Hakutulokset

  1. N

    Hauskimmat ja mieleenpainuvimmat seksikokemuksenne

    =) haha saa täällä räkättää teijän kommelluksille. Kerrotaan nyt omiakin... Mieheni asui vanhemmillaan vielä kun aloimme seurustelemaan. Talvella yksi ilta lähdimme saunaan ja mieheni vanhemmat jäivät katsomaan tv:tä, sauna siis on eri rakennuksessa mihin piti mennä ulko kautta. Saunassa...
  2. N

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    :D Täällähän on tullut vaikka kuinka paljon plussia... Paljon onnea kaikille ++ :hug: :flower: Mä en oo oikeen jaksanu tänne kirjotella, mut oon käyny aina välillä kattomas teijän kirjotuksia. Jotenki laantunukki toi vauvakuume, ku ei sitä kerran näy. Mutta se tulee jos on tullakseen...
  3. N

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Anteeksi nyt oon kokonaan teidät unohtanut :ashamed: Tässä on ollut niin paljon kaiken laista. Melkein oon jo unohtanut koko vauvakuumeen. Oon ruvennu käymään lenkillä, paastolla ollu pian viikon tänään olis viimmenen päivä ja huomenna saa taas syödä. Miehenkaa oli tossa aika iso riita, mutta...
  4. N

    No laitetaas sitten mieluisin kotityö G;

    Imorointi ja lattian pesu ja tietty pyykin peseminen (paitsi se kuivumaan laittaminen :p )
  5. N

    Ärsyttää!!

    Älä ny ku äiti kerto mulle et mä oon imeny tissiä 3v ja yks mun työkaveri sano et se imetti sen tyttöä 4vuotiaaks... Että nois ikä haitareis voi jo sanoa että eikö oo jo hieman liian vanha :laugh: :ashamed:
  6. N

    inhottavin kotityö?

    Pölyjen pyyhintä :x Mikä olis edessä juuri... nyt... pian... tällä viikolla |O
  7. N

    Mitä tarkottaa?

    :/ Hyi ehkä olis pitäny olla kysymättä. Mun setä kyllä kuoli kolme viikkoa sitten, mutta ei se nyt ollu kovin läheinen ja hammas irtos melkein eturivistä....
  8. N

    Mitä tarkottaa?

    :attn: =)
  9. N

    Mitä tarkottaa?

    Mä näin tänään ihan ihmeellistä unta mun hampaasta. Se alko heiluu ja sitte yhtäkkiä se alko irtoomaan oikeen paineella ja sitte ku se irtos niin se oli JÄTTI iso, sormen kokoset juuret oli siinä hampaassa kiinni :laugh: Tietääkö kukaan mitä tarkottaa ku näkee hampaasta unta?? Oon joskus...
  10. N

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Elikkä täällä on kp 59/30-?? ja yk 11 ja ensimmäinen olis toiveissa. =) Tänään tein testin ja näytti eirittäin erittäin erittäin haaleaa viivaa, mutta uskon että oli vaan viivan paikka (testi RFSU) tein kyllä perjantainaki ja samanlailla tuli. Joten empä oikeen usko että pullat olis uunissa...
  11. N

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Noin mäki sanoin mun miehelle ja muutamalle mun kaverillekki. Aivan ku mun suusta tullut :laugh:
  12. N

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Jos minäkin tänne tulisin, olin tuolla alle 25v kuumeilevat mutta se hävisi ei enää ketää kirjotellu. Täällä ollaan yritykset alotettu 4/06 yk on joku 11, ollu muutaman kerran menkat tulematta jopa 3kk. Nyt on viimmeks taas menkat ollu 23.6. Sillon ennen ku alotettiin yritys niin mulla oli...
  13. N

    tehään iso halaus ketju tästä, katsotaan kuinka monta

    HALI :hug: :hug: :hug: :hug: Ja hyvää kesää kaikille!!! :heart: :hug: :heart: :hug: :heart: :hug: :heart: :hug:
  14. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Täällä tuli taas luonto äiti kylään eli torstaina kp 2/29-30
  15. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Vieras vei sanat suusta meinasin just kirjottaa samaa et hena on ainaki nähty odotus puolella :D Täällä ei mitään erikoista, kovasti yritetään heilutella noita peittoja :p Välillä alkaa masentaa ku joka paikassa näkee mahoja, vaunuja, vauvoja..Mutta kyllä se tästä =) Täs kuus tuli vuosi...
  16. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Tiistai 27.03.2007 alabama..............................kp 22/33 BellaMaria............................kp 82/28-30 Bunny..................................kp 15/28 Dreamer88...........................kp 70/28-57 hena....................................kp 73/30...
  17. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Täällä alko vihdoin ja viimmein kuukautiset. Eli kp nyt 4/29-38 :D Tiedä mikä hormooni myrsky tuli ku ei sit millään meinannu alata. Kerkesin jo ne kalliit lääkkeetki ostaa, enkä ehtiny niitä käyttää. Mutta parempi kai näin. =) Oon kuullu monilta ketkä on niitä käyttäny että on tullu...
  18. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    \ Juu kyllä mä lääkäriin menin sit ku ei menkkoja ollu kuulunu puoleen vuoteen. Ja lääkäri ei tehny mitään sano vaan et odota ny vielä vähä aikaa. Odotin sit vielä toisen puolen vuoden :laugh: Täällä ei mitään muutosta oo tapahtunut suuntaan tai toiseen..... Plussa tuulia kovasti toivon...
  19. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    KESKIVIIKKO 21.2.2007 alabama.............................kp 22/31 BellaMaria...........................kp 54/28-30 Bunny.................................kp 53/28 hena...................................kp 38/30 Isaa83................................kp 16/39...
  20. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    16.2.2007 Perjantai alabama.............................kp 17/31 BellaMaria...........................kp 49/28-30 Bunny.................................kp ??? hena...................................kp 33/30 Isaa83................................kp 11/39 Maariana83.........................kp ...

Yhteistyössä