Hakutulokset

  1. Ä

    Tinnitus

    Vaivaako täällä jollain muulla korvien soiminen? Miten pärjäätte sen kanssa? Onko millaista ääneltään/voimakkuudeltaan? Minulla vaihtelee kovasti mutta siiis kokoajan on päällä. :headwall: alkoi korvatulehduksesta puoli vuotta sitten.
  2. Ä

    Paljonko paino tippui synnytyksessä?

    No, minulla kävi näin... 14 kg tuli painoa synnytys rv 40+3 tyttö 3750 g ja 51 cm Ja sairaalasta lähtiessäni painoin saman verran kuin synnyttämään mennessänikin, sillä mulla oli raskausmyrkytys ja turvotuksia tuli vielä synnytyksen jälkeenkin!!! Jälkitarkastuksessa painoa oli sitten vain...
  3. Ä

    tipoista..

    Niin elikkäs miten kauan lapset syövät devitol tai jekovit tippoja?? :ashamed:
  4. Ä

    Äiti-lapsi-seuraa Tampereelta

    Olen 30+ äiti Tampereelta, tarkemmin Annalasta. Lapsia on 2, vauva ja 3,5 v. esikoinen. Etsiskelen seuraa kaikenlaisissa merkeissä, mieluusti vaikka vaunulenkeille ja puistoreissuille, kyläilyyn, mutta toki ihan vaikka vaan sähköpostinkin merkeissä. Erityisesti toivon, että sinullakin olisi...
  5. Ä

    Velka Gallup, paljonko velkaa?

    Lainaa 110 000?, nettotulot n 2000? sisältäen lapsilisät, vähän vaihtelee nuo tulot kuukaudesta riippuen.

Yhteistyössä