Hakutulokset

  1. N

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Vieläkö joukkoon mahtuu? =) Meillä menossa ensimmäinen IVF lyhyellä kaavalla. Pistelen nyt Puregonia ja ensi viikolla olisi ensimmäinen kontrolliultra. Viikoilla 6-7 olisi tarkoitus tehdä punktio ja toivottavasti myös siirtokin. Takana on 2 vuotta yritystä joista 8 clomiavusteista kiertoa...
  2. N

    Miksi tämmöinenkin satuttaa?

    Tuttua täälläkin! Ympärillä lähes kaikki pariskunnat ovat raskautuneet joko ensimmäisestä yrityksestä tai maksimissaan parin kierron jälkeen on tärpännyt. Pahalta tuntuu katsella etenkin tuttavapariskuntia, joiden yhteiselämään on mahtunut kolmansiakin osapuolia ja joilla sitten vahingossa...
  3. N

    1976

    :wave: :wave: :wave:
  4. N

    Epiduraali ja tatuointi?

    Hyvä...oma tatuointi kun on kuitenkin aikalailla alaselässä. Yksi pulma vähemmän. =) Tatuoijat ovat sitä mieltä ettei itse tatuoinnin läpi pistettynäkään pitäisi olla infektioriskiä, mutta eri asia sitten mitä sairaalassa ovat mieltä...
  5. N

    Epiduraali ja tatuointi?

    Loistavaa kuulla! Tästä tuntuu olevan niin monenlaista keskustelua ihan terveydenhuollonkin puolella...Eräältä tutulta oli epiduraali vuosi sitten jätetty laittamatta just tatuoinnin vuoksi. Ainakin itse nousen kapinaan jos näin minulle esitetään...Eipä näitä asioita nuorempana miettinyt kun...
  6. N

    Epiduraali ja tatuointi?

    Kuinka on, voidaanko epiduraali antaa synnytyksessä jos alaselässä on tatuointi? Asiasta olen kuullut monenlaista kommenttia, mutta mikä on yleinen käytäntö? Onko synnytyssairaaloilla eroa?

Yhteistyössä