<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Sannuli, kaadetaan miehet niin ahkeraan,että pääsemme joulukuussa siirtymään odottajien puolelle. Elokuisia taidettaisi sitten olla. Nyt ilman stressiä ja yritystä, heh heh. Kunpa onnistuisikin.

Plussatuulia ja lunta toivotellaan täältä!
 
  • Tykkää
Reactions: Sannuli79
eipä ole tätiä näkynyt, vaikka odottelin. Alavatsaa juilii välillä. Katsotaan loppuviikosta uudestaan, jos ei tätiä kuulu. Muutes, milä testeillä testaatte? Viikonloppuna tein predictorin varhaisella, negaa näytti.
 
Hei kaikille!

Osa mut ehkä muistaakin, palailen kuumeilemaan, kun siltä tuntuu/jaksan. Raskauduin syyskuussa nopeasti pillereiden lopettamisen jälkeen ja pian kuulimme odottavamme kaksosia. Tänään np-ultrassa kuitenkin saimme kuulla molempien menehtyneen.

Täältä löytyy tuttujakin; Kattiina :heart: :hug:

Mä täällä virittelen hännän uudestaan pystyyn pettymyksen jälkeen ja palailen myöhemmin asiaan.
 
Kiitos tsempityksistä! Eilen oli kurja tunne, mutta tänään jo parempaan päin ja eikun uutta yritystä vaan kehiin :) Piiitkä kuukausi taas tulossa..onneksi on työt ja pieni tyttö joka saa ajatuksia muuallekkin :)

diisselikissa: :heart: :hug: Todella suuret pahoittelut pienokaisten menetyksestä :( Ei tuota voi ymmärtää miten pahalta varmasti tuntuu. Paljon voimia ja jaksamista :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi diisselikissa :hug: Todella suuret pahoittelut!! Vasta itse saman kokeneena (tosin pieniä oli vain yksi) ajattelin, että en tuota samaa kohtaloa toivoisi kenellekään. Siinä ei luovu pelkästään niistä pienistä vaan niin monesta muustakin! Ainakin itselle oli vaikeinta luopua niistä ajatuksista mitä tulevaisuuteen oli... Paljon jaksamista asian käsittelyyn! :hug:

Tädin kohdanneille, BiBa ja neiti näpsän äiti, pahoittelut!

Miulle vois päivittää kiertopäiviksi kysymysmerkkejä. Nyt 5 viikkoa keskenmenosta, eikä vieläkään menkkoja TOSIN viikko sitten vuosin "tuhrua" ja aloin nyt miettimään, olisiko ne voineet olla menkat... Asiaa googlettelin, ja tosiaan kaavinnan jälkeen voi tulla hyvinkin niukat menkat... Joka tapauksessa täällä on alettu ottamaan siemenet talteen, jospa niistä joku ottaisi tuulta alleen, olipa ne viikon takaiset tuhrut menkat tai ei.

Tänään sain kuulla myös, että ystäväpariskunta odottaa vauvaa, toukokuulle (meidän pienen LA olis ollu toukokuussa myös) ja itkuhan siinä tuli. Koville vieläkin ottaa, mutta jospa se tästä... :(

-DsariaL-
 
Nöhvi
Pahoittelut tädistä Biba ja neiti näpsän äiti :hug: Nyt uuteen nousuun!

diiselkissa: Voi ei :'( Todella surullista kuulla. Paljon voimia sinulle ja perheellesi :hug:

kattiina: toivottavasti täti ymmärtää pysyä poissa ja seuraavaksi pärähtää plussa. Testeistä.. ylipitkällä yk2:lla testasin ainakin yhden CB:n ja sitten taisi olla pari pregchekin testiä. Esikoisesta sain plussa CB:n testillä muistaakseni dpo11 tai 12 (aiemmin en testannutkaan).

on: pikkuhiljaa ne kp:t vaan vierähtää, parin päivän päästä oltais jo kympissä! Elikkä voi alkaa vähän lämmittelemään miehen kanssa ja kohta täysi rähinä päälle :LOL: Tai jos nyt vaan ovis tulisi normaaliin aikaa, eikä ~kp39 niinku viimeksi! Vähän jänskättää johtuiko pitkä kierto sairastelusta/ab-kuurista, vai onko kroppa vielä sekaisin pillereistä/imetyksestä. Viime kierron luteaalivaihe oli kymmenisen päivää, joten se on mulla ihan rajoilla riittääkö mihinkään. Niin ja tilasinhan minä taas kunnon testiarsenaalin, joten se siitä stressittömästä yrityksestä taas :D
 
Diiselikissalle :hug: Voimia ja jaksamista!

on: Malttamattomana menin jo tänä aamuna testailemaan ja negahan sieltä pärähti niin kun ootinki. Testasin pregchekin liuskalla. Onko noista kokemuksia? Kuinka herkkiä ne on? No tätiä odotellessa. Jos ei mensut perjantaina ala niin testailen lauantaina uudestaan.
 
Suuret pahoittelut minultakin diiselkissa!! Paljon voimia!

ON: Tuntuu niin väärältä ajankohdalta tulla hehkuttamaan kun moni on joutunut pettymään, mutta tilanne on se että aamulla sain haamun testiin. Nyt siis kp 29/30. Viiva oli haalea mutta selkeä. Kovin on ajatuksen hullun myllyn enkä ole vielä edes ukolle kertonut, päätin odottaa pari päivää ja testailla uudestaan. Kun pelottaa että jos on väärä hälyytys. Mutta kovin kuitenkin tekisi mieli iloita.

Plussatuulia meille kaikille!! =)
 
Viimeksi muokattu:
BiBa ja Neiti Näpsän äiti :hug:

Nöhvi toivotaan, ettei kierto venähdä, ja tuo viimekertainen olisi ollut joku hetkittäinen häiriö muuten normaaleissa kierroissa.

Neito onnea! Murmikselle toivotaan negan muuttumista plussaksi, niinkuin Kattiinallekin.

DsariaL jospa ne olivatkin menkat? Miten muuten koira voi?

Diiselikissa oikein paljon voimia, todella surullinen uutinen :'( Noin ei saisi käydä kenellekään... Menin ihan sanattomaksi. Voimia.

ON: eilinen ovistesti ylläriplussa kp 25, olin testannut edellisen kerran kaksi päivää aiemmin lauantaina ja silloin oli hailakkaa haamua. Ovistuntemuksia oli sunnuntai-iltana ja maanantaiaamuna, jonka vuoksi testasinkin. Viime kierroissahan ovis on tullut kp 31, jei tuolle aikaistumiselle! Greippimehua juotu päivittäin reilun viikon ajan. Talletukset tehty perjantaina ja maanantaina (taisi osua aika hyvin talletusten teko kohdilleen, jos ovis on ollut maanantaiyönä tai aikaisintaan sunnuntaina?), jospa vaikka lähtisivät kasvamaan korkoa. :whistle: Viimeksi luteaalivaihe 7 päivää, katsellaan, mitä nyt. Yritän pitää jalat maassa, mutta kuitenkin onnistun taas kuvittelemaan vaikka mitä "oireita" ja sitten olen ihan yllättynyt, pettynyt ja murtunut, kun täti tulee viikon päästä kylään. :ashamed: Yritän siis hillitä itseni - toivoa parasta mutta pitää realiteetit mielessä.
 
Diiselikissa :heart: Paljon voimia ja tsemppiä tulevaan.

Murmis, toivottavasti nega muuttuu plussaksi.

Neito, onnittelut!!

On, täällä ei tätiä vieläkään. Pitäisiköhän kurvata apteekkiin tässä vielä jo tänään...
 
ON, heti perään. Kävin hakemassa apteekista, apteekin oman testin ja tein sen 2h pidättelyn jälkeen (nyt on kp 32/27-30) ja positiivista näytti. Onneksi ostin toisen testin ja saan vielä tässä sitten testailla uudestaankin, kun olo on ihan hölmistynyt.
 
Diiselikissa maailman suurin :hug: Nostatti omat kipeet muistot pintaa toi sun teksti, noin ei todellakaa sais käydä :'( Paljon jaksuja, niitä tarvit :heart:

kattiinalle ja neidolle onnittelut :)

Sit taas omaa napaa.. eli eilen illalla kun käytiin nukkumaan niin sanoin sit miehelle et ens kierrosta käydään ostamassa sitten sitä kuuluisaa greippimehua ja foolihappoa kun oon 95% varma että tästä kierrosta ei tärpännyt kun ei ollu minkäänlaisia ovisolojakaan. Sit käytiin nukkumaan ja heräsin joskus kahden maissa aivan järkyttävään mahakipuun. Ja mun mielestä kivut oli ihan samallaiset kun silloin kun kävin oottamaan kaksosia (nykysen lapsen raskautumisesta en muista kun se meni siinä surun keskellä) ja tietysti sitten innostuin. Ja tänään mulla on ollu vähän kipee olo, en kyllä tiedä onko se mikään "oire", mutta kuitenkin. Nyt on taas toiveet niin korkeella. Hittolainen jos ihan turhaan taas innostuin :( Sunnuntaina menkkojen pitäis alkaa, saas sitte nähdä. Testiä en ainakaan ennen maanantaita osta. Voihan ahdistus! Nyt jo mietin kaikkea että sitten kun se vauva syntyy kesällä niin sitä ja sitä............
 
neito ja kattiina paljon paljon onnea! :flower:

Kattiina mitkä sulla oli kp:t kun testasin negan ja millä testillä? Monako päivää oli välissä plussaan? Elättelen täällä vielä toiveita, että mulle kävis samoin
 
Kattiinalle ja tiitulaiselle paljon onnea!!

Ja kiitos onnitteluista! :heart:

Kyllä kai sitä voi uskoa että raskaana ollaan, tänään taas tein testin ja positiivista näytti. Viiva ei ollut vieläkään kontrolliviivan veroinen mutta selvästi näki, myös mieheni. Tänään olisi 4+1.

Eli tiitulainen, mulla oireet alkoi aika nopeasti oviksen jälkeen, mieletöntä tissikipua, pissan haju voimistui ym. Mut noi oireet ei ole koko ajan päällä vaan aaltoilevasti tulevat. Myös paha olo on ollut kaverina parina päivänä, joten asiaa ei ainakaan saa mielestä pyörimästä! :x

Nellinu, toivotaan että vanhat merkit paikkansa pitävät! Minä myös olen "haaveilija", ja olen jo aikaa sitten suunnitellut miehen kesälomat ym. kaiken varalta! :LOL:

Murmis: mä testailen Daividin liuskoilla, vielä sunnuntaina näytti negaa kun testasin testiä! :D Mut sit tiistaina antoi selvän haamun.

Pidän peukkuja kaikken puolesta!! =) Ja jään vielä hetkeksi teidän kiusaksi, jos sopii, noin niinkuin varmuuden vuoksi!!
 
Lämpimät onnittelut neito, kattiina ja tiitiäinen! Ihanaa, plussia! :) Toivottavasti kaikilla menee raskaus huolettomasti loppuun saakka.

tiitiäinen: Miulla tässä keskenmenneessä raskaudessa oireet alkoivat vasta joskus rv5+. Ensimmäiset oireet oli silloinkin tissien turvotus ja väsymys. Rv 6+ alkoi pahoinvointi, joka yltyikin sitten taas tosi pahaksi. Eli on ihan normaalia, ettei vielä enempää ole oireita. Eikä niitä välttämättä edes tule pahempia, ja kaikki silti voi mennä ihan hyvin. Onnea vielä yllätysplussasta! Kaikkea hyvää teille!

Tyllerömamma: Kiitos kysymästä; koira voi ihan hyvin. Ilmeisesti jonkinlaista lihasheikkoutta/kipua takajaloissa vielä on, ettei suostu sisällä parketilla kävelemään, kun on kova ja liukas (jalat menee alta), mutta ulkona jo hienosti kolmella jalalla juoksee. Eli leikkausta ei ainakaan vielä tarvitse ja nyt vain ootellaan luutumista. Mikäli nivel yliluutuu, mikä on vaarana, typistetään sitä luutunutta kohtaa myöhemmin leikkauksella, mutta nyt ei muuta kuin pidetään koiraa hyvänä ja katsellaan... :)

ON: Nyt oon niin asennoitunu, että se reilu viikon takainen tuhru oli menkat: nyt ei nimittäin minkään valtakunnan menkkaoireita oo ja lyhyen kierron takia (listassa muuten liian pitkä, mutta ei sillä vielä väliä, kun tämä keho ei taida ihan hereillä olla vielä muutenkaan) taisi oviskin mennä, ainakin oireet oli siihen viittaavat viikonloppuna. No joka tapauksessa nyt ei mitään ennakko-odotuksia tätä kiertoa kohtaan. Alan stressata vasta kunhan kierrosta päästään jyvälle ihan varmaksi...
 
********Keskiviikko 16.11.2011************




Mukana:


BiBa...........................10/09...........kp4/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp5/28-32.......yk11
samaria.....................2/10............. kp7/28-30.........yk 7
MeaMinnis..................01/08...........kp7/28-3.............yk 2
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp10/25-26.......yk3
misupai.....................tyttö 02/08.....kp13/34............yk6
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp15/32..........yk2
UusiVauva82..................02/08........kp15/31-34.......yk3
Lumikide...................poika 03/10.....kp17/31..........yk2
Hipsu86....................poika11/10.....kp20/?............yk5
zasmin.....................poika 11/09.....kp20/29...........yk 1
nellinu...............tyttö 08/10............kp24/27................yk3
lupo............................10/10.........kp26/?..............yk1
murmis.....................tyttö 04/10....kp27/27-28.........yk1
Tyllerömamma............4/10............kp27/28-40.........yk7
mihu........................../00...............kp30/28-31.......yk5
salamanteri85............poika 8/08.....kp36/30-90.......yk2
tiiru...........................poika 5/10.....kp38/32............yk5
Littlestar....................2010.............kp39/28?...........yk1
_TiNy_.......................poika1/05......kp40/26-28.......yk10
DsariaL......................2010.............kp41/28?...........yk1
santsu_82.................poika7/10.......kp63/29............yk4
Miraaz......................tyttö 10/10......kp65/28-48.......yk1

TAUSTAILIJAT

diiselikissa
Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ
satuliina

Plussanneet 2011:



Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei anteeksi olen ollut tosi hiljainen täällä, olin niin varma että menee yrityksessä vuosia joten en ollut yhtä innokas keskustelija, noh...nyt se plussa kuitenkin tuli. :O
Eli heinäkuussa sitten tulisi pienokainen jos kaikki menee hyvin. :)
 
Heissan! Otatteko mutkin takaisin tänne kuumeilupuolelle? Valitettavasti meidän pikkuinen ei jaksanut pysyä matkassa vaan raskaus meni kesken. Tänään kävin sairaalassa hakemassa lääkkeet tyhjennykseen ja aamulla pitäisi ottaa ne. :(

Ekassa ultrassa kävin jo rv 6+2, silloin näkyi sikiö näkyi juuri ja juuri sekä ihan pieni syke. Toisessa ultrassa 7+1 näkyi enää tyhjä raskauspussi. Tänään lääkäri puhui tuulimunaraskaudesta.

Suurimmat itkut on nyt itkeskelty ja fiilis on ihan ok. Koitan ajatella, että mielummin menee kesken näin heti alussa kuin joskus suuremmilla viikoilla. Uutta raskautta saatiin lupa alkaa yrittämään heti kun tyhjennysvuoto on ohi ja raskaustesti näyttää negaa.

diiselikissa Olen niin pahoillani sun puolesta. :hug: Paljon voimia sinne!

Kaikille plussanneille onnittelut. :)
 
Mulle jäi heti siitä eka ultrasta sellainen olo, että sikiö ja syke olis pitänyt näkyä kunnolla. Ja muutama päivä siitä raskausoireet lieveni jyrkästi. Eli tiesin kyllä heti, että kesken menee.

Tuosta ihanasta esikoisesta saa valtavasti voimaa jaksaa. :heart: Omalla kohdallani tuntuu, että km on ehkä helpompi käsitellä kun on jo yksi lapsi. Ja tämä oli meille ensimmäinen km, useamman jälkeen olisi taatusti vielä raskaampaa. Nyt ei kuitenkaan tarvi miettiä, voidaanko saada lapsia, koska yksi on jo. Nyt kun vaan menis tuo tyhjennys vaivatta eikä tarvisi kaavintaa tms.

Palailen aktiivisemmin ja iloisemmilla mielillä juttuun kunhan päästään taas vauhdilla kuumeilemaan. Siihen asti muille isoja plussapuhureita!
 

Yhteistyössä