Hakutulokset

  1. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    Täällä oireet edelleen samat. Ehdin jo tuossa säikähtää et joko ne alko...mut ei..valkkaria tulee :$
  2. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    Mulla kans hirveesti oireita(mut näitä en nyt oo kuvitellu, johtuu sit vauvasta tai jostai muusta)..vaikka koko ajan yrittäny hillitä itteä että en kuitenkaan oo raskaana. Aamulla heräsin..olin vähän aikaa ylhäällä ja tuumasin sit ukolle että: tuntuu aivan ku olis krapula(väsyttää ja paha olo)...
  3. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    onnea Jonsku79
  4. Ä

    -----Viikko 42-----

    Tosi kivan näköinen Red Dragon. Niin se ens viikko lähenee =)
  5. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    Toivotaan että tässä ketjussa plussataan nyt oikein urakalla, saadaan kesävauvat :heart:
  6. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    ONNEA äippä0806 :flower: :flower:
  7. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    Pahoittelut kummallekkin tädistä :hug: buffo Mulla menny täysin ohi..sori :ashamed:
  8. Ä

    Montako ateriaa teidän 1+-vuotiaat syö?

    Poika 14kk aamulla puuro ruoka välipala ruoka illalla puuro Monesti syö kolmekkin lämmintä ruokaa+ kaks kertaa puuron. Annokset ei oo pieniä ;)
  9. Ä

    1-vuotiaiden paino ja pituus?

    Olis ollu kiva ku olis kaikki hokassu laittaa myös lapsen syntymäpainon/pituuden =) Poika synt. 3300g ja 50cm 1v 10,3kg ja 79,3cm
  10. Ä

    Paljonko teidän reilun 1v ikäset nukkuu?

    yöllä 10-13h päivällä yhdet päiväunet 1-3h ja poika on huomenna 14kk
  11. Ä

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    7kk iässä tukea vasten, ja 10kk iässä ilman tukea. Poika huomenna 14kk ja juossut pidemmän aikaa.
  12. Ä

    -----Viikko 42-----

    EN muistanu mainita että sain kaveriksi eilen ihanan närästyksen.. viimeksi närästäny raskaus aikana :kieh:
  13. Ä

    -----Viikko 42-----

    mulla ekaa kertaa toivet korkealla..pelottaa jos tippuu korkeelta :ashamed:
  14. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    Multa ei otettu raskaana ollessa, siksi siirty se ottaminen.. Omaphan nyt seki saatu sit pois, jos sitä joskus olis raskaana...tai nyt :heart: Toivossa hyvä elää
  15. Ä

    -----Viikko 42-----

    Nonii, nyt on testi hommatki hoidettu pois alta. Elikkä ottivat sen hiivanäytteen ja samalla pyysin että ottaa papan...Edellisestä aikaa, kun eivät raskauden aikana ottaneet.
  16. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    Käväsin sielä neuvolassa, ottivat hiivatestin. Pyysin samalla että ottavat papan. On sekin hoidettu pois alta. =)
  17. Ä

    -----Viikko 42-----

    ei uskalla toivoa liikaa :ashamed:
  18. Ä

    -----Viikko 42-----

    Yhteis tuumin päätetään että kaikki plussaa :heart: :heart: :heart: Olishan se ihana että osa ainaki saisi sen plussan ja pienen käärön ens kesänä. omaa ).( mulla oli elämäni eka hiiva kun poikaa odotin(raskauden alussa tuli)Jos tää nyt hiiva on... Muistelin että oireet on nyt samat ku...
  19. Ä

    -----Viikko 42-----

    Sain huomiseksi nlaan ajan, ottavat ainaki hiivanäytteen.
  20. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    Sain huomiselle neuvolaan ajan, ottavat hiiva näytteen...

Yhteistyössä