Hakutulokset

  1. A

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Aaro Taneli suloinen nimi <3 Mein tytön nimi on Elsa Karoliina Inkeri (Elsa oli mun isoäiti ja inkeri on neitokaisen mummun toinen nimi ja myöskin minun isotätini nimi :) )
  2. A

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tämän aamun vaakalukema: pituus: 164cm lähtöpaino: 100kg (25.7.2011) paino nyt: 98kg painonmuutos kuukaudessa: - 2kg pudotusta yhteensä:2 kg tavoite: 65kg hetken ollu hiljaista minun käyminen täällä kun tuon neitokaisen kanssa on ollut kiirettä :D mutta 2kg on nyt paino pudonnut ja...
  3. A

    Lahdesta tai Lahden seudulta seuraa kaipaavia mammoja?

    viestiä saa pistää anni.kolehmainen87@gmail.com niin pystyn paremmin juttelemaan :)
  4. A

    vaunulenkki seuraa lahdesta!!

    laittelen tossa mailia jossain vaiheessa kunhan kerkiän :)
  5. A

    Voiko 2kk vauvalle antaa näillä kesähelteillä huoneenlämpöistä korviketta?

    mut siis mulla täs oli sellanen pointti että 2kk vanhalle en ite antais koska suolisto ei ole kuitenkaan kehittynyt vielä ja kylmä maito aiheuttaa SAIRAAT ilmavaivat
  6. A

    No niin, nyt rehellisyyttä! Onko sellaisia äitejä, jotka ovat TÄYSIN noudattaneet ruokailujen suhteen neuvolan ohjeita

    NO HUHUH et aio siis antaa lapsellesi edes ruista? se on terveellinen, ja kokkina voisin sanoa sen että lapsesi olisi erittäinkin tärkeä saada tottua viljatuotteisiin, koska jos vahingossakin myöhemmässä iässä hän maistaa niin voi tulla maha kipeäksi ja laukaista keliakian! sitäkö sit haluat...
  7. A

    Vähähiilihydraattinen ja imetys

    siis sähän voit syödä mitä vaan jos vauva ei saa mitään oireita. Kyllä vähähiilarinenkin on mahdollinen, koska kuitenkin syöt hedelmiä jne. Jätät vaan vaalean viljan ja perunan pois ruokavaliosta :) Nesteensaanti kuitenkin on tärkeä, jotta maitoa riittää. KOska vähä hiilarinen kuitenkin poistaa...
  8. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Meillä aloteltiin eilen lihan maistelu, itse en vielä jaksa tehdä kun määrät eivät ole niin isot vielä :) Mutta kalkkunalla aloitettiin tämä maistelu :)
  9. A

    Apua!!! Vauva ei syö kiinteitä

    Niih, meillä alko 3,5kk kiinteät niin siksi neiti syökin tuon verran. Ei pygeny imettää ku pari vko, sit kokonaan siirryttiin korvikkeeseen. Jotkut vauvat kaipaa enemmän kiinteitä jotkut taas ei yhtään, kyllä meillä Elsa välillä syö ja välillä ei, johtuen juuri hampaista :)
  10. A

    Mieheni on ollut kohta 24 tuntia poissa kotoa

    onko mies tullut jo kotiin?
  11. A

    Mies ei näe käytöksessään mitään väärää.

    olen ihan samanlainen ku miehesi. Tässä voi olla kyse pahemman sortin ahdistuneisuudesta tai masennuksesta hänellä. Isäni on myös ihan samanlainen, mutta ei ole koskaan uhannut jättää äitiäni. Huutaa vaan ja paiskoo tavaroita. Itse en enään huuda niin pahasti, kuin joskus tuppasin karjua ja...
  12. A

    sairaanloinen mustasukkaisuus!!!

    aivan normaali mies :) ite vaan sanon suoraan että "hyi sinua, miks katoit ton perää?" ja nauran päälle :D miehet on miehiä sille ei voi mitään, jos se ei sua rakastaisi niin ei se sun kanssa olisi :) itse olen TODELLA MUSTASUKKAISTA sorttia, mutta tiedän että mieheni rakastaa minua joten en ees...
  13. A

    Lahdesta tai Lahden seudulta seuraa kaipaavia mammoja?

    eikö täällä tosissaan ole ketään täältä päin? ihan tylsää porukkaa
  14. A

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    Itsellä tärppäs varmaan yk 2-3 en muista kumpi oli :D Tyttö nyt 5kk vanha <3 ikää nyt 23 ja kohta ikäloppu 24 :)
  15. A

    Mies laukeaa liian nopeasti!

    itsehän voisin harrastaa seksiä koko päivän ja samoin mieheni, mutta tällähetkellä lapsi on esteenä :) Mutta mitä tuohon alkuperäseen niin, kannattaa miehen masturboida ennemmin itse aktia niin kestää kauemmin :)
  16. A

    Miten saisin useammin mieheltä?

    mikä on mies joka ei anna :D
  17. A

    mieheni haluaisi peppuseksin jälkeen ......... apua!?

    yök! :D no siis ensinnäkin suosittelen kunnon suolihuuhtelua ennemmin sitä anaalia! Miehesi on ihan tavallinen mies valitettavasti :D jotkut haluaa jotkut ei, mutta se on sinun valinta että otatko vai et. Ja ihan silleen että ei miehesi voi painostaa sua anaaliin jos itse et halua sitä...
  18. A

    tahtoisin kosia?

    en mä nyt tiedä, itse kosin miestäni kun oltiin oltu 6kk yhdessä :) kohta 2vuotta oltu yhdessä ja 5kk lapsi meillä :) Itsellä hinku päästä naimisiin, mutta en viitsi painostaa miestäni siinä hommassa :D jos teillä menee hyvin ja rakastatte toisianne niin mikäs siinä mut kannattaa aika...
  19. A

    onko mieheni sairas?

    oletko varma että tää ei johtu sun raskaana olemisesta? käyttäytyy aika lapsellisesti suomeks sanottuna ja periaattees sähä et sais paljoo tehdä edes raskaita siivoamisia kun odotat vauvaa. Pakko oikeesti kysyy paljo miehes henkinen/fyysinen ikä on? kuulostaa et henkinen olis tyylii just 18v...
  20. A

    Normimaidosta maha löysälle

    kai olet muistanut lisäillä ruokiin myös sitä maitoa/maitotuotteita? helpommin toteutuu totuttelu maitoon :) Hyvin normaalia tuo mahan löystyminen, onhan korvike vauvoillakin alkuun 1-2 kuisena maha löysänä ja sit tasottuu :)

Yhteistyössä