Hakutulokset

  1. A

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Neminka: Tunnistat mut tosiaan punaisesta nenästä jos ollaan samoissa tiloissa huomenna :) Terese: Meillä on niin isot (9 ja 7) lapset että jaksaminen ja iltatoimet on erilaisia hoitaa yksin kuin pienten lasten kanssa. Mutta se mikä tuottaa ongelmia on kuljetukset limittäin ja lomittain...
  2. A

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Neminka: Neilikat rintaan vaan kättärillen :D Mihin aikaan sulla on aika? Mulla klo 13.15. Ajattelin käydä ekana ultrassa ja sitten vasta labrassa. Mut tunnistaa myös tulipunaisesta nenästä ja nenäliinasta. Flunssan kourissa Annintähti 11+1
  3. A

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Terese: mun mies on pääsääntöisesti töissä pk-seudulla ja päivähommissa. Mutta sitten tekee aika paljon työmatkoja ulkomaille. Nytkin on jenkeissä puolitoista viikkoa. Lapset tietysti kaipaavat isää, ja sitten kiukuttelevat minulle. Ja itsekin sitten vähän nyt herkillä niin muutamat yhteenotot...
  4. A

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Jee Kananugetti! Mulla kans omien laskujen mukaan la 17.6 ja neuvolan mukaan 16.6. Oispa ollut hauska saatuma jos ois ollut tuo np-ultrakin samana päivänä :D
  5. A

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Heippa kaikille! Tänne on tullut paljon tekstiä, äsken sain kahlattua kaikki läpi ja nyt koitan jotain taas kirjoittaakin. Vakuutus mekin varmasti otetaan jo raskauden aikana, otettiin molemmille lapsillekin silloin aikoinaan. Helppoa sitten mennä yksityiselle jos tarve vaatii. Oireet on...
  6. A

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Mä kävin tänään ekassa neuvolassa. Siellä sanottiin, että np-ultran yhteydessä otetaan verikoe siellä synnytyssairaalassa, eli mun tapauksessa kättärillä.
  7. A

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Mä olen ollut jotenkin kiireinen ja kaiken kiireen lomassa ihan tosi väsynyt. Joka ilta en jaksa edes tietokonetta avata, kun tavallisesti notkun koneella pitkin iltaa.. Kahlasin viestejä läpi, ja surukseni huomasin että muutamat ovat kokeneet menetyksen :( Pahoitteluni kaikille teille, ei...
  8. A

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Noh, heti laitan nuo faktat tähän punaisella: 17.6/ Annintähti/ 32/3/KOS (kätilöopisto) Annintähti 5+5
  9. A

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Mahtuuko uusi kesäkuinen mukaan? Plussasin viime sunnuntaina, eli kohta viikon olen ollut hymy huulilla tämän asian kanssa :) Laskettu aika on 17.6. Meille on tulossa kolmas lapsi, isot pojat on jo 10 ja 7. Tämä raskaus onnistui ensimmäisestä kierrosta kuten edellisetkin, eli siinä...

Yhteistyössä