Viitsisitkö valaista, sillä syksyllä minulla olisi aikomus tehdä lyhennettyä, tosin en tiedä tarkkaa tuntimäärää, mutta ehkä 30h/vko. Työni on vuorotyötä.
  16. A

    mieheni on sairas

    Jaksamista! :hug:
  17. A

    Hiljenee

    Hyvää lomaa ja aurinkoista sellaista! :flower:
  18. A

    koukussa kiinni

    Joo, ihan toivotonta... Monta kertaa päivässä käyn ainakin lukemassa ja silloin tällöin pitää kirjoitella jotain. =)
  19. A

    Kuinka monella

    Mitähän sanoisin!! Ainahan se yhteiskunta jollain lailla puuttuu asiaan, kun lapsia syntyy. Jos ei muuten, niin sosiaaliturvatunnuksen puitteissa. Jos ei ole naimisissa ja halutaan isyys tunnustaa, niin sehän tarkoittaa käyntiä kaupungin/kunnan lastenvalvoja luona. Ja kun on naimisissa, silloin...
  20. A

    Kuinka monella

    Meillä oli aikoinaan sama homma, että ammatti ensin ja sitten lapset. Ja sitten piti olla töitä ennenkuin lapsia. Vakituinen työpaikka odottaa edelleen, mutta nyt lapsia on kolme ja hyvin pärjätty taloudelliseti, joskaan ei leveästi. Olen miettinyt joskus todella tiukkaan tätä asiaa ja tullut...

Yhteistyössä