Hakutulokset

  1. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    miumau* Mun käsittääkseni lekuri tarkoitti 1. IVF hoitoa, ehkä PAS:t mukaan lukien. Koska sanoi vielä asian siinä yhteydessä, kun punktio pelostani puhuin. Eli olishan se ihan mahtavaa, kun ei tarvis hoito käydä, kuin kerran läpi. Oon näinkin sen ajatellut, että ei haittaisi vaikka tuore...
  2. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    zapatan plussat senkun vahvistuu, Kiiltiksellä haamu, miss_piggyllä hurjat piinapäivät menossa (plussa tulee, tiedän sen) ja uusi 3-kymppinen ensikertalainen rupeltaja (kovasti paljon tervetuloa :flower:) ja kauheesti pulinoita... Tää meijän ketju on nyt ihan liekeissä :heart: MAHTAVAA!!!! :D...
  3. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Tigridia ja Lucrezzia kovasti paljon tervetuloa :flower: Lucrezzia meillä hoidot alkaa ens kuussa (IVF ja lyhyt kaava) ja suunnittelu käynnillä oltiin siis joulukuussa... Mutta asiaan. Meillä tuo suunnittelukäynti meni niin, että mut ultrattiin (taas jälleen kerran) ja katsottiin, että kaikki...
  4. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Mä lähenkin ihan just ostaan märkäpukua ja happilaitteita ja pelastusrengasta yms. Koska mustaa alkaa tuntuun, että meitä lähestyy ISO PLUSSA AALTO :heart: Plussa tsempitykset miss_piggy ja Kiiltis :heart: Tästä tulee plussa rikas tuplajättipotti vuosi. JEEEEEE!!! :D
  5. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Milk@ nyt kun sanoit tuosta, että miehesi on koko kuun pois suomesta, niin olethan sä siitä aikasemmin maininutkin, mutta enhän mä sitä sit tos taas muistannu :headwall: Musta tuntuu kyl välillä slltä, et on niitäkin pariskuntia, et niiden ei tarvii kun sanoo toisilleen Moi! niin taas on pulla...
  6. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Hvv lämpimästi tervetuloa :flower: Aikas samoissa mennään, mullakin pistokset alkaa suurinpiirtein vkolla 6-7 =) rimpatti Täällä kyllä kanssa kovasti pelottaa, miten pistokset vaikuttaa ja vaikuttaako ollenkaan ja millaisia olotiloja ne saa aikaiseksi.. Mutta kait sitä sitten vaan kaikki...
  7. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    miss_piggy sä oot seuraava, joka tuo plussa uutisia :heart: Mulla nyt vaan on vahvasti sellanen kutina.. :D Kirpukka "mukavaa", että liityit mun ja Milk@n kanssa alkukiertolaisiin. Sä oletkin sitten meistä kolmesta se joka tuo plussan :heart: Me muut nyt vaan chillaillaan tää kierto...
  8. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    miumau* täälläkin ainakin tällä hetkellä on nimet lyöty lukkoon tytölle ja pojalle.. :heart: Hulluahan se on, kun eihän täs vielä tiedä yhtään kuin käy. :ashamed: Mutta jotenkin tuokin on sellanan henkireikä, kun nimiä on suunniteltu. Jotenkin se tekee tästä vauva touhusta vähän todellisempaa...
  9. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Milk@ eipä täälläkään sen kummempaa yritystä enään tässä kierrossa ole. Kunhan ollaan sillon "sillai", kun siltä tuntuu :D Mutta täälläkin kyllä ollaan täysillä hengessä mukana ja kovasti Plussa uutisia kaikilta odottelen :heart:
  10. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Täällä KP 1/28-30 Vauvan yritys vuosien vihonviimeinen luomukierto alkakoon!
  11. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    miumau* kiitos korjauksesta =) Mä mietin kanssa tota listaa, että pitäiskö siihen vielä laittaa joku piinailu kohta, minkä alle voi laittaa sitten siirossa olleiden nimiä ja nimen perään sit vaikka virallinen testailu päivä. Ite ainakin koen, että tosi toimet alkaa jo piikittelystä, kun niin iso...
  12. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Hei kaikki!! :wave: miumau* kiitos hienosta listasta =) Voisitko korjata mulle, että ollaan siis helmikuussa aloittamassa IVF ja tammikuu mennään vielä luomuna. :) Tervetuloa kaikille uusille :flower: Tänne oli tullut jo paljon kirjotuksia, hieno juttu. Mun täytyy perehtyä niihin nyt...
  13. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Onneksi zapata toi positiivisia uutisia tähän ketjuun :heart: Täällä puolestaan ryvetään lähes pohjamudissa sängynpohjalla, kauheen lenssun kourissa ja siihen päälle leka ottikossa odotellaan menkkoja viim. tiistaille. Prkl! Kyl taas pikkusen horjuu usko tähän touhuun. Menis vaan tuleva...
  14. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Oiiiiii, zapata Paljon Paljon Onnea PLUSSASTA :heart: Jotenkin, kun näin sun nimen, niin heti kävi mielessä, että oliskohan positiivisia uutisia, ja olihan sulla. Ihanaa :D
  15. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    miss_piggy No joo, voin kyl kuvitella, et testejä on mennyt yks jos toinenkin :D Mutta hei, vaikka se kierto nyt venyykin, niin uskon, että otat Tatjasta mallia ja tuot sen ihkun plussan tuliaisina tästä pitkästä kierrosta :heart: Kirpukka, ihan mahtavaa, että se valo sieltä tunnelin päästä...
  16. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Kirpukka toihan on tosi hyvä juttu, että olet menossa gynelle ottamaan asioista selvää. Se on paljon parempi, kuin vaan pähkäillä, että mistä tuhruilu johtuu.. Milk@lla kuulostaa kurjalta tuo tulehdus :hug: No mutta hyvä, että on lääkitys kohillaan ja pääset viheliäästä eroon :) hiisille...
  17. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Kirpukka et säkään ole mikään luuseri!! Sulla on vaan tosi huonot fiilikset tuosta tuhruilusta ja siitä, kun tuntuu että ei onnistu sitten millään.. Meissä jokaisessa (ainakin mussa) asuu varmasti aina silloin tällöin sellanen luuseri, kun tuntuu, että kaikki tähän vauva juttuun liityvät asiat...
  18. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hiisi ja miss_piggy juu ei, vain luuserit luovuttaa!! Ja te ette todellakaan kuulu kyseiseen porukkaan =) Kyllä sieltä pysyvät plussat on meille kaikille tulossa, tavalla tai toisella, uskokaa mua, olen teitä vähän vanhempi, joten vanhemman viisaudella uskallan teille näin luvata.. :D...
  19. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Tää kyylä tuli heti katsastaan TarinaMariannan kuulumiset.. =) Ja wautsi wau, mitä täältä sainkaan lukea.. Varovaiset Onnittelut haaleasta plussasta :heart: Siitä se vähitellen lähtee vahvistumaan :) Mun/meidän vauva yritys alkoi (luonnollisesti) siitä, kun jätettiin ehkäsy pois ja sitten...
  20. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Täällä vaan lomailtu ja vietetty armaan kanssa laatu aikaa :heart: Kirjottelut on nyt loman ajaksi jäänyt vähemmälle.. Täällä vielä piinaillaan ja dpo 8 VASTA menossa!! :headwall: No, ei auta kun vaan ootella ja katsoa kuin meitin käy =) TarinaMariannalle hurjat plussa tuulet puhallan...

Yhteistyössä