Hakutulokset

  1. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kyllä Paulanna aina kaksi kätilöä geminisyksissä. Ja jos B pysyttelee perätilassa lääkäri auttaa hänet ulos. Todennäköisesti on myös lääkäri paikalla joka tapauksessa kun B alkaa syntyä (kutsutaan ainakin osastolle lähimaille). A: n auttaa ulos kätilö mikäli raivotilassa pysyy. Myös...
  2. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Voi itku, olisitpa ollut Oivikki väärässä :/ . Jatkossa minä myös suosittelen Reprofitiä, useat ovat siellä tosiaan onnistuneet, myös me. Tänään sitten äpkl käynti takana. Ajettiin sydänäänikäyrä, sisätutkimus ja ultra sisä-että ulkokautta. Poika oli 1830g arvion mukaan, liikkui vinhasti...
  3. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hyvää uuttavuotta kaikille mammoille <3 Vuosi alkoikin talvisesti ja on kiva kun on valoista taas.. Mies ei ole ollut yhtä iloinen kun on saanut tuota lunta puskea pihasta :). Mä kanssa pidän kaikkia peukkuja Oivikille pystyssä ja uskon että kaikki onkin hyvin. Raskaudet on tosi erilaisia...
  4. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Poks, tänään 30+0 :) Ihanaa luettavaa Taukun vauvaelämä, tuntuu edelleen uskomattomalta, että itsekin pääsisi semmoista vielä kokemaan <3 Kiva lukea, että Hailaivan raskaus etenee hyvin. KOntrolleja taitaa olla tiuhaan? Miksi Paulanna sulle puhuttiin, että jos tuplat vielä kuukauden pysyvät...
  5. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    yhtäkkiä tuntuu että kaikilla jo vähintään puoliväli häämöttelee :) . Taukusta ei tosiaan ole kuulunut toviin, ehkä on jo pikkuisen sylkkyyn. MÄ jo kerkisin häntä tyttärestä onnitellakin :P . Tosi kivaa kun tänne plussanneisiin pääsee muitakin onnellisia. Toivottavasti Paulanna voit jo...
  6. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hups sekoilin taas nimissä, onnittelut tyttövauvasta siis tietysti Rudylle <3 Mulla pääkin näköjään jo pehminnyt ... Paulanna vinkkaatkos hyviä kirppäreita?
  7. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea Tauku tyttösestä! Ja JOhkulille tsemppiä pikku-ukkojen hoitoon, raskasta, mutta ihanaa <3 Meillä muilla taitaa nyt olla vielä sitten tovi odoteltavaa, että pikkuiset syliin saadaan. Onkos täällä vielä joku lähiaikoina synnyttämässä? Vai olenko minä jo seuraava? Hui. Mulla nyt viikkoja...
  8. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Voi onpas ollut kurjia juttuja Paulannalla ja JOhkusella. Toivotaan että noi nyt riittää taas.Vieläköhän Tauku on yhtenä kappaleena? Kiitos muuten Taukulle tsempeistä <3 Tosiaan pistelen sokeriarvojani nyt ennen joka ateriaa ja tunti syömisen jälkeen. Pikkuhiljaa pääsen kärryille mikä nostaa (...
  9. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kävin vaakalla pari viikkoa sitten ja silloin vkoja 23+ ja painonnousua komeat 10kg :( Aiemmissa raskauksissa painoa kertynyt kaikkineen keskimäärin tuo 10kg. Ja olo on kyllä raskas. Ja luulisin että mun etova olo ja välillä tuleva heikotus johtuvat juurikin sokereiden heittelelystä. Nyt kun...
  10. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Täällä ollaan myöskin, harvakseltaan olen käynyt lueskelemassa ja tooosi laiskasti kirjoittelen. Tulee kait töissä yliannostus koneella olosta :) Onnea Johkuneni, ihanaa <3 Ja lähetän täältä etävoimaa sulle, valvominen on rankkaa! Ja mahtavaa kun on noita plussia tullut meille. Me raskautuneen...
  11. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Joo jänskättää viimeisillään olevien puolesta, siitä se kauan odotettu vauva-arki alkaa! Itsellä tuntuu tuo vielä häämöttävän jossain kaukanakaukana. Mulla sama juttu kun Paulannalla, maha kasvaa ihan kamalaa vauhtia, vaikka vaan yksi masukki kyydissä onkin. Toisaalta aika mennyt nopsaan! Rv 23...
  12. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kivaa, tänne onkin tullut uusia päivityksiä. Ja aikas mukavalla mallilla täällä tuntuu kaikilla asiat olevan. Tuo närästys on tosi inha vaiva, mullakin välillä pikkasen oirehtii. Onneksi apteekista saa helposta! Paulanna tuossa kyseli mun rautalisästä Floradix tosiaan on mulla käytössä. En...
  13. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Eilen löytyi ainakin osaselitys mun puuskutukselle; mulla on normisti hb 140 luokkaa ja eilen vaivaiset 114. Kävin hakemassa sitä rautajuomaa, toivotaa että tepsii. Matkakuume olis kova mullakin, mutta nyt on vaan niin matti kukkarossa hoitojen jäljiltä, että pitää tyytyä nojatuolimatkailuun...
  14. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kyllä tuntuu kun teidän päivityksiä lueskelee, että aika rientää ja viikot kertyy! Omalla kohdalla taas jotenkin matelee... Paulannakin kohta jo turvallisilla viikoilla :) Ja Tauku jo JOhkunen kohta jo kalkkiviivoilla. . Mä olen käsittämättömän paksu ja puhiseva. Vissiin se ikä sitten tekee...
  15. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    jee, seulonnoissa normaalit lukemat! Kamalan pitkä aika vaan seuraavaan nla kertaan, vasta syyskuun lopussa. No sitten ei pitkään tarvitse odotella enää rakenneultraakaan :) JOtenkin olis vaan niin kiva jotenkin saada konkretisoitua,että kaikki on kohdussa hyvin. On ihanaa ja herkkistä kuulla ne...
  16. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnittelut Persika plussasta! Toivotaan että kiinni pysyy ja lujaa ja raskaus jatkuu.. Voimia ja onnea muille tuleviin hoitoihin. Paulannan tavoin mä myöskin seurailen aktiivisesti palstaa, harvemmin tulee itse kirjoiteltua. Se on aina niin ihanaa lukea onnistumisista. Itsellä nyt 13+4 rv...
  17. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hienoa Paulanna että kaikki hyvin ja tuplat kasvaa! Ja Vekkuliinalle hurjasti onnea pikku-ukosta! Olin maanantaina np-ultrassa ja siellä kaikki oli myös kunnossa, nyt alkoi jo näyttää ihmisen alulta pieni. Mun ei tarvitse sitten synnytystapaa miettiä -mulle tehtiin kirurginen korjausleikkaus...
  18. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Meillä siirrettiin tuoreet alkiot blastoina eli 5 vrk ikäisinä. Toinen tarttui tiija nyt siis rv 12+4 hoito tehtiin Tsekissä. Testasin vasta 14 vrk siirrosta, mutta silloin oli jo ollut jonkun päivän raskausoireita. Onkin jännä kuulla kokemuksia sitten Prahan klinikasta, Reprofithan on Brmossa...
  19. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täälläpäs onkin taas elämää, kivaa! Ja kohta on piinailijoita :) JOnnuli, me oltiin myös Tsekeissä siirrossa ( oma sperma, luovutettu munis) ja me käytiin siellä vaan kerran ja oltiin silloin 8 pv reissussa. Su mentiin Brnoon ja ma hedelmöitys, alkion siirto oli sitten lauantaina, siirrettiin...
  20. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Wautsi Paulanna, tuplasti onnea! Mahtavaa :) Oletkos edelleen oireeton? Mulla oli vkosta 4+ jotain viikolle 10 lähes jatkuvaa kuvotusta, välillä oikein kunnolla välillä vähemmän. Nyt tuntuu onneksi helpottaneen, ihan lievää ja iltaisin enää. Mielialat ja tunteet kyllä vaihtelee huimasti edelleen.

Yhteistyössä