Hakutulokset

  1. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hienoa Paulanna niin pian jo siirto! Toivotaan, että nyt tärppää. Siirretäänkö sulle yksi vai kaksi? Muutoin on kyllä aikas masentavaa luettavaa tämä meidän ketju.. pettymystä ja surua toisen perään. Voimia ja tsemppiä kaikille tuleviin hoitoihin! Itsellä olo on edelleen epäuskoinen ja koko...
  2. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi kurjuus...Voimia Oivikki ja toivotaan tosiaan että Persikan vuotelu olis harmitonta ja loppuis jo. Niin kurjaa. Voimia ja toivoa tulevaan <3 Mä lähetän teille positiivisen tuulahduksen, olin hcg mittauksessa ja lukema oli kelvollinen 17100. Eli nyt yritän ottaa rennosti ja nauttia tästä...
  3. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Piti vielä kysäistä mikä on Persikan tilanne? Toivottavasti vuodot olis jo loppu!
  4. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onneksi Oivikki toisella kohtulaisella kaikki hyvin <3. Toivotaan että pysyy tiukasti paikoillaan. On tää kauheeta kun koko ajan saa stressata! Loppuiskin siihen kun saa + tuloksen testitikkuun.. Mut ei todellakaan! Mulle ei onneksi toistaiseksi kuulu uutta, menen huomenna veritestiin , tulos...
  5. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi kurjuus Plastex :hug: Voimia uuteen hoitoon. Mua ohjeistettii Tsekeistä jatkamaan lääkkeeitä rv 12 asti. Ja silloin voi lopettaa kaikki. Kiitos onnitteluista, ne lämmittää vaikka onhan tässä vielä kovasti paljon matkaa maaliin. Itse en vielä oikein uskalla iloita. Testipäivänä piti...
  6. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    No testi on tehty jo anivarhain! Tulos oli raskaana 2-3!!! Uskomatonta. Mulla on ollut etovaa oloa ja hajut käyneet nenään, mutta toisaalta on se tosi hyvä mielikuvituskin! Testin teossa ei ollut ongelmia. Noita viikkoja vaan ihmettelen.. Pitäis mun mielestä pitäis olla 1-2. Mut ei mulla mikään...
  7. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ja Paulanna: kiva kun sulla hoidot lähestyy. Jotakin odottelemista ja uutta toivoa ja mahdollisuus!
  8. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    :) =) Ihanaa Plastex, onnea!
  9. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos tsempeistä <3 Ja samaa sulle Plastex. Ihan varmaan kauheeta odottaa aamuista puhelinkeskustelua. Toivon niin sydämen pohjasta että se olisi positiivinen. Noi sun fiilikset on just niin samankaltaiset kuin mullakin. Laidasta laitaan viskelee. Ja mä kun olen muutenkin melkoinen...
  10. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi onnea AMV ja pikkuinen tyttö Ihana kuulla onnistumisista! Mua kanssa harmittaa niin hoitojen kova hinta, ei edes kannata laskea paljonko rahaa palaa ja kun vielä ei ole takuita että rahoilla saa muuta kuin kokemusta... Ja toisaalta toki jos lapsen saa niin eihän sillä rahalla ole mitään...
  11. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos tsempeistä <3 Upeaa että kaikki hyvin Persikalla ja Rudylle sekä JOhkkusella. Ja Plastexilläkin mukavasti, kun olet rennolla mielellä :) Mulla kuten tavallista tuntee viskoo laidasta laitaan. Ja tänäänkin juilii ajoittain mahassa niin että.. töiden jälkeen kun tulin kotiin olin jo ihan...
  12. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa taas :) Nyt ollaan taas kotosuomesa ja huomenna sorvin ääreen.. Ihan hyvä, menee jotenkin aika mukavammin, eikä muista ehkä kokoaikaa kummastella omia tuntemuksiaan. Muutoinkin olo on semmoinen koko ajan että menkat alkaa, alamaha juilii jatkuvasti. Kauhee pelko persiissä, että menkat...
  13. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mun suomilääkäri piti gonapeptyliä muotijuttuna eikä nähnyt tarpeelliseksi. En kyllä ymmärrä ettei jos siitä haittaa ole niin miksei laittaisi sitäkin ?? Ja mitenhän se muuten blastojen kanss menee, kun ne kiinnittyy 72 tunnin sisällä? Eikö se pistetä myöhemmin? Ja tsempit Johkulille ja...
  14. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Edellä muutamia outouksia , laittakaa sen piikkiin että kirjoitan kännyllä :)
  15. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nonii, nyt on siirto tehty. Siirto sujui helposti toisen blaaton osalta mutta toinen oli varsinaisen tahmelo ja tarttunut ruiskuun niin että vasta neljännellä yrityksellä suostui kohtuun menemään :D No toivottavasti ei mennyt kaikki liimat ruiskun seinämään vaan tarttuu tiukasti kohtuun. Blastot...
  16. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    6 hengissä; eilen kaksi 9 soluista ja kaksi 8 soluista ja kaksi hitaampaa. Huh . Tänään eivät niitä katso , tulos olikin eiliseltä. Huomenna siis klinikalle ja kuullaan uusimmat tilanteet. Huh.
  17. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mitenhän Plastexilla ja Johkulilla menee?
  18. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi Burma <3 en osaa sanoa mitään. Kaikkea hyvää tulevaisuudessa, elämässä kuitenkin asioilla on tapana järjestyä vaikkei aina siltä tunnu. Kiitos tsempeistä, kaikki tulee tarpeeseen! Mielialat heittelevät melkoisesti: iloa, toivoa,mustaa mieltä ja pessimismiä.. Yhden jälkeen soittelen onko...
  19. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Terkut kuumasta Brnosta! Täällä on menty suunnitelman mukaisesti. 9 munasolua hedelmöitettiin joista 7 oli hedelmöittynyt. Eikös se ole ihan normiosuus? Lauantaina sitten siirretään kaksi jos on hengissä. Oli kiva juttu kun mun yhteyshenkilö Magdalena oli tullut mun käynti päivänä klinikalle ja...
  20. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heheee, vähän vilisee kirjotusvirheitä..:mad:

Yhteistyössä