???
Kynsi
ketj..5
lakk..12 --- siellä asuu lintuja
laukk..11 --- katso sieltä kasvisuvun wikistä, tästä saat ton vitosenkin
Kynsi
ketj..5
lakk..12 --- siellä asuu lintuja
laukk..11 --- katso sieltä kasvisuvun wikistä, tästä saat ton vitosenkin
höyhen
pääsana 11 vasen vai tarkotitko 12? aloin kirjottaan höyhen wikiin niin löyty
pääsana 11 alas kutenmyös tämä
teks... 5 toinen on lattialla ja toinen sunkin päällä
juom...9 kantoväline
dracula
BL 14+7 oikea samaa sarjaa ku se alaspäin mut naispuolinen perään
sir mus...5 elokuvassa tämäkin oli näyttelijälle mikä?
hää..10 se ite toimitus (wikissä heti alussa lukee)
ja se protskujuoma mie laitoin ne hol.. ja van.. googleen niin heti kolmas otsikko
häntä
Ruus...16 onko sulla vastasana? jos on niin yhdistä
naist mie 6+6 kirjotapa wikin hakuun, tais olla heti toka otsikko
Muut ruudut valmiita, mutta
HÄNTÄ
johnn.. en..8+7 tai luokka kohdasta näet oikean vastauksen
heik kah 8+7+4 tai
ruus 16 vinkki ylemmässä tähän
vanhuus 8 ( kaiiki vastasanat on) huono olo
Kiitos Lampulle relaatiosta! Sain kokea ensimmäisen kerran sen, että olin ykkösenä ratkonnassa ja olen myös se toisena rellun kokonaan valmiiksi saanut (oma enkka sekin). Hyvä mieli siis jäi ja se yksi ylimääräinen i-kirjain oli ainoa kirjoituskälli joka ainakin itsellä jäi mieleen. Kiitos!Bongasitko paljon virheitä? Yhden huomasin juuri itse ja korjasin pois ylimääräisen i-kirjaimen Pyörä-ruudussa. Silti joku toinenkin on tämän jo lisäksesi ratkonut virheineen päivineen
Oisko siinä?Loppu häämöttää, 5 sanaa enää puuttuu, mutta ne ovatkin tiukassa. Pystyykö kukaan auttamaan?
Rangaistus
pääsanasta 10 oikealle ylös (vastasana va...) ei saa lähteä himasta
ylempänä samassa ruudussa:
sak.. 9 nopea
ruo.. 9 tämäkin nopea
Höyhen & Maria välinen hattusana 5. En keksi enää mitään... Yleissana pukineesta
Onneksi olkoon! Mukava kuulla, että olen saanut tuottaa hyvää mieltä. Monta rellua on minultakin kesken jäänyt, mutta muutaman olen saanut ekanakin valmiiksi ja hyvä mieli on niistä jäänyt. Hyvän mielen olen saanut myös muiden auttamisesta. Porukalla ratkominen on kivaa ja siitä kiitos kaikille näihin ketjuihin kirjoittaneilleKiitos Lampulle relaatiosta! Sain kokea ensimmäisen kerran sen, että olin ykkösenä ratkonnassa ja olen myös se toisena rellun kokonaan valmiiksi saanut (oma enkka sekin). Hyvä mieli siis jäi ja se yksi ylimääräinen i-kirjain oli ainoa kirjoituskälli joka ainakin itsellä jäi mieleen. Kiitos!
Paljon kiitoksia, Lamp! Näitä kokeilen heti kun pääsen taas koneelle. Kiitos myös rentouttavasta ja aika loogisesta rellusta . Oli kiva, kun tässä pääsi päättelemälläkin eteenpäin eikä tarvinnut joka sanaa etsiä jostain wikin sivulauseista niinku joissain relluissa.Oisko siinä?
Mulla on noin puolet valmiina, mutta nyt jumittaa enkä saa ylhäältä keskimmäistä ruutua auki eli kynis ruudun tuu... ja su... lähtevä 10 5 5 auttaisi asiaa. --- tää on tosi vaikea pelkästään näillä sanoilla. Sävellyksestä on kyse
Maria ruudun pääsanasta kolme vasemmalle lähtevää vaikuttavat myös hankalilta. --- Niihin kolmeen pääsee hyvin käsiksi kun saa sen alas menevän. Se on kirjailija. Vai onko sulla jossain kohdassa jumi siitä kirjailijasta lähtevässä ketjussa?
häntä peik.. 12 se alin niistä yhdistyy tar...
kynsi pääsanasta alaspäin 11-kirjainta
sarvi hau... 10 yhdistyy ahv...
höyhen sa... 9 ja siitä seuraava 9-kirjaiminen yhdistyy kor...
maria nei.. ma.. 5 7 yhdistyy mad...
Un.. 7 on artisti, moo 5+6 hänen kappaleensasaisiko vinkkiä
Höyhen:
Moo 5,6
Un 7 , jotka yhdistyy toisiinsa
Ei vaan keksi itse
Hei, kiitos paljon. Ja on minulla nuo sinulta puuttuvat - molemmat liittyvät samaan legendaan Köyliönjärven jäällä tapahtuneesta ...Un.. 7 on artisti, moo 5+6 hänen kappaleensa
Onko sulla multa puuttuvat sarvi-ruudun pap.. 6+6 ja jatko 5?
Onhan noita jo täällä vinkattukin, mutta tuossa apuni.Häntä ruutu jumittaa. Saiskos apuja, Pääsanasta 11 Tove Jansson, 13 kasvi ja 12 10 yhdistelmä lastenohjelman jakso
En myöskään löydä he ka 8 7 4 seuraavan loppuun toinen vanhemmista ja siitä lähtevä 8 7 esim. 007 ja sitten vielä siitä 6 6 "kultamuna" joka yhdistyy na...mi..