Hakutulokset

  1. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Oikein rauhallista ja rentouttavaa joulua kaikille kanssasisarille! Syödään hyvin ja nautitaan joulun tunnelmasta, ja toivottavasti päästään kaikki pian siirtymään odotuspuolelle! :)
  2. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Ihanaa Murmis, onnea sylintäydeltä!
  3. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    NNä :hug:
  4. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Oi että NNä, nyt kyllä jännittää sinun puolesta!
  5. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Pakko kommentoida LittleStarille, mulla alkoi juilimiset ja valkovuodon lorinat esikoiselta juurikin kiinnittymisen jälkeen, joten ihan hyvin voisi olla sinullakin tärppi käynyt! Pidetään peukkuja, että saat viikon sisään plussan :)
  6. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Nopponen, tottakai mahtuu mukaan, tervetuloa! :)
  7. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Meillä esikoinen tärppäsi ekasta yk:sta eikä muita kikkoja ollut kuin peittojen heiluttelu ja raskausvitskut. Kyllä täytyy myöntää, että pettymys on ollut suuri kun nyt on "jo" yk 3 menossa. Ostin viime kiertoon ovistikkuja, mutta koska mullakin tosi epäsäännölliset kierrot, tuntuu ettei oikein...
  8. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Hömpi ja lumikide, varovaiset onnittelut! :) Eiköhän ne viivat siitä vahvistu!
  9. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Mie olen jotenkin nyt aivan pudonnut kärryiltä, pyydän anteeksi etten ole kommentoinut kovin! :) Poika on ollut vähän kipeänä, parina viimeyönä yskinyt niin kovasti että oksensi, vatsatautia ei ole mutta näköjään niin sitkasta yskää että pistää pientä yököttämään :/ Huomenna lääkärille...
  10. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Kiitos kauniista lohdutuksen sanoista kaikille :heart: Mies oli niin hellyyttävä, lähti kaupasta hakemaan mulle siteitä ja toi samalla mukana 2 litraa jäätelöä ja pari suklaalevyä :) Kyllä tästä vielä noustaan, ihanaa että täältä saa niin kovasti tsemppiä! Kakkosen...
  11. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Täällä kp 1/30-90, yk 3... :'( Tuntuu väärältä olla näin surullinen kun monien muiden yk:t huitelee paljon suurimmissa luvuissa, mutta kyllä piti itkut tirauttaa.
  12. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Meikäläisellä kierto on parhaimmillaan jopa yli 90 päivää! Esikoinen sai alkunsa juuri tällaisesta megakierrosta. Tässä parhaillaan menossa olevassa kierrossa olen jo yhden paketillisen ovistikkuja dippaillut koska edellinen kierto oli 34 päivää, mutta yhtään plussaa en saanut ja en tiedä...
  13. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    nellinu :hug:
  14. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    _Lumi_ voi ei... voima :hug:, ihailtava on asenteesi kun kuitenkin sykkeenkin kerkesit nähdä. Tsemppiä kovasti ja toivottavasti pääsette pian taas yrittämään.
  15. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    diiselikissa :hug: Ei noin saisi käydä kenellekään... neito ja kattiina, sylintäydeltä onnea! Jospa me muutkin pian perässä :)
  16. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    neito kyseli oireiden alkamisesta, minulla alkoivat oireet esikoisesta melkeinpä heti sen kiinnittymisen jälkeen. Ensioireina vilutus ja kipeä olo iltaa kohden sekä pieni lämpö, tissit ja nännit tulivat älyttömän kipeiksi, pissalla ravaaminen ja semmoinen "outo" olo mitä ei ollut ennen ollut...
  17. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Oli pakko tulla sanomaan, että minulla myös tuntui 3 päivää ennen esikoisesta plussaamista kouraiseva menkkakipu jonka tulkitsin kiinnittymisestä johtuvaksi. Samalla lorahti kunnolla valkkaria pikkareihin. Nöhviä kompaten odottaisin samanlaista tunnetta toisellakin kerralla vaikka niinhän se on...
  18. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Onnea Bubba! :)
  19. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Onnea torstai!! Ihanaa kun sain nähdä sydämen sykkeen, nyt kovasti tarrasukkia ja tsemppiä pienelle ihmeelle että jaksaa pysyä kyydissä loppuun asti! :) Ystävälle kertoisin kyllä heti, olethan itsekin ollut nyt ymmälläsi koko tilanteesta ja varmasti raskauden varmistuminen yllätti sinutkin...
  20. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Heipsansaa, täällä muutot hoideltu ja miestäkin kerkesin hoidella siinä sivussa ;) Oviksesta ei kylläkään ole mitään havaintoa vielä, ei oloja tai limoja eikä testeissä positiivista. Liekö sitten muuttostressillä osuutta asiaan sekä sillä, että ollaan pojan kanssa oltu nyt sunnuntaista asti...

Yhteistyössä