Hakutulokset

  1. M

    Naistenklinikka vs. Kätilöopisto?

    Heippa! Olisi kiva kuulla kokemuksianne Naistenklinikasta ja Kätilöopistosta. Itse valitsin synnytyssairaalaksi Naistenklinikan, kun se piti jo ekalla neuvolakäynnillä valita. En ehtinyt asiaan perehtyä sen enempää. Eka ultra oli keskiviikkona Naistenklinikalla ja mun mielestä paikka oli...
  2. M

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Kiitos, Neiti-81 Olen iloinen, että ultrassa kaikki OK, mutta tosiaan verikokeiden tulokset jännittää, kun omasta mielestä niskaturvotus oli vähän yläkanttiin.... Toivottavasti pahoinvointi helpottaa pian! Mulla edelleen "huono omatunto", kun itse olen päässyt ilman pahoinvointia.... Jaksamista!
  3. M

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Terkkuja np-ultrasta, joka oli eilen! Hyvin näytti masuasukki jakselevan, pituutta 5,5 cm + jalat elikä 7,5 cm. Laskettu aika aikaistui päivällä eli on sitten 5.10.11. Tyyppi oli hieman unelias, piti ihan hyppiä, että sai hänet liikkelle niskaturvotuksen mittaamista varten. Nyt sitten vaan...
  4. M

    35 v + odottajat, vol 5

    Kiitos kaikille toivotuksista! Np-ultra oli eilen ja hyvin näytti masuasukki jaksavan! Pituutta on 5,5 cm + jalat elikä noin 7,5 cm. Nyt sitten vaan jännätään vielä verikokeiden tuloksia....
  5. M

    Kotiapulainen/lastenhoitaja/siivoja - mistä niitä löytää Helsingissä ja kokemuksia?

    Hei vaan! Vauva syntyy lokakuussa ja isovanhemmat asuvat kaukana... Mietin jo nyt, miten saisi arjen kätevästi rullaamaan. Onko kellään kokemuksia "kotiapulaisista", jotka voisivat auttaa lapsen hoidossa tarvittaessa, ja miksei muissakin kotitöissä kuten siivouksessa? Mistäköhän sellaisia voisi...

Yhteistyössä