Kiitos. Kaikki vinkit aukesi. En tiedä miten olin ketjua lukenut, kun en ollut huomannut.Onhan noita jo täällä vinkattukin, mutta tuossa apuni.
Kiitos. Kaikki vinkit aukesi. En tiedä miten olin ketjua lukenut, kun en ollut huomannut.Onhan noita jo täällä vinkattukin, mutta tuossa apuni.
enää harja kesken
Pääsana 10 oikea yläviistoon
tukk..5
sut...9 -> näitä on kaksi sanaa joista toista käytetään leipoessa keittiössä ja toista miehet käyttää peilin edessä
marak 9+2
Olen jumissa tuossa HÖYHEN-kohdassa, jonka mainitsit eli molemmat 9 kirjainta. Olisiko näihin vinkkiä?ei sittenkään mitään, kaikki llööytyi
Näihin muutamaan jos saisia apuja niin olisi kiva
Harja: ruudun yläosassa Tu 5, So 10 -> yläsanaa voi käyttää tällaisena alempaan sanaan
oikea alakulma Pako 7, Naa 8 ->näitä saa tuolta paikasta
Maria: pääsanasta 4+5+8, 6+7 -> jälkimmäinne on kirja, eka siihen liittyvä nimi
Kynsi: oikea yläkkulma si 10 ->missä niitä pidetään
kas 5 ->edellisen synonyymi
enää harja kesken
Pääsana 10 oikea yläviistoon
tukk..5 -> käytetään tuohon pääsanaan
sut...9 tämä tuli jo aikaisemmin
marak 9+2 -> sama + lyhenne
Höyhen aukesi, mutta toi hol-van ei aukea edes aikaisemmin annetun vihjeen perusteella. Ärsyttää kun puuttu YKSI sana.Olen jumissa tuossa HÖYHEN-kohdassa, jonka mainitsit eli molemmat 9 kirjainta. Olisiko näihin vinkkiä?
Toinen jumitus: Dracula hol.. (5+7)
Muut valmiina. Ja kiitos Lampulle, tosi kiva relaatio!
palautusjuomajauheHöyhen aukesi, mutta toi hol-van ei aukea edes aikaisemmin annetun vihjeen perusteella. Ärsyttää kun puuttu YKSI sana.
mee siitä pääsanasta alaspäin ma.. jo.. ketjua ettenpäin, googleen kun kirjottaa niin tulee vastauksia kyllä..Vihje on annettu, mutta ei vaan aukea
Apua jos sais niin tämä mukava rellu olis valmis.
Maria: pääsanasta 4+5+6 sekä 6+7
Tarkoititko sitä "nenäfisua"?pari päivää ratkonut tätä ja vinkkejäkin tullut kivasti täältä.
Nyt vaan ei meinaa jumit enää aueta..
SARVI
ke.. ja li.. 9 ja siitä jatkot alaspäin hau.. asti..
kiitti! yksi sana vielä jäi siitä ketjusta, laitetaan mietintä myssyynTarkoititko sitä "nenäfisua"?
Auttaako nuo?kiitti! yksi sana vielä jäi siitä ketjusta, laitetaan mietintä myssyyn
Rangaistus puuttuis 2 sanaa..
ri..po.. 12+2+5 kotimainen tv-sarja jatkuu 6+6 edellisen tekijä yhdistyy kir..
Höyhen myös 2 puuttuu
pä..ko.. ja ko.. 9 jatkuu 9 joka yhdistyy sa.. metsästä voi noita syksyllä poimia
kyllä kiitosAuttaako nuo?
Autan kyllä, jos tenkkapoo vielä viimeisten sanojen kanssa tulee.kyllä kiitos
22 sanaa vielä uupuu, mutta jatkan taas yksin pähkäilyä..
tämä on ollut kyllä tosi kiva rellu!
Nyt on totaalinen jumitus enkä vaan ymmärrä...
Ratakiskoa olisin vailla.
Maria: pääsanasta 4+5+8 - kotimainen monologi näytelmä, itse sain sen aukeamaan vastasanalla googlen avulla ja 6+7 - kotimainen romaani, se taas aukesi tuosta edellisestä saatavalla vastasanalla
Olen seurannut ketjua ja odottanut oikeita vihjeitä- turhaan Kaksi ruutua vielä on auki.
Harja
Kei 14, eli ihan yläreunassa vasemmalle satu, saat tämän ylhäältä
kam 10 vasemmalle alkuun vastasana ylhäältä (kädessä nämä)
Höyhen
Pääsanasta alaoikealle 11 kansanperinteessä riistalintujen kantaemo
Muutama muukin puuttuu, mutta katotaan josko näillä ratkeaisi nekin.
Kiitos jo etukäteen!