Huomenta!:wave:
Virtsatieinfektioista: Minulla on myös raskausaikoina aina tulehduksia. esikoisen kanssa oli 4, kuopuksen kohdalla pari, ja km raskauksissakin on melko pian havaittu infektio. Jotenkin herkistää.
Mulla auttaa runsas vedenjuonti ja sokereiden yms rajoittaminen ruokavaliossa. Mulla ovat täysin oireettomia, kunnes alkaa verta tulla...
Äiti88, onnea hyvistä ultrakuulumisista!
).(
Täällä ei mitään erikoista. koitan miettiä mitä laitan serkun tyttären ristiäisiin huomenna, koska tajusin, että mekot krinnaa joko tissien kohdalta tai mahan kohdalta.
ja nyt alkaa tuo syömishäiriöpeikkokin kummitella tietty muuttuvan kropan tullessa, ja tuntuu että näytän ihan lihavalle kaikissa :ashamed: Nyt vaan tarttis sysätä moiset ajatukset sivuun ja tajuta, että niitä kiloja tulee, niitä kuuluu tulla, niitä mietitään sitten marraskuun jälkeen joskus. Täytyis opetella nauttimaan siitä että tulee muotoja, ja että odotusajalla sais syödä ihan luvalla
koska laihdutuspuuhiin kuitenkin joutuu. Kuitenkin jo kerran ottanu 25kg ja kerran 40kg:a pois niin eiköhän se suttaannu tälläkin kertaa. Tämä paasaus siis tosiaan juurikin omaa vakuuttelua itselleen että nyt on vaan sopeuduttava kasvavaan mahaan.
Se on jännä, että mä nimenomaan kyllä odotusmahasta tykkään, mutta mä näen kasvavani ihan kaikkialta muualta kuin mahasta. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
No, enivei, mekon etsintä kaapista jatkuu, en jaksa lähtee sovittelemaan, eikä rahaakaan nyt niin kauheesti olis ostella mitään juhlamekkoja.
mietin olisinko uskaltanut salille tänään.
vai odottaisinko sinne np-ultraan ja sen jälkeen sitten.. Kun on vielä aika heikko olo, mut vituttaa tämä saamattomuuskin.. voi olla et jos menis oikein hölkälle... olis vähän kompromissi
noista netissä tehtävistä Sukupuolitesteistä, mistä niitä löytyy?
kiinalainen kalenteri, siitä on kait useampaa versiota myös?
Jotenkin olisi
poikaolo mutta 2 tytön äitinä sitä on vaikee kuvitella
Lisäksi tuo yksi raskaus joka päätty rv 18+ oli siis tyttö. En mä osaa poikia tehdäkkään
MUTTA, nyt on tietty eri mies
Saa nähdä. Poikaolo, mutta tyttöä veikkaan kuitenkin omalle kohdalle
jassoo, jos alkais hoitaa tiskejä
T:Neiti81+kihuli 10+4