Hakutulokset

  1. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    juu tuttua on etukäteen maksaminen, me maksettiin kolmessa osassa koko hoito etukäteen. Vähän alkuun arvelutti, kun tilikin oli yksityishenkilön (meidän yhteyshenkilön, joka siis asustelee Atlantassa !) Mutta ei huolta kaikki sujui hyvin, eikä mitään ylläreitä maksujen suhteen tullut...
  2. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Noniin sainpas aikaiseksi varata ekan neuvolan; maanantaina sitten tehdään paperit ja lähete np-ultraan. Saa nähdä kuunteleeko sydänääniä, toivottavasti. Muutoin oma olo on jotenkin tankkimainen :) Tuntuu että oikein joudun kiskomaan henkeä, en ymmärrä mistä se johtuu?? Ja olen myös turvoksissa...
  3. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mun kokemuksen perusteella yhteistyö toimii hyvin. Kummassakin päässä saa itse päättää viime kädessä miten ja mitä haluaa. No itsepähän kaiken maksatkin. Mun suomitohtori on tosi hienosti suhtautunut hoitoihin ulkomailla ja sanoikin, ettei Suomi todellakaan ole mikään huippumaa...
  4. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Höh! Miten toi aurinkolasi hymiö tuonne hyppäs?? PIti laittaa loppuun :)
  5. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Heippa kaikille, minäkin täältä pikkuhiljaa jo uskaltaudun hiippailemaan tälle puolelle :) Mulla siis ekan icsin tuoresiirrosta plussa, siirrettiin Tsekeissä kaksi balstoa, jotka oman ukon spermalla hedelmöitettiin. Siirto oli 9.6. elikkäs nyt rv 10+1, yksi alkio on pysynyt kyydissä...
  6. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kivaa, täällä on kohta piinailijoita :) Tai eihän se piinailu oikeastaan mitään kivaa ole kummiskaan, mutta siinä on aina uusi mahdolisuus: Toivotaan nyt kunnon plussatuulia hoitoon menijöille! Minneköhän se Iida-Karoliina on kadonnut? Ja Paulanna taitaa olla jo odottajissa kokonaan. Minä vielä...
  7. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ainiin vielä lisäys, tuntuu olevan vähän vaihtelevaa mitä papereita klinikat pyytävät ja etukäteisjärjestelyt voi hoitaa kaikki Suomesta, itse kävin Väestöliitossa. Ja Tsekeissä ne sitten sulattelevat lisää alkioita jos tarvis on, mutta sanovat että pakastavat vain korkealaatuisia alkioita ja...
  8. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippati kesälomalta! Täälläpäs on hiljaiseloa... Etenkin Ida-Karoliinan kuulumisia odottelen kovasti, eikös hänellä mahtanut olla reissu näinä aikoina? Nat, sinun kannattaa olla rohkeasti yhteyksissä suoraan klinikoihin ja kysellä tarkemmin aikatauluista milloin hoitoon pääsee ( alkion...
  9. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Peukut on täälläkin pystyssä Paulannalle :) Hyvälle kuulostaa! Mulla kanssa alkoi selkeä pahoinvointi jo vajaa pari viikkoa siirron jälkeen. Ja oli pari päivää vatsakramppeja, niitä on kyllä jonkulaisena jomotteluna vieläkin. Mulla on huomenna H 8+0 ja toivon että kaikki edelleen menisi...
  10. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihanaa Johkunen, että kaikki hyvin. Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti. Ja Paulannalle onnea matkaan! Jos muuten viivytte Brnossa pidempään kannattaa käydä katsomassa luolat siinä lähistöllä. Junalla pääsee näppärästi ja on kyllä elämyksellinen paikka! Lomailetteko Prahassa muutoin...

Yhteistyössä