Hakutulokset

  1. U

    Relaatio 159

    Ärsyttäviä jumeja vielä löytyy, vieläkö irtoaa lisävinkkiä..? Mies vailla.. 1,10 hi.. 15 (ei aukea aiemmat vinkit..) siitä 7 12 8 vastasanat on Länsirintamalta.. 3,1 ra..vä.. 7 vastasanat on Paroni.. 3,2 I.K. 5 7 vastasana on Harjunpää.. 3,6 maa.. 6 15, luulisin tietäväni vastauksen mutta en...
  2. U

    Relaatio 159

    Kiitos! Mulla ei ole mitään noista sun puutteista :(
  3. U

    Relaatio 159

    Kiitos vinkeistä, olin taas osassa ajatellut aivan liian vaikeasti.. muutama vielä jäi löytämättä koeatn vielä kaivella. Pieni runotyttö ruudussa ylhäällä ik.. au.. eu.. 6 yhdistyy siihen pressa hommaan, eikö peli vaan hyväksy vai yritänkö ihan väärää, olen yrittänyt sl.. ja ma.. jne...
  4. U

    Relaatio 159

    Jos joku kiltti vielä löytyisi auttamaan, nyt ei enää aukea omin avuin, vinkkejäkin olen lukenut edestakaisin.. Monte.. 1,5 va.. ja di.. välissä 11 Pieni Runotyttö 1,6 li..ku.. 1 4 3 ja siitä 6 vastasana on, aiemmat vinkit ei ole tuottaneet tulosta ku.. 6 ylös sää 14 väliviivalla Matka...
  5. U

    Relaatio 159

    nuo löytyi
  6. U

    Relaatio 148

    kiitos! Olin mielestäni kokeillut jo tämän mutta ilmeisesti en sitten kuitenkaan kun ei ehdottanut kun kirjoitin :D
  7. U

    Relaatio 148

    enää onkin vain Harja kesken
  8. U

    Relaatio 148

    nyt ei vaan aivot enää taivu.. Harja-ruudussa pääsanasta 10 oikea yläviisto sekä mar.. 14 alaspäin ja siitä jatko 7, tuntuu että olen kaikki jo kokeillut, ilmeisesti en vaan saa oikeaa muotoa.. Maria-ruudussa oikea alanurkka jumittanut jo pari päivää, varmaan jos yhden näistä saa auki niin...
  9. U

    Relaatio 148

    kyllä kiitos :) 22 sanaa vielä uupuu, mutta jatkan taas yksin pähkäilyä.. tämä on ollut kyllä tosi kiva rellu!
  10. U

    Relaatio 148

    kiitti! :) yksi sana vielä jäi siitä ketjusta, laitetaan mietintä myssyyn :D Rangaistus puuttuis 2 sanaa.. ri..po.. 12+2+5 jatkuu 6+6 yhdistyy kir.. Höyhen myös 2 puuttuu pä..ko.. ja ko.. 9 jatkuu 9 joka yhdistyy sa..
  11. U

    Relaatio 148

    mee siitä pääsanasta alaspäin ma.. jo.. ketjua ettenpäin, googleen kun kirjottaa niin tulee vastauksia kyllä..
  12. U

    Relaatio 148

    pari päivää ratkonut tätä ja vinkkejäkin tullut kivasti täältä. Nyt vaan ei meinaa jumit enää aueta.. SARVI ke.. ja li.. 9 ja siitä jatkot alaspäin hau.. asti..
  13. U

    Relaatiot 109

    Puuttuu enää venäjän mummo, en saa oikeaa sanaa vaikka väännän kuinka viereisestä sanasta, taitaa jäädä rellu valmistumatta tän yhden sanan takia.. :mad:
  14. U

    Relaatiot 109

    Kiitos, pitää etsiä, pitää kyllä huilata yön yli :) Tuossa Kalhlekuningasruudussa se venäjän kielen sanakin luulen tietäväni mutta taitaa olla huolimisesta kiinni taas. Painovirhepaholainen, nig.. 5+6 piti olla
  15. U

    Relaatiot 109

    Viimeisiä viedään Alimmalla rivillä siis kaikki puutteet Kahlekuningas Haam.. 6 ja 7 yhdistyy hau.. Ruo.. Vit.. Ja peli välissä 10 I-o.. 4 Kau..ki.. 5+7 ja siitä 7 yhdistyy hau.. Se ven.. Kie.. Isoäiti edelleen hukassa, googlella tulee vaan venäjän tekstillä :D PMMP, tää on taas hankala...
  16. U

    Relaatiot 109

    Kiitti! Lähden taas kaivelemaan :) Mä kanssa mietin tuota mauri kunnasta että onko joku toinenkin :D
  17. U

    Relaatiot 109

    Listaan vielä kymppirivin puutteista osan Aki Kaurismäki Za.. 19 Umk 4+8 tässä siis löytyy molemmat umk:t Rocky Horror Fla.. Go.. Ja arm.. Välissä se 4+7, olen nyt lukenut sen leffan enkkuwikiä ja suomiwikiä monta päivää ja miksen löydä..? Kahlekuningas Ruo.. Ja raj.. Välissä 10 Ruo.. Ja...
  18. U

    Relaatiot 109

    Muokkailen tuota listaa vielä, ahaaelämyksiä :D
  19. U

    Relaatiot 109

    Pakko saada tämä valmiiksi.. Kasirivillä Risti San.. Kur.. 4+12 Ysirivillä Dublin NYD 3+5 Dav.. 5+5 Ja se Tri.. col.. 5+5, c.vinkki oli se kuuluisa oppilas, kirjailija, mutta miten en löydä vaikka olen listoja kahlannut viikon.. Saisiko jo rautalankaa mistä löytyy.. Rajalla puuttuu myös näy.. 15...
  20. U

    Relaatiot 109

    Taas kinuamassa vinkkivinkkiä :D olen nyt uurtanut vinkkejä uudelleen läpi, vielä olis muutama kymmenen sivua käymttä mutta kaikki ruudut vihdoin auki ja 221 sanaa upuu enää! :D ysiriviltä Ronaldo nov.. 3+9 Poikabändit Luulin jo saaneeni tämän ruudun valmiiksi mutta puuttuukin vielä die...

Yhteistyössä