Hakutulokset

  1. D

    Viikon 11 jännääjät

    Kovasti onnea kaikille plussanneille ja suuret pahoittelut meille tippuneille. Täällä tänään kp1... Ei tästä mitään tule.
  2. D

    Viikon 11 jännääjät

    Miinakin! Onnea, ihan varmasti se siitä vahvistuu! Tämähän vaikuttaa lupaavalta pinkalta! Ja Karpalo, kuten Baby-Alpakka sanoi, menkkajuilinta kuuluu "pakettiin", eli hyvinkin voi olla oiretta!
  3. D

    Viikon 11 jännääjät

    Aamupäivää! Enchantress, kyselit että miten laskemme kp:t. Itse laitan kp1 aina se päivä, kun tulee oikeasti verta siten, että joutuu suojaa käyttämään. Yleensä vuoto alkaakin parin päivän tuhrulla, joten tuohon varsinaiseen aloitukseen osaa sitten varautua. Ja mielettömästi onnea...
  4. D

    Viikon 11 jännääjät

    Tervetuloa mukaan Baby-Alpakka! Ja Peppi, mukavilta kuulostavat nuo "oireet"! Gilmore, mä olen jotenkin onnistunut venyttämään testausintoani. Ennen tein samaa, että jo ennen oletettua päivää aloitin testaamaan, mutta nykyään en enää jaksa, vaan testailen (yleensä) vasta sitten jos ei ole...
  5. D

    Viikon 11 jännääjät

    Hei kaikki ja kiitos Karpalo kuvasta ja kauniista sanoista! Täällä tänään jo vähän paremmalla mielellä, kyllä se tästä taas kun vähän potkii. Kp19 näyttää olevan menossa ja tässä voikin alkaa keksiä pikkuhiljaa oireita... Iloista ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
  6. D

    Viikon 11 jännääjät

    Kiitos Enchantress, ei tässä muuta voi kuin yrittää, vaikkei todellakaan jaksaisi. Joku tuolla huuteli oviksien perään, itsellä en kunnon oviksen irtomiskipuja tuntenut, mutta jotain pientä ja limoista päätellen olisi ollut tuossa ma-ti, ja tilannetta toki hyödynnettiin. Onneksi oli silloin...
  7. D

    km:n jälkeen esikoista yrittäneet yli puoli vuotta..

    Täällä kieriskellään samoissa tuskissa, juuri vuodatin itseäni tuonne viikon 11 pinoon, kun ahdistaa niin hitosti. Kesken meni minulla siis viime heinäkuussa, ja laskettu aika olisi ollut tänään. Mitään syitä minulle ei selvinnyt, spontaani keskenmeno viikolla 7, joten en edes tiedä, oliko...
  8. D

    Viikon 11 jännääjät

    Kiitokset teille ihanille kauniista sanoistanne. Nyt on taas vaan sellainen päivä menossa, että viimeisetkin elämänilot tuntuu valuneen pois. Tänään on keskenmenneen raskauteni laskettu aika. Mä en jaksa tätä enää, kaikki hajoaa käsiin. Että tämä päivämäärä ei riitä yhdeksi kaiken itsetunnon...
  9. D

    Viikon 11 jännääjät

    Päiviä, voisinkin liittyä tänne joukkoon! Eli kp 16/28-32 ja yk7 ja ensimmäistä koitetaan. Josko tuo seitsemän olisi tällä kertaa oikeasti onnen numero... Veena, kyselit miten paljon on tehty etukäteissuunnitelmia. Minulla sellainen tilanne, että ennätin plussata viime kesänä, mutta se...
  10. D

    ~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

    Jahas, eipä tarvitse edes odottaa ensi viikkoa, tuhrua alkoi tulemaan. Minut voipi siis tiputtaa listoilta. 7 yk alkaa jo... :(
  11. D

    ~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

    Alkaa ilmeisesti suurimmalla osalla olla o-päivät ohi tai käsillä! Itsellä olisi pitänyt olla viime kiertojen mukaan ovis tosiaan tuossa su-ma, mutta en tuntenut mitään siihen viittaavaa.. joko se oli tosiaan jo silloin kp8 tai jotain, kun outoa mahajuttua tunsin, tai sitten ei ole tulossa...
  12. D

    ~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

    Mitäs täällä on oikein ryypiskelty koko viikonloppu! Heh, no ei, hyvähän se on nyt ottaa, sitten ei tekisi mieli 9 kuukauteen... Viikonloppu meni oikein rentouttavasti, tosin näillä päivillä pitäisi olla ovulaatio käsillä, jos katsoo menneitä kiertoja. Mutta jotain ovulaation tapaista...
  13. D

    ~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

    Aamua naiset! Hieman hämmentävää, mulla oli nyt eilen ja toissapäivänä o-oireita, kiertopäiviin nähden aivan liian aikaisin. Olin laskeskellut ovista tuonne sunnuntai-maanantai-linjalle. Saa nähdä oliko se vain jotain ennakkoa, vai oliko se tässä kuussa tooosi aikaisessa. Täällä on...
  14. D

    ~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

    Päivää, mahtuisikos tänne mukaan? Yrityskierto 6 menossa ja kiertopäivät 9/29-32. Ja siis ensimmäisestä haaveillaan. Mukavaa talvipäivää kaikille!

Yhteistyössä