enää onkin vain Harja keskennyt ei vaan aivot enää taivu..
Harja-ruudussa
pääsanasta 10 oikea yläviisto, tuntuu että olen kaikki jo kokeillut
Viimeksi muokattu:
enää onkin vain Harja keskennyt ei vaan aivot enää taivu..
Harja-ruudussa
pääsanasta 10 oikea yläviisto, tuntuu että olen kaikki jo kokeillut
Se on pääsana + talon yläosassa olevaenää onkin vain Harja kesken
Mulakin puuttuu tuo mara 14 - nettikaupan osoite ja siitä 7 - nenän alla
tiedän mitä haetaan mutta olen kokeillut kaiken mahdollisen naa- liittuvän, mutta ei
siis harja ruutu
HARJA
Par.kone 7 - nenän alla ja siitä 14 - nettikauppa, josta noita saa
RANGAISTUS selkäs.. ja piis välinen 5 (oikeenpuolmmainen) - puusta
SARVI
Ahvenk.. ja hau välinen 10 - ota alku ja yhdistä
Muut on ja voi niissä auttaa
Millä sen voi tehdäVoisitko vinkata HARJA se ker-vaa sanan yläpuolinen 12-kirjainta? Varmaan helppo?
Kiitos, keksinkin itse heti kun olin lähettänyt viesti. Samassa ruudussa yläoikealla aukkoja, K...o sanasta oikealle 12 ja yläviistoon 10 . Paljon puuttuu muualtakin, kun en ole kerenny koneella istumaan.Millä sen voi tehdä
Oikealle menee lintu, ylös sellanen k:n läpi menevä putki.Kiitos, keksinkin itse heti kun olin lähettänyt viesti. Samassa ruudussa yläoikealla aukkoja, K...o sanasta oikealle 12 ja yläviistoon 10 . Paljon puuttuu muualtakin, kun en ole kerenny koneella istumaan.
14 on nettiosoite, ainakin sit vastasanalla löytyyHAARJA
a siitä 14 - nettikauppa, josta noita saa
NAAMIAISKAUPPA; PILAILUPUOTI,PILAILUKAUPPA, naamialisliike jen EI KÄY
RANGAISTUS selkäs.. ja piis välinen 5 (oikeenpuolmmainen) - puusta
KEPPI ei käy, mikä muu on puusta ? risu oli jo tuossa
KIITOS! Tällä pääsinkin hyvin eteenpäin. Tuo "nettikauppaosoite 14" ei mullekaan aukene millään.Oikealle menee lintu, ylös sellanen k:n läpi menevä putki.
Ei sitä oikein voi vinkata muuten kuin että nettikauppa, joka myy noita kamoja ja sen nettiosoite. :/KIITOS! Tällä pääsinkin hyvin eteenpäin. Tuo "nettikauppaosoite 14" ei mullekaan aukene millään.
Se on myös naamiointiväline, laitetaan päähän.Sen nettiosoitteen jälkeen on 8 sana. Se on viimeinen joka on auki. en saa siihen mitään..
kiitos! Olin mielestäni kokeillut jo tämän mutta ilmeisesti en sitten kuitenkaan kun ei ehdottanut kun kirjoitinSe on pääsana + talon yläosassa oleva
Jep, olisi vaatinut, mutta kun se sana oli jo toisaalla käytössä niin en voinut sitä siihen laittaa. Alkoivat nuo kuitenkin samalla sanalla ja näppärinä ratkojina osasitte ne yhdistääTäälläkin on valmista.
Yhdestä epäloogisesta kohdasta voisin tekijälle huomauttaa. Rangaistusruudun ma-ma yhteys ei ole oikein toimiva, minulle ei ainakaan aukea, mitä tekemistä noilla on toisetensa kanssa, vaatisi varmaan yhden ma:n vielä väliin.
MInulla puuttuu nyt 6 sanaa. Olen niitä muutaman päivän miettinyt, mutta ei tunnu aukeavan. Eli
Rangaistus ruudun pääsanasta oikealle 16 yleisssana paikasta, jossa rangaistus pannaan täytäntöön, alkaa tuolla pääsanalla
Sarvi ruudun ha... sa...ka... ja ke... välinen 7 ammattikin tuo
kynsi ruudun pääsanasta alas 11 niillä leikataan ja siitä seuraava 6 näilläkin leikataan joka yhdistyy se---pa...
Häntä-ruudun hä...he... ja na...mi... välinen 8 se kuuluisa, pelkkä sukunimi
Voisiko joku helppiä?
Tää on ehdottomasti ollut paras relaatio aikoihin! Ihan mahtava ollut ratkoa tätä, kun ei tarvitse liikaa haeskella, vaan tää on soljunut kivasti koko ajan eteenpäin.
Muutama sana uupuu ennen kuin on valmis, saiskohan näistä vielä joltain apuja?
HARJA
Ast.pe ja va välinen 5 jokseenkin tunnettu merkki
SARVI
Kak ja ta.o. välinen 10 nukkuessa näyttäytyvä olento (klikkaa wikissä niin näet sen toisen muodon)
Tuohon yhdistyvä le 5 edellinen näytää sen paikan
Joissakin ruuduissa on sellaisia jumeja, joihin en keksi mitään.
Sarvi
Yläreunassa on sanojen Kak ja Ken välissä kolme 10-kirjaimista sanaa, en keksi niitä mistään. Rajalla yleissana satutyypistä, oikealle kakk.. wikissä lopussa mainittu ja kolmas on "satutyyppi"-wikin luokassa mainittu, alkaa L...
Pyörä
Hol - Tan 6 yleisssana, Suomikin on sellainen
Höyhen
Moo ja Uni väliset 5+6 myös huudahdus, joka loppuu moo.. mutta tässä kappale ja 7 räppäri, alkaa uni...
Dracula
Vam - Juh 9 hyvinkin ajankohtainen kurpitsoineen