Hakutulokset

  1. Zahira

    Oriflame, myyntikonsultit? Paikalla ketään?

    Jotain kasvovettä ja puhdistusainetta.... oli seuraavassa kuvastossa 2 yhden hinnallla. Niin mietin että teenkö tilauksen huomenna :saint: Onko halukkaita kuka olis kertonut mulle tästä hommasta :whistle: kysyy jäsennumeroo just teen tunnuksen :laugh:
  2. Zahira

    Oriflame, myyntikonsultit? Paikalla ketään?

    Miten tulee myyntikonsulteille se 25% alennus jo alennuksessa olevista tuotteista? Vai tuleeko ollenkaan? Kun mietin tässä teenkö sen tilauksen nyt vai huomenna kun vaihtuu kuvasto ja huomisessa on paremmat tarjoukset. Jos on 2 yhden hinnalla niin tuleeko siitä enään sitä 25% alennusta tai muuta...
  3. Zahira

    Oriflame, myyntikonsultit? Paikalla ketään?

    Terve! Taas kyselisin, sellaista että kun paketin tilaa niin tuleeko postimaksu minulle? Vai lähettääkö Oriflame sen ilmaisin? Sitä ei ollut sivuilla mainittu? Tai voiko sen hakea Helsingistä?
  4. Zahira

    Oriflame, myyntikonsultit? Tai kuka tietää?

    Okei, kiitos, eli sellanen 125 euron tilaus pitää väsätä :D
  5. Zahira

    Oriflame, myyntikonsultit? Tai kuka tietää?

    Tervehdys... Mitä on Oriflamen kampanjapisteet? Näyttäis että 90 kampanjapisteellä saa tuon aloituslaukun niin mistä ne pisteet tulee, meneekö ne euroittain? Eli 90 euron tilauksesta tulee 90 kampanjapistettä vai miten? Olen miettinyt että alan myyntikonsultiksi, lähinnä sen takia että...
  6. Zahira

    OUTO VASTAUS TYÖPAIKASTA, MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA?

    Siis osaan kyllä homman kun olen ollut siellä jo töissä aikaisemmin. Mutta siis kyseisessä firmassa tehdään turvallisuustestejä, kirjallisia ennen kuin aloittaa työt, ja kyseiset testit kestävät yleensä monta tuntia. :/
  7. Zahira

    kuinka kauan menee hennesin paketin tulossa?

    Riippuu tuotteista että onko kaikkia varastossa, yleensä ne sanoo kun tilaa että kuinka pitkä on arvioitu toimitusaika.
  8. Zahira

    OUTO VASTAUS TYÖPAIKASTA, MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA?

    Hain töitä sellaiseen paikkaan missä olen ollut aiemminkin vuokrafirman kautta ja lopetin siellä koska lähdin pois Suomesta ja nyt olen hakenut siihen firmaan missä olin töissä ja ensimmäinen vastaus oli että asia on mietinnässä ja palaa ensi viikolla asiaan. Ja nyt on tullut se toinen vastaus...
  9. Zahira

    mun pidennys ja tuhennus(varo kuva)

    Aika huonosti näkyy mutta miks ihmeessä haluat laihduttaa :o
  10. Zahira

    Turkki, Side?

    Tällä hetkellä tässä Sidestä 30 kilsaa itäänpäin on ehkä noin 20 astetta, mulla on ainakin villapaita päällä :whistle: mutta turistit kyllä kulkee shortseissa ja tpaidassa, päivisin on noin 25-30 vieläkin. Pari kertaa on satanut, pari viikkoa sitten. Jos ei tosi huono mäihä käy niin varmaan...
  11. Zahira

    bambuvaatteet on niin ihaniiiiiii!

    Mulla on pussilakanasetti bambua :saint: aivan mahtava, ei haluu koskaan nousta :p ja aina haluu mennä nukkumaan |O Sit jonkun verran pyyhkeitä on kans. Ne on kans tosi hyviä.
  12. Zahira

    Jos mä olisin tiennyt ennen että,että....

    :D Ainakin täältä saa http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/30_38/products_id/101 ja edullisesti :hug: Yks setti 45 sentin hiusta vähä reilu 50 eu =)
  13. Zahira

    KERHOJEN JUTUT-OSIOT

    Luin muuten väärin ton ekaksi :laugh: Jos siellä on muilla juttuja niin kato niistä vähän mallia, siin kerhossa missä mä olen niin on jutut osiossa tietoo kyseisestä kerhosta, sitten on juttuja esim pukeutumisesta ja sitten siellä on esittelyjä kerholaisista =)
  14. Zahira

    KERHOJEN JUTUT-OSIOT

    Tai no voihan sinne vaikka kertoo oman tarinan?
  15. Zahira

    KERHOJEN JUTUT-OSIOT

    :D no sit en osaa sanoa kun en sellasesta tiedä mitään :D
  16. Zahira

    KERHOJEN JUTUT-OSIOT

    Varmaan riippuu vähän kerhosta?
  17. Zahira

    TUOTANTOTYÖNTEKIJÄ

    up
  18. Zahira

    TUOTANTOTYÖNTEKIJÄ

    Mollin sivuilla on näiden otsikoiden alla : Hienomekaanikot TUOTANTOTYÖNTEKIJÖITÄ VANTAALLE, Labourline Oy, Vantaa, 3-vuorotyö, Kesto: 3 - 6 kk Kulta- ja hopeasepät TUOTANTOTYÖNTEKIJÖITÄ VANTAALLE, Labourline Oy, Vantaa, 3-vuorotyö, Kesto: 3 - 6 kk Että mitähän alaa lie? Metalli...
  19. Zahira

    TUOTANTOTYÖNTEKIJÄ

    Minkä palkkataulukon mukaan menee palkka?
  20. Zahira

    TUOTANTOTYÖNTEKIJÄ

    Tarkotus olis vaan mennä 5 kk niin ei tarvi unelma ammatti olla :)

Yhteistyössä