Hakutulokset

  1. A

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tämän aamun vaakalukema: pituus: 164cm lähtöpaino: 100kg (25.7.2011) paino nyt: 100kg painonmuutos viikossa: pudotusta yhteensä: tavoite: 65kg tulee olee urakka kova, mutta helpottaa kun aukiaa tuo uimahalli tuossa parin viikon päästä niin voipi muutakin tehdä kuin vaan pyöräillä ja...
  2. A

    FACEBOOK-kamuja 2 pojan äidille :)

    Täälläkin 24v mamma joka etsii kavereita, tyttö 5kk :)
  3. A

    Apua!!! Vauva ei syö kiinteitä

    aivan normaalia tuo, siis puol vuotiaan pitäisi saada päivässä ainakin vähintään 2 purkkia sosetta ja 2dl puuroa maidon lisäksi. Meillä elsa 5kk syö tuon verran kiinteitä päivässä
  4. A

    Koliikkivauva

    siis kyllä siinä vaiheessa on yksin hetkeksi jätettävä jos tulee sellanen olo et tekis mieli...Itse kärsin siitä alku kuukaudet ja oli aivan kamalaa :( siksi mielummin vauva pinnasänkyyn ja itse vaikka hetkeks viilentymään, koska vauvat on ku koiria ja ne havaitsee sen jos sua hermostuttaa se...
  5. A

    Äitejä Nastolasta...

    Minkäs ikänen mamma siellä mahtaa olla? Täältä löytyisi yksi 24 vuotias mamma niinitieltä :D
  6. A

    Lahti/hollola?

    En ole lahdesta, mutta Nastolasta :) Anni ja Elsa 5kk esikoinen
  7. A

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Mulla on erittäinkin hyvä neuvo tuohon makeanhimoon! Maustamaton jogurtti, kaneli ja tuoreita hedelmiä <3 terveellistä ja korvaa karkit :) Itse syön tuoreita marjoja, hedelmiä ja jogurttia lähes joka päivä :) itse syön terveellisesti ja liikun sen minkä ehdin :) tavoitteena kuitenkin laihtua...
  8. A

    Ison vauvan imetys

    makuuasento parasasento möhköfanttien imetykseen :) Vaikka itsellä oli pieni tyttö, niin en millään pystynyt istaalteen imettämään häntä :( Tosin sekin myös loppui kun maitokin loppui :(
  9. A

    Kauan mennyt synnytyksestä toipuminen ennenkuin pystyit istumaan?

    parin päivän päästä pystyin istumaan, kävelemään jne kunnolla :) Sektiolla synnyttänyt tämä mamma infektio epäilyn takia..vaikka kuulostaa helpolta, niin kivut oli kyllä tuskaliaat lonkan seudulla :(
  10. A

    Niin kipeä kävellessä, kauan palautuminen kestää??

    oisko nivelkipuja? paljonko paino nousi raskauden aikana? Itsellä vasen pakara ja lonkka vammaavat minua ihan sikana :( kävely välillä tuskaa. Alavatsa voi olla kipeä sen takia kun kohtu supistuu pienemmäksi, onhan se supistunut jo normaaliin kokoon? pieni muotoinen kevyt liikunta kyllä auttaa...
  11. A

    Äidit Lahti/Hollola (myös muu Päijät-Häme)

    vieläkö kaipaat kahvittelu seuraa? täällä olis nastolasta 5kk Elsa tytöllä varustettu tylsistynyt mamma :D
  12. A

    Maailman rumin ihminen lapsen saatuani

    Siis oikeesti! Et ole ainoa maailmassa, mutta ne arvet lähtevät/haalistuvat aikanaan pois. Muistathan juoda tarpeeksi nestettä ja rasvata itseäsi kosteuttavalla voiteella? Vaikka itellä tuli vaan 6kg raskauden aikana, niin silti olen koko ikäni tapellut ylipainon ja arpien kanssa. Niihin tottuu...
  13. A

    Lahdesta tai Lahden seudulta seuraa kaipaavia mammoja?

    Heippa olisi kivaa saada itselle ja 5kk tytölle seuraa lahden seuduilta. Ei yhtään kavereita täällä Nastolassa, joilla olisi ihan vauvaikäisiä :(
  14. A

    Mitä tehdä kun äitiäni ei ilmeisesti kiinnosta olla lapsille mummu?

    Sinuna sanoisin suoraan äidillesi että kumpaa rakastaa enemmän omaa lastaan ja lapsen lastaan vai miestä, joka ilmeisesti ei anna äitisi tehdä mitä itse haluaa. Meinaan mua ihan ärsyttää sunkin puolesta :/ Kyllä sitä varmaan kiinnostaa, mutta se mies on esteenä. Sillä miehellä ei ole mitään...
  15. A

    Koliikkivauva

    lapsi vaistoo sen jos hermo on kireällä ihan niinku btw :) raitis ilma, hieronta ja kapalointi ovat hyviä apuja :)
  16. A

    Voiko 2kk vauvalle antaa näillä kesähelteillä huoneenlämpöistä korviketta?

    miks meille sanottiin neuvolassa että ei saa antaa missään nimessä lämmittämätöntä maitoa?
  17. A

    Korviketta saavien pienten vauvojen vanhemmat!

    tuo 120 ml on juuri 1kk ikäsellä sopiva määrä per kerta, ajan myötä sitä voi kasvattaa. Mutta vauvahan on nyt jtn päälle 3kk vissiin, niin vellejä ja soseita pikkuhiljaa kehiin :)
  18. A

    No niin, nyt rehellisyyttä! Onko sellaisia äitejä, jotka ovat TÄYSIN noudattaneet ruokailujen suhteen neuvolan ohjeita

    En ole oikeastaan noudattanut, vellit alotin 2,5kk ja soseet päälle 3kk heti peruna-porkkanalla jne nyt jo mennään puuroissa ja annoksetki on huisit :) ja heti ku maha oli vähänki tottunu ja ei mtn hengitysongelmia tullu niin annoskoko oli puol purkkia ja seuraavana päivänä jo purkin verran jos...
  19. A

    Voiko 2kk vauvalle antaa näillä kesähelteillä huoneenlämpöistä korviketta?

    noin pienelle kyl kannattais lämmittää, koska huoneenlämpöinen maito saattaa aiheuttaa hirveitä vatsanväänteitä :( anna mielummin silloin tällöin vähän vettä tai kastele tuttia siinä. Helpottaa kun soseet alkaa sit.

Yhteistyössä