Relaatio 148

  • Viestiketjun aloittaja minä vaan taas
  • Ensimmäinen viesti
Relavieras
Loppu häämöttää, 5 sanaa enää puuttuu, mutta ne ovatkin tiukassa. Pystyykö kukaan auttamaan?

Rangaistus
pääsanasta 10 oikealle ylös (vastasana va...)
ylempänä samassa ruudussa:
sak.. 9
ruo.. 9

Höyhen & Maria
välinen hattusana 5. En keksi enää mitään... :(
 
vierailija
Bongasitko paljon virheitä? Yhden huomasin juuri itse ja korjasin pois ylimääräisen i-kirjaimen Pyörä-ruudussa. Silti joku toinenkin on tämän jo lisäksesi ratkonut virheineen päivineen :D
Kiitos Lampulle relaatiosta! Sain kokea ensimmäisen kerran sen, että olin ykkösenä ratkonnassa ja olen myös se toisena rellun kokonaan valmiiksi saanut (oma enkka sekin). Hyvä mieli siis jäi ja se yksi ylimääräinen i-kirjain oli ainoa kirjoituskälli joka ainakin itsellä jäi mieleen. Kiitos!
 
Kiitos Lampulle relaatiosta! Sain kokea ensimmäisen kerran sen, että olin ykkösenä ratkonnassa ja olen myös se toisena rellun kokonaan valmiiksi saanut (oma enkka sekin). Hyvä mieli siis jäi ja se yksi ylimääräinen i-kirjain oli ainoa kirjoituskälli joka ainakin itsellä jäi mieleen. Kiitos!
Onneksi olkoon! Mukava kuulla, että olen saanut tuottaa hyvää mieltä. Monta rellua on minultakin kesken jäänyt, mutta muutaman olen saanut ekanakin valmiiksi ja hyvä mieli on niistä jäänyt. Hyvän mielen olen saanut myös muiden auttamisesta. Porukalla ratkominen on kivaa ja siitä kiitos kaikille näihin ketjuihin kirjoittaneille :)
 
Mulla on noin puolet valmiina, mutta nyt jumittaa enkä saa ylhäältä keskimmäistä ruutua auki eli kynis ruudun tuu... ja su... lähtevä 10 5 5 auttaisi asiaa.

Maria ruudun pääsanasta kolme vasemmalle lähtevää vaikuttavat myös hankalilta.
 
???
Mulla on noin puolet valmiina, mutta nyt jumittaa enkä saa ylhäältä keskimmäistä ruutua auki eli kynis ruudun tuu... ja su... lähtevä 10 5 5 auttaisi asiaa. --- tää on tosi vaikea pelkästään näillä sanoilla. Sävellyksestä on kyse

Maria ruudun pääsanasta kolme vasemmalle lähtevää vaikuttavat myös hankalilta. --- Niihin kolmeen pääsee hyvin käsiksi kun saa sen alas menevän. Se on kirjailija. Vai onko sulla jossain kohdassa jumi siitä kirjailijasta lähtevässä ketjussa?
 
tähtiainesta
häntä peik.. 12 se alin niistä yhdistyy tar...

kynsi pääsanasta alaspäin 11-kirjainta

sarvi hau... 10 yhdistyy ahv...

höyhen sa... 9 ja siitä seuraava 9-kirjaiminen yhdistyy kor...

maria nei.. ma.. 5 7 yhdistyy mad...
 

Yhteistyössä