Hakutulokset

  1. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moi kaikille suht piitkästä aikaa!! =) Tulin vaan pikaisesti päivittämään omaanapaa ja tästä eteenpäin aktivoidun sitten taas ottamaan kattavasti osaa keskusteluihin.. :) Täällä porskutetaan mennä uutta kiertoa jo kp 2 ja tuossa parin tunnin päästä olis tarkoitus pistää ensimmäinen Puregon...
  2. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Heiiiii pitkästä aikaa!!! :wave: Hiljais eloa olen vietellyt, ja ajattelin aktivoitua sitten, kun tositoimet alkaa.. Ja nehän alkaa huomenna!! Eli Larenzia täällä huomen illalla (kp 2) tuikataan ensimmäinen 150ui Puregonia vatsa nahkaan. IIIKKKK!! Ihanan kamalaa, että tästä se nyt sitten...
  3. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    :heart: :heart: Syksy ja Rupeltaja Onnellista 9kk Kestävää Odotusta Teille :heart: :heart: Tääl on nyt niin hirmu PLUSSAILU meno päällä, et tällasta heikompaa hirvittää :D Ei voisi kyllä hienommin vuosi 2013 lähtee käyntiin, upee homma, tätä lisää!! =) Kovasti olen pahoillani kaikkien...
  4. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    rupeltaja kiitos kivasta tsemppi tarinasta :heart: joka sopii meijän tilanteeseen paremmin kuin hyvin =) Kyllä tässä 40 on jo lähempänä, (APUA! ;) ) kuin 30 ja se pysyvä plussa on kadoksissa edelleen.. :| Tuokin on niin totta, että äkkiä käykin niin, että kun kalliit lääkkeet on hankittu, niin...
  5. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Vihervaara hieno homma, että punktio on nyt ohi ja selvisit siitä kunnialla =) Ja mikä parasta, saalistakin tuli. Täällä peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin ja pääset perjantaiseen siirtoon =) Enneliina kiva kuulla, että piikittelyt on sujuneet hyvin :) Mua alkaa pikku hiljaa sekin...
  6. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    :heart: :heart: Paljon Onnea Milk@ Kihlauksen Johdosta :heart: :heart: Me ollaan oltu jo kohta 6 vuotta yhessä ja kesällä tulee 3 vuotta kihloissa.. Mutta häitten suunnittelu on toistaiseksi jäänyt keskustelu asteelle. Naimisiin ollaan menossa, mutta vuotta ei ole päätetty :D Aikas ihana syy...
  7. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Kiiltis ikävä homma, että ne menkat sieltä sit kuitenkin tuli :( Mutta selkeetä yritystä on varmasti ollut ja vaikka se yritykseksi jäi, niin pientä toivoa onnistumiseen se lisää kuitenkin. Uusi kierto tuokoon sen selkeen ja pysyvän plussan =) miss_piggy sai jo neuvola ajankin, ihan...
  8. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Kiiltis kurjuuksien kurjuus :hug: Olisko toivoa kuitenkin ehkä vielä... iiris_lorea jos mahkuja ihmeeseen ei enään ole, niin mä sitten toivon tätiä sinne pikaisesti kylään, että pääset uuteen ja toivottavasti tulokselliseen kiertoon =) rupeltajalle nopsaan eteneviä piinapäiviä ja...
  9. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    miss_piggy MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ MÄ SANOIN?!?! :D Ei mitään epäselvää.. Viivalle vahvistumista ja 9 kk kestävää ihanaa odotusta :heart:
  10. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Avonlea olkoon tää nyt se the inssi =) Hurjasti onnea huomiselle, tästä kerrasta se tärppi tulee :heart:

Yhteistyössä