koukussa kiinni

Taidan jäädä näille sivuille koukkuun, kun aina joka välissä pakko tulla katsoon kommentteja. IHme , ettei mies ole kummemmin kommentoinut, joskus käynyt kurkkaan että kelle niin ahkerasti ruksaan... B) Salasuhde kakspluspalstaan...
Lapsiakin tää touhu väliin kiinnostaa ja olen vain sanonut , että tää on mammojen omaa puuhaa. No nyt tuli kutsu muualle..
 
Joo se etenee miehen kans niin, että ensin se ei ole moksiskaan. Sit se alkaa mäkättää. Kolmas vaihe on hyväksyntä. Kun tarpeeksi täällä istuu, mies luovuttaa ja antaa vaimon naputella rauhassa =) Meillä ollaan edetty jo neljänteen vaiheeseen. Mies tarjoili mulle juuri lasillisen fantaa ja itse loihtimansa kasvistortillan, lautasen laidalla puolikas sitruuna B) :D
 
=) Niinhän se menee... itsekin löysin nää sivut tai yleensäkin jonkun keskustelupalstan syksyllä! Ensiksi alkoi "mäkätys", sitten joskus kävi kurkkaa ja annoin juttuja lueskella...
Nyt käyn itsekin harvemmin kommentoimassa, kun aloitin työt viime vuoden lopulla, mut aina kun koneen kerkeen aukaista niin käyn kuitenkin lukemassa vaikken aina kirjoita tai joskus harmailen...
Mukavia nää ja aihealuekin semmonen ettei tarvii puolison epäillä mitään.. =) T. toinen koukku :)
 
Meillä ei ole vielä tullut suurempia kommentteja. Pari sivuhuomautusta korkeintaan. Eipä täällä niin hirveän paljon ehdi aikaa viettämäänkään, mutta kyllä täällä tulee käytyä jos ei joka päivä niin joka toinen päivä ainakin äkkiä kurkkaamassa mistä keskustellaan =) .
 
höh
No meillä alkoi valittaa, mutta kun sanoin, että onko lapsiaiheet jotenkin vähemmän tärkeitä kuin autot ja niihin liittyvä tavara ja kaikki muut sivut joilla itse huvikseen palstailee, niin mietti asiaa ja sanoi, että ei ole sen kummemmin ajan tuhlausta kuin hänelläkään. Kunhan ei liikaa palstaile.
 
kukkerikuu
Meillä se ei taida edes tietää et käyn täällä. Esikoinen joskus kysyy et mitä teet ja sanon et äitien juttuja. Musta on kiva kun näkee et muilla on ihan samoja arkijuttuja kun itselläkin. Hauskaa vappua kaikille!
 

Yhteistyössä