Hakutulokset

  1. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Eipä tuosta oikeen selkoa ottanu, yleensä testiin tulee aina yks viiva ja muuten ikkuna on ihan valkonen. Nyt tuli se yks viiva eikä sekään kunnolla ja ikkuna jäi haaleen punaseks. :/ Tiedä mitä sekin tarkottaa vai tuliko sitten vaan liian vähän pissaa vaikka annoin olla aika kauan. Ken...
  2. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Ja taas testi on vessassa odottamassa ja jos nyt ei näy mitään niin testaan maanantaina uudestaan jossei menkat oo alkanu. Toivottavasti ei ala ja tuo mies olis tehny tehtävänsä :laugh:
  3. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Äsken tein testin eipä tuo mitään näyttäny, olin jo ihan varma että kyllä siellä nyt on jo jotakin. Mutta EI!! :\| Mahaa on vihlonu melkeen joka päivä ja huono olokin on ollu... tuntuu vaan että taas oon kuvitellu kaikki, ahistaa tämmönen :'( Kp 45/29-38 :heart...
  4. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Katoin justiin et toi kp on väärä, eli nyt 40/29-38. Tekis mieli testailla, mutta ei vielä viitti ku toi viimme kiertoki meni noin pitkäks. Mitään oireiluu ei täällä päin kyllä näy, enkä oo niitä miettinykkää. Tulee muuten vale oireilua :laugh: Plussa tuulia ja onnittelut kaikille...
  5. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Paljon onnea. Ihana uutinen sun miehelles isäinpäivänä :hug: Täällä odotellaan vielä jonkun aikaa ja sit saa nähä tulleko täti vai ruvetaanko testailemaan. Plussia kaikille +++
  6. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Nyt on kp 2/29-30. Vai vaihtuuko se ny sit 29-38?? Sieltä se täti sit eilen tupsahti, vaikka ehin jo oleen ihan varma et tuolla masus olis ollu jo jotaki. Kaiken maailman raskaus oireita muka mullaki oli, voi hemmetti ku voi sitte ärsyttää ja itkettää ja suututtaa jne jne jne... :kieh: :'(...
  7. N

    yasmin pillerit

    Mä söin niitä vähä yli vuoden, alus olin tosi itku herkkä. Kävin koulua vielä sillon, niin yhtäkkiä tunnilla rupes vaa joku asia itkettää. Pahin meni ohi ku olin jonku aikaa syöny niitä, välillä tietty tuli itku herkäks. (mut eikö se oo naisilla niin luonnollista :D ) Vuoden niitä söin eikä...
  8. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Perjantai baabaa.............kp 22/27 ctina.................kp 59/28 iita82................kp 37/62 Isaa83...............kp 7/34 JoannaH.............kp 25/30-32 Jenmo85............kp 25/32 Maariana83........kp ? Marya................kp 30/33 Mii83..................kp 26/30-31...
  9. N

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Perjantai baabaa.............kp 22/27 ctina.................kp 59/28 iita82................kp 37/62 Isaa83...............kp 7/34 JoannaH.............kp 25/30-32 Jenmo85............kp 25/32 Maariana83........kp ? Marya................kp 30/33 Mii83..................kp 26/30-31...

Yhteistyössä