Hakutulokset

  1. T

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Niin joo ja sairaala on SEKS ja esikoista odottelen. :)
  2. T

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Moi! minä kirjotellu viimeks 16.6 ja nyt piitkästä aikaa täällä taas mukana.. nopeesti on kyllä tuo kuukausi mennyt... oireina mulla on eniten ollut tuo aamupahoinvointi joka kyllä nyt jo alkaa pikkuhiljaa helpottaa (kolme päivä jo oksentamatta, jee =) ) katoin muuten tuosta listasta et mua ei...
  3. T

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    Enpäs oo mäkään ajatellu tarkemmin tuota otsikkoa ja täälä vain olen mäkin esikoista odottavana.. :) kai sitä laittaa heti itsensä äidiksi kun testi näyttää plussaa! :) Voi huomenna olis eka neuvola neuvola, jänskättää kyllä pikkasen.. mut eikai ne siellä mua elävältä syö.. :) Tiiu87 ja...
  4. T

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä kohta 21 ja mies piakkoin 23. esikoisen LA ensvuoden alkupuolella ja yhdessä ollaan oltu kolmisen vuotta.
  5. T

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    Juu parempi kun vaan ilmoittelee itestään, että tietää että jotain tuolla masussa tapahtuu.. :) Molempien vanhemmille kerrottiin lähes heti ku plussaa näytti ja onnessaan ovat vielä ainakin tähän asti olleet. Miehen äiti jo eilen kyseli että saiskohan hän jo ruveta kutomaan luonnonvalkosta...
  6. T

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    Kiitoksia vain jane85 :) Etelä-pohjnamaalta kirjoittelen. Alkuraskaus on kyllä menny ihan mukavasti.. mitä nyt mahassa pistelee vähän väliä ja rinnat on yli arat.. mut eiköhän tämä tästä... tänä aamuna oli ekaa kertaa vähä heikko olo, mutta eipä tuotakaa kovin pitkää aikaa vielä kestänyt ( ja...
  7. T

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    Minä 20-vuotias ja esikoista odottava. Jos vain joukkoon sopii niin liityn mielelläni. Rv 5+1
  8. T

    Helmivauvat 2009

    Minä ilmoittaudun mukaan! Lauantaina tein testin, menkat oli kolme päivää päivää myöhässä, ja ihan vahvaa plussaa näytti :) Nyt tänä aamuna tein varmistustestin ja edelleen erittäin vahvana näkyi! Uskalsin soittaa neuvolaankin jo tänä aamuna, että tästä tämä jänskätys ny alkaa! :) Ja LA olis...

Yhteistyössä