mun pidennys ja tuhennus(varo kuva)

Mari
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
savanna, sinä et ole lihava, hieman vain jotain luiden ympärillä, älä ihmeessä laihuta, luutikut on rumia, mutta hieman jos on jotain niin on kaunista! :)
minulla on iso perse,mutta muuta on ok :kieh:
Ei sinulla iso peppu ole, sinulla on kurvit kohdallaan, todella nätti aikuisen naisen vartalo.
Älä muokkaa sitä enää mitenkään, se on ihan hyvä noin. Kysy vaikka mielipidettä joltain mieheltä.

Naisella kuuluu olla kurvit.
Mieheni sanoo aina naisesta joka on pötkö. Ei lantiota, ei tissejä. Pelkkä laiha tikku, että siinä on hyvä lankku pilattu reijällä.

Hiuksista ei saanut selvää noista kuvista, ainoastaan pituuden näki.
 
Noista kuvista ei nyt voi oikein kunnolla sanoa mitään, ovat sen verran epäselviä.
Ensimmäisestä kuvasta tulee mieleen sellainen kasaritukka, kun päällihiukset näyttää takkupallolta ja takaosa on sellainen hiiren häntä :ashamed:

Otahan uusi kuva ja parempi valaistus =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
savanna, sinä et ole lihava, hieman vain jotain luiden ympärillä, älä ihmeessä laihuta, luutikut on rumia, mutta hieman jos on jotain niin on kaunista! :)
minulla on iso perse,mutta muuta on ok :kieh:
Ei sinulla iso peppu ole, sinulla on kurvit kohdallaan, todella nätti aikuisen naisen vartalo.
Älä muokkaa sitä enää mitenkään, se on ihan hyvä noin. Kysy vaikka mielipidettä joltain mieheltä.

Naisella kuuluu olla kurvit.
Mieheni sanoo aina naisesta joka on pötkö. Ei lantiota, ei tissejä. Pelkkä laiha tikku, että siinä on hyvä lankku pilattu reijällä.

Hiuksista ei saanut selvää noista kuvista, ainoastaan pituuden näki.
miehesi mielistelee vain sinua ;)

ei kukaan tykkää läskistä naisesta, ei se ole kaunista. miehesi haluaa vain olla ystävällinen sinulle, onhan se hänen velvollisuutensa.
 

Yhteistyössä