Hakutulokset

  1. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju Kuulosti tosi mukavilta noi sun babyshowerit =) Niin ja sie poksutkin tänään, onnea! Niin se vaan 40. viikko lähtee käyntiin :) Me tultiin tänään takasin Jyväskylään, kun oltiin viikonloppu anoppilassa. Kävin kalallakin miehen kanssa ja jaksoinkin aika hyvin istua veneessä, 3...
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Tultiin just takasin kotiin ja mies läks töihin. Onneks sillä viimenen työviikko, niin pääsee lomaileen mun kanssa =) Olin saanut tuolta äitiyspolilta kirjeen, että lääkäri on määrännyt mulle uuden kontrolliajan ensi torstaille. Mutta ei siinä ollut mainintaa että miksi! Ilmeisesti jossain...
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    baby butterfly: No sanos muuta , kun oon ihan sekasin jo että mikä on normaalia ja mikä ei :laugh: Sitten vielä kun tyhmänä aina lukee netistä kaikkee "tietoa" missä on niin eriäviä mielipiteitä. Mutta joo, hyvä että taitaa siis olla normaalia :D Pitäs joskus ehkä lopettaa tää...
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Anna333: Hui, mulla oli paikat jo pehmenneetkin ja tosiaan sormelle auki, mutta joo, tuskinpa se vielä mitään meinaa. Eikös näillä viikoilla oo ihan normaalia että on paikat jo tuon verran auki ja pehmeet?! En nyt kuitenkaan vielä halua lähipäivinä synnyttää :D outiko 36+4
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Ihania masukuvia olette taas laittaneet =) Mä en tiiä miksen oo enää viime viikkoina jaksanut kuvata mahaa..pitäs kyllä kun on toi pötsi kuitenkin niin paljon kasvanut :D Mandy Kävitte ilmeisesti siellä Keskussairaalan luentomaisessa valmennuksessa? Mun mielestä se oli jotenkin tyhmä, tai no...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Ezmeraldalla on nätti masu :heart: Hei, osaako kukaan auttaa tätä tyhmää?! Kun meillä on nyt tosiaan toi Britaxin römer baby-safe kaukalo ja ajattelin, että hankkisin vielä rattaat mihin tuon kaukalon saa adaptrilla kiinni. Meillä on kyllä ihan uudet yhdistelmät, että niillä tarkoitus...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Ihan pikaisesti tulin vaan lukemaan kuulumisia, kun täällä anoppilassa tosiaan ollaan :) Eilen käytiin kalalla ja jaksoin istua veneessä n. 3 tuntia :) Sitten alko jo selkää särkemään niin että oli pakko pyytää miestä soutamaan rantaan :D Mutta ihan hauskaa oli. Tosin aika kova tuuli oli ja...
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Iinaz Niinpä, hyvin uskaltaa vielä kalalle lähteä. Varmaan pitää laittaa jotain Tenaa housuihin varmuuden vuoksi :D Tuosta tulikin mieleen, että mä käyn nykysin vaan entistä useemmin vessassa, varsinkin öisin. Yöllä herään ehkä 4-5 kertaa vessaan. Sitten kun se pissahätä on vielä...
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta! Näköjään muitakin aamuvirkkuja täällä, ite heräsin taas jo ennen kuutta, mutta mikäpäs tässä :D iinaz: Meinaatko vielä jaksaa pestä ikkunat? Mäkin haluaisin pestä täällä, mutta kun en uskalla :/ Ja mieskin on sitä mieltä että oon hullu jos alan vielä ikkunoita pesemään :D...
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    iinaZ: Musta ainakin on kiva jos on seuraa. Ja täällä Jyväskylässä ei ois ees toivoa saada olla yksin, ainakaan heinäkuussa. Synnyttäjiä heinäkuussa on 300 eli n. 10 per päivä ja täällä kun on muutenkin nyt ahtaat tilat remontin jälkeen niin... voi tulla jo synnytyssaleista pulaa :D...
  11. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Hensku Mun käsittääkseni selällään voi kyllä nukkua. jos vaan pystyy. Monellehan tulee selällään olosta huono olo tms. niin ei siksi onnistu. Mutta jos pystyt nukkumaan selällään niin mikäjottei =) Mulla alkaa olla jo sellanen olo, että ei pysty nukkumaan missään asennossa ja sen takia yöunet...
  12. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    kikka89 Mä luulen, että lääkäri ultraa sillon parin viikon päästä sut ja katsoo samalla vauvan painon. Ja sitten jos näyttää siltä että oiskin iso, niin sitten katotaan lantiota yms. että mahtuuko tulemaan. Mutta tuota arviotahan ei tosiaan tehdä, ellei oo mitään syytä. Ja niinkun joku muukin...
  13. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Hellou! Nyt on lääkärikäynti ja synnytystapa-arvio takana. Vauva on edelleen raivotarjonnassa (jee!) eikä ole mitään estettä sille ettenkö voisi synnyttää alateitse =) Se oli tosi helpottavaa kuulla, sillä sektiota en haluaisi. Vauvan paino oli tänään ( eli rvk 36+1) 2,7 kiloa eli oikein...
  14. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta! Täällä ollaan nyt lähdössä sinne synnytystapa-arvioon =) Toivottavasti lapsi on edelleen raivotarjonnassa eikä oo viime hetkillä enää muuttanut asentoaan. Tuun kertomaan sitten kuulumisia kun sieltä kotiudun. Jään siltä reissulta vielä kaupungille, joten voi olla että venyy tuo...
  15. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Iinaz Kiitti tiedosta =) Ei mua kyllä se jännitä ollenkaan vaikka lääkäri tunkeekin sormensa kakkoseen :D Mulle on pari vuotta sitten tehty yks tutkimus myös missä työnnettiin sellanen kunnon "putki" hanuriin ja oli sillonki mieslääkäri. Siitä kyllä oli erotiikka kaukana :laugh: Ja tuskimpa...
  16. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Hei, kertokaahan te jotka ootte jo käynyt synnytystapa-arviossa että millanen se on? Mitä siellä tehdään? Oon käsittänyt että tutkitaan alapään ja pepun kautta paikkoja ja että on ehkä vähäsen kivulias? Mulla on huomenna edessä se, niin ois kiva tietää :D Kiitos Mandy uudesta pinosta =)...
  17. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mäkin olen käsittänyt asian juuri niinkuin äippä1977 sanoi eli että Kela huomio kuitenkin sen paremman vaihtoehdon ( ihme kylläkin, kun Kelasta kyse..)
  18. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mulla on huomenna äitipolilla synnytystapa-arvia ja se tosiaan tehdäänkin tän mun epilepsiani takia. En itsekään sitä tiennyt ennenku tänään :o Eli oon todella hyvin perillä asioista :D Neurologi voi meinaan kieltää multa alatiesynnytyksen, jos näkee siihen aihetta. Onneksi mulla ei ole...
  19. O

    Epilepsia ja synnytys

    Moi, Haluaisin kuulla kokemuksia jo synnyttäneiltä ja myös raskaana olevilta koskien epilepsiaa ja synnytystä (odotusaikaa). Minulla on huomenna synnytystapa-arvio, johtuen epilepsialääkityksestäni. En aluksi edes tajunnut, että tuo arvio tehdään nimenomaan epilepsiani takia, mutta nyt...
  20. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta! Ei varmaan oo vielä uutta pinoa tehty, ainakaan en löytänyt?! Se ois sitten jo heinäkuu, hurjaa! Ihan hullua ajatella että tässä kuussa on jo LA, mutta mä veikkaan kyllä että tää vauva syntyy vasta elokuun puolella. Liikkuuko teillä vauvat vielä miten paljon? Meinaan täällä...

Yhteistyössä