Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Kävin äitiyspolilla ja siellä ultrattiin sisäkautta, ja helpotukseksi kohdussa ei ollut mitään raskausmateriaalia enää jäljellä ja kohdun limakalvokin oli alle sentin paksuinen, joten lääkäri oli melko varma siitä, että jatkotoimenpiteitä ei tarvita ja limakalvo vuotelee nyt sitten pois...
  2. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Ultrattiin mahan päältä ja kohtu näytti littanalta ja pieneltä. Eilisiltaa kohden vuoto runsastui ja muuttui kuukautismaiseksi ja yöllä olin tunnin hereillä kovien kipujen kanssa, joiden seurauksena aamulla heräämisen jälkeen vessareissulla pönttöön plumpsahti isohko hyytynyt kokkare, joten...
  3. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    viuhutin, jostain syystä vain aivan ensimmäisestä testistä lähtien on ollut sellainen olo, että ei siellä mitään elämää ole. Oireet ovat alusta asti olleet valjummat kuin esikoisesta ja muutamaa oiretta ei ole ollut ollenkaan (pissalla ramppamista, etovaa oloa). Esikoisen kanssa ei ollut...
  4. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Heipsan, olen pitänyt matalaa profiilia huonojen aavistuksieni takia ja odotellut kuumeisesti perjantaita ja ultraa. En ole edes varma millä viikolla olen, ehkä 7+ jotain. Olen jo noin viikon ajan ollut paremmalla mielellä tämän raskauden suhteen (uusille tiedoksi, olen ensimmäisestä pos...
  5. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Heipsan kaikille ja tervetuloa uusille! Olen vähän enemmän taustaillut ja vain lueskellut teidän muiden juttuja kun edelleen on niin epävarma olo siitä onko tuolla mahassa oikeasti yhtään ketään. Oireita on kyllä, selvin oire on ehdottomasti JÄRKYTTÄVÄN kipeät tissit. Tänäänkin tuntui toisessa...
  6. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Tillu79 peukut on pystyssä että kaikki olisi hyvin!
  7. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Rae89, et todellakaan ole ainoa jolla ajatukset ovat ristiriitaiset! Meillä myös raskaus erittäin toivottu ja syyskuusta asti ollaan yritetty. Nyt kuitenkin (ja luulisin että tämä johtuu näistä omista pahoista aavistuksista ja peloista) huomaan, etten pysty oikein iloitsemaan yhtään. Olen...
  8. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Huomenet, soittelin neuvolaan tässä aamusella ja kerroin tädille pahoista aavistuksistani (eivät ikävä kyllä ole edelleenkään hellittäneet vaikka digitesti lauantaina sanoikin sitä mitä luultavimmin piti) ja pääsen 27. päivä käymään terveyskeskuksessa ultrassa. Pitkältä tulee tuntumaan tämä aika...
  9. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Minä ainakin kirjoittelisin myös facebookissa, sitä kun tulee muutenkin käytettyä päivittäin!
  10. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Tänäaamuna cb:n digiin tuli raskaana 2-3 viikkoa, ja sellaista tulosta mielestäni sieltä olisi pitänyt tullakin, joten ehkä uskaltaudun nyt vähän edes rentoutumaan. Soittelen maanantaina neuvolaan ja ilmoittelen sen jälkeen mikä laskettu aika siellä arvioidaan olevan ja sitten voi minutkin...
  11. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Kiitos Krumeluu sanoistasi, yritän ajatella juurikin noin, että eihän sille mitään voi jos ei kaikki olekaan hyvin ja henkisesti siihen mahdollisuuteen myös valmistaudun. Yritän kuitenkin myös olla huolehtimatta turhaan, kyllähän nuo viivat ovat selkeästi vahvistuneet eikä tässä nyt vielä kovin...
  12. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Heipsan kaikki! Täällä varovaisesti toinen jalka oven raossa, ensimmäisen positiivisen testin tein sunnuntaina apteekin omalla, johon tuli haalea mutta selvä viiva. Olen testaillut siitä lähtien joka päivä, koska oireiden hailuus hieman pelottaa. Kotoa löytyy jo 8/08 syntynyt poika, ja esikoisen...
  13. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Aijaa.com - 9296011.jpg Olen nyt testaillut siitä sunnuntain ekasta testistä eteenpäin joka päivä, kaksi alimmaista tältä aamulta. Kyllähän tuo viiva on vahvistunut, mutta edelleen on pelko perssiissä, koska oireet tuntuvat olevan niin paljon haljumpia kuin esikoisesta. Esikoisesta myös...
  14. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Aijaa.com - 9278331.jpg Meidän uusi vuosi alkoikin näin :O Päätin tehdä testin, kun yksi apteekin oma kaapissa kummitteli (en tehnyt ekasta aamupissasta, oli rakossa ehkä 2 tai 3 tuntia) ja vaikka en jotenkin jaksanut uskoa tärpin käyneen, olen ihmetellyt kun nyt sekä keskiviikkona, että...
  15. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Krumeluu, kyllä minusta ainakin näyttää tosi hyvältä kun viivat ovat kuitenkin aivan selkeästi vahvistuneet! Olihan lokakuussa plussanneella torstaillakin alkanut heti vuoto testin tekemisen jälkeen, mutta tuolla kesäkuisissahan kovasti masua kasvattelee! Tsemppiä kovasti täältä, toivon...
  16. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Oikein ihanaa ja vauvantuoksuista uutta vuotta 2012 kaikille meille kuumeilijoille! Ja kiitos NNä uudesta pinosta! :)
  17. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    BiBan kysymykseen, meillä mies tunkaisee heti siemennyksen ;) jälkeen mulle tyynyt takapuolen alle ja makoilen siinä jokusen aikaa. Oli kuulemma lukenut jostain, että se saattaisi auttaa niiden siimahäntien pääsyä peremmälle, hellyyttävää :heart: Todellisuudessa sillä ei varmaan ole kauheasti...
  18. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Onnea kovasti myös Misupaille! :)
  19. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Täällä yksi kadonnut lammas! :D Luen kyllä aktiivisesti teidän kirjoituksia, mutta omassa navassa ei tällä hetkellä tapahdu yhtikäs mitään niin ei oikein meinaa olla kirjoiteltavaa! Luulin oviksen olleen kaksiviikkoa sitten eilisestä laskettuna, koska silloin juili alaselkää kovasti aivan...

Yhteistyössä