Mäkin olen muutamia vuosia tehnyt tuotantotyöntekijän hommia =)Alkuperäinen kirjoittaja on joo:raskasta fyysistä työtä... eikä mitään hienostelijan hommaa... yleensä kolmi tai kaksivuoroista ja vaatii tosiaan käsinäppäryyttä ja ahkera olla pitää... siitä maksupuolesta että kohtuu hyväpalkkaista paljon paremmin tienaa kuin kaupassa tai hoitoalalla.. itse oon tehnyt jo vuosia.. ei mikään toiveammatti mutta mitä nyt sitten itse kukin arvostaa..
Tarkotus olis vaan mennä 5 kk niin ei tarvi unelma ammatti ollaAlkuperäinen kirjoittaja on joo:raskasta fyysistä työtä... eikä mitään hienostelijan hommaa... yleensä kolmi tai kaksivuoroista ja vaatii tosiaan käsinäppäryyttä ja ahkera olla pitää... siitä maksupuolesta että kohtuu hyväpalkkaista paljon paremmin tienaa kuin kaupassa tai hoitoalalla.. itse oon tehnyt jo vuosia.. ei mikään toiveammatti mutta mitä nyt sitten itse kukin arvostaa..
Minkä palkkataulukon mukaan menee palkka?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin olen muutamia vuosia tehnyt tuotantotyöntekijän hommia =)Alkuperäinen kirjoittaja on joo:raskasta fyysistä työtä... eikä mitään hienostelijan hommaa... yleensä kolmi tai kaksivuoroista ja vaatii tosiaan käsinäppäryyttä ja ahkera olla pitää... siitä maksupuolesta että kohtuu hyväpalkkaista paljon paremmin tienaa kuin kaupassa tai hoitoalalla.. itse oon tehnyt jo vuosia.. ei mikään toiveammatti mutta mitä nyt sitten itse kukin arvostaa..
Mä en yhtään tiedä :ashamed: Mut 20? paremmalla puolella on tuntiliksa.Alkuperäinen kirjoittaja Zahira:Minkä palkkataulukon mukaan menee palkka?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin olen muutamia vuosia tehnyt tuotantotyöntekijän hommia =)Alkuperäinen kirjoittaja on joo:raskasta fyysistä työtä... eikä mitään hienostelijan hommaa... yleensä kolmi tai kaksivuoroista ja vaatii tosiaan käsinäppäryyttä ja ahkera olla pitää... siitä maksupuolesta että kohtuu hyväpalkkaista paljon paremmin tienaa kuin kaupassa tai hoitoalalla.. itse oon tehnyt jo vuosia.. ei mikään toiveammatti mutta mitä nyt sitten itse kukin arvostaa..
Sehän riippuu ihan millä alalla tuo on..Alkuperäinen kirjoittaja Zahira:Minkä palkkataulukon mukaan menee palkka?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin olen muutamia vuosia tehnyt tuotantotyöntekijän hommia =)Alkuperäinen kirjoittaja on joo:raskasta fyysistä työtä... eikä mitään hienostelijan hommaa... yleensä kolmi tai kaksivuoroista ja vaatii tosiaan käsinäppäryyttä ja ahkera olla pitää... siitä maksupuolesta että kohtuu hyväpalkkaista paljon paremmin tienaa kuin kaupassa tai hoitoalalla.. itse oon tehnyt jo vuosia.. ei mikään toiveammatti mutta mitä nyt sitten itse kukin arvostaa..
Niin riippuukin,tuotantotyöntekijöitä kun on niin monella alalla.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Sehän riippuu ihan millä alalla tuo on..Alkuperäinen kirjoittaja Zahira:Minkä palkkataulukon mukaan menee palkka?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin olen muutamia vuosia tehnyt tuotantotyöntekijän hommia =)Alkuperäinen kirjoittaja on joo:raskasta fyysistä työtä... eikä mitään hienostelijan hommaa... yleensä kolmi tai kaksivuoroista ja vaatii tosiaan käsinäppäryyttä ja ahkera olla pitää... siitä maksupuolesta että kohtuu hyväpalkkaista paljon paremmin tienaa kuin kaupassa tai hoitoalalla.. itse oon tehnyt jo vuosia.. ei mikään toiveammatti mutta mitä nyt sitten itse kukin arvostaa..