Hakutulokset

  1. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Hyvä pointti, Tammikuunpoika, en yhtään tullu miettineeks noitten liikkeiden tuntumista samaan aikaan. Supistusten aikanahan vissiin sanotaan, ettei liikkeet tunnu. Ite en oo koskaan kiinnittäny erityisemmin huomiota asiaan. Hmm, jospa ne sit on kuitenkin jotain muuta kipuilua.
  2. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Pinsulille kiitokset uudesta pinosta!! Ja tsemppiä kipujen kanssa. Voisko noi kivut vaan olla sitten niitä suppareita?? Sulla kun alkaa noita viikkoja kuitenkin olla jo ihan kivasti, eikä enää oo ku muutama jäljellä täysaikasuuteen. :) Synnytyssairaalaan kulkemista ei onneksi tarvi täällä...
  3. M

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Weralle tuolta tammikuisista tulin oman kokemukseni kertomaan. Mulla ei viimeks huomioitu ollenkaan sitä, että oli ultrien mukaan pikkunen koko ajan ollu vanhempi. Heittoa tais olla just päivä vajaa sen, että olisivat lähteneet laskettua muuttamaan, jos oikein muistan. Aika paniikissa meni...
  4. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Perätilasta on ollut puhetta. Pahoittelut kaikille, joiden vauvelit eivät ymmärrä kääntyä oikeeseen suuntaan. Toivottavasti kuitenkin vielä, tavalla tai toisella, pienokaiset luopuisivat istuma-asennoistaan ja heittäisivät volttia. :) Itse en varmaan uskaltaisi perätilassa synnyttää. Täytyy...
  5. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Pakko hehkuttaa, että viime kertaisen avautumiseni jälkeen on olo alkanut taas hiukan kohentua!! :) :) Väsymys edelleen järkyttävä, mutta noi supistelut rauhottunu aika lailla. Rintapumppua en ole hommannut, enkä tiedä hommaanko. Käsipelillä menin viimeksi. Olihan se varmaan paljon...
  6. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Jospa koitan mäkin jotain raapustaa... Nyt on iskenyt joku kunnon vitutusmasennuskausi päälle ja mikään ei oikeen huvita. :( En tiedä, johtuuko siitä, että olo on yhtäkkiä menny aika heikoksi. Väsyttää pirusti ja supistelut estää kaikki pidemmät kävelymatkat ja muun rehkimisen. Ja kun olis...
  7. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Possumunkille hirmuisen suuret onnittelut pojasta!!! Saako udella, että tuliko synnytys ihan yllättäen vai oliko viitteitä moiseen?? Mitenkäs teillä poika on voinut? Täällä elo varsin tasaista. Neuvolakin vasta parin viikon päästä, joten mitään kuulumisia ei oikeastaan ole siltäkään...
  8. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Kiitoksia uudesta pinosta... Hurjaa on, että enää max 3kk ja viikko, niin on uusi asukas meillekkin syntynyt. :) Selkäsärkyä ollut alusta asti. Ei väsymyksestä johtuvaa, vaan enemminkin iskiasmaista. Jokaisenen askel sattuu, mutta eipä oikeen auta, ku kärsiä... Tukivyötä kokeilin viimeksi...
  9. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Raskauskuvaus, kiinnostaisi kovasti. Olisin halunnut jo esikoisesta mennä, mutta jotenkin unohdin... :( Saa nähdä, miten käy tällä kertaa. Raskausarpia on rinnat täynnä, mutta maha säästynyt. Rinnat kärsivät kohtalonsa imetyksen aikana, mutta eipä nuo niin oo mua haitannut, kun ei niistä...
  10. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Uhmiksista, meillä tainnut iskeä varhainen uhmaikä tai jotain. :( Tavarat lentelee, raivokohtauksia vähän väliä, kaikki-mulle-tässä-ja-nyt, itsekseen ei viihdy hetkeäkään... Äitiä jaksaa kyllä koetella. Olen myös miettinyt vaihtoehtoa, että pikkuinen purkaa turhautumistaan siihen, ettei kykene...
  11. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Täältä hyppäisi uusi mamma mukaan kirjoittelemaan. meand / 28 / toinen lapsi / 22.1.2012 Toinen lapsi tulossa ja vointi ollut alkuraskauden jälkeen lähes loistava. Pieniä kolotuksia löytyy, mutta useimmiten unohdan koko raskauden. :D Närästyskin vasta nostelee päätään. Vielä olen ilman...

Yhteistyössä