Hakutulokset

  1. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Ainiin joo...ja tosiaan e jäi mainitsematt tuost synnytys kertomuksest että 12-13 välisenä yönä olin nukkunut 2 tuntia ja kahden tunnin unilla vedettiin sit tosiaan toi synnytys läpi. Alko olemaan ponnistus vaiheessa voimat niin loppu että meinasin tosiaan nukahtaa siihen pöydälle, kätilö joutu...
  2. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Heippa!!! Onneks olkoon kaikille vauvan saaneille!! <3 Ajattelin nyt tulla vähän kirjottamaan kun kerrankin kerkee :DD Synnytyksestä sen verran että lapsivettä alkoi tihkumaan 12 pvä jonka kävimme tarkistamassa vielä synnärillä päästiin sit viel kotio odottelemaan seuraavaan päivään...
  3. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    heissan kaikille. ajattelin ilmottaa että meijän poitsu syntyi eilen klo:20.54 ,3470g paino ja pituus 51cm. Vaikka synnytys olikin aivan jumalattoman hirveä niin tää äiskä on tyytyväinen :D Ja tosiaan käynnistämään jouduttiin kun ei paikat suostunu ite aukee...lisää infoo myöhemmin :)
  4. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Vauvoja!!! :DD Onneks olkoon kaikille jakaantuneille!:flower: ^^ Itse tässä nyt tulin vähän kirjottelemaan vielä kun pystyy. Eli tossa heräsin 4 jälkeen kusihätään...noh kappas kappas heti perään alko supistukset ja niitä ollu täs suht tasasin väliajoin mut ei kumminkaan hälyyttävän usein...
  5. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    heippa! päivitystä senverran että käytiin tossa sairaalassa tarkastamassa että onko lapsivettä mitä täs tihutellut...noh olihan se. siinä sit käyrillä oltiin 40min. Kotio päästiin viel ja yönaikana jos ei oo lähteny synnytys itestään käyntiin niin aamulla 8 aikaan lähtö synnytyssairaalaan ja...
  6. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Ihan must oli tulla heti aamusta kirjottelemaan :D Onnea tytteli_89 vauvasta!:flower: Tossa yö meni taas aika mielenkiintosesti...nyt ei niinkään kipuja ollut mutta aivantajutonta alaselän särkemistä ihan kun olis todella pahat menkkakivut mutta ilman järkyttäviä vihlasuja yms. Ja sitten...
  7. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Tammikuunpoika Olinkin ihan täysin jo unohtanut ton videon :D Joskus kauan sitten tolle naureskelin mahakippurassa. Ja kyllä meillä menee melkeinpä juurikin noin hommat täällä :D Ukolle näytin ton niin naureskeli itsekkin ja oli sitä mieltä että ei mene muka noin (no ei nyt ihan mutta todella...
  8. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Mami*3 No ei ollu sit mikään ihanin neuvolakäynti :( Noh toivottavasti menee asiat sielä teillä nyt hyvin kumminkin. Tuleppas sitten ilmottelemaan että mites meni :)) Onnea matkaan! :))
  9. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnittelut vaavi uutisista!!:flower: Oi ihanaa lisää tarinoita luettavna! :DD Lynette sulla olikin sit piikkasen nopeea hommaa :D Olisin ite ollu varmaan aivan järkyttävässä paniikissa siinä kohtaa kun kätilö sanoo että pulssihävii toiselta että nyt on kiire...ei olis enää varmaan tullu yhtään...
  10. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Huomenta päivää! Eipä tullut lähtöä ainakaan vielä :(( Menkkamaiset kivut loppui kun seinään joskus 3aikoihin yöllä ja sit ei ollukkaan kun perus nivus/häpyluukivut riesana -_- vähän oon nyt kyllä pettynyt kun olisin niiiiiin valmis jo luopumaan tästä odotus ajasta vaivoineen :D
  11. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    ajattelin nyt tulla kuulumiset kirjottamaan jos vaikka lähtö tulee. eli tosiaan niinkun aijemmin kirjoitin että aamulla tuli limatulpan rämmäleitä ja maha sekaisin noh tuli sit aamul uudelleen kerran vai pari tota limaa ja nyt illalla tullut joka kerta kun vessassa käynyt niin lisää vaan ja...
  12. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Hennu86 oliks sul sit ihan normaali olot muuten koko päivän et alko sit illalla vasta äksöni ? :D
  13. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    ÄLLÖ VAROITUS! Nyt aivan pakko kysyä tämmönen kysymys kun täällä teitä uudelleen synnyttäjiä on!! Onko kuinka monella limatulppa irronnut niin että olette huomanneet? Minkä näkönen/kokonen? Entä onko kuinka kauan mennyt siitä että joutunu sairaalaan lähtemään? Itse tuossa vähän äsken...
  14. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnean vauvan saaneille!! :)) Ja kiitos hirmuisesti näille ketä synnytys kokemuksiakin jaksanut tulla jakamaan! Oli tosi kiva lukea :D Varsinkin se (en nyt muista nimimerkkiä) kenellä ei ollut kivut kummosia! Tahdon samanlaisen synnytyksen :DD Ruokahalu mulle on vihdoin löytynyt sellainen...
  15. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnee hirmuisesti Kazzie ja Filuuri!!:)) Pikku hiljaa alkaa masuja tippua matkasta :D Meillä ei oo kyllä minkään näköstäkään merkkiä että saatettais aikasemmin tulla...Alkanutkin tässä nyt mietityttämään että meinaako poitsu yliaikaseks vetää ittensä (mä kun olisin aivan valmis lähtee...
  16. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Heippa kaikille! En ole kerennyt nyt oikeen lukemaan täällä kenenkään kirjoituksia hetkeen joten kirjoitan omasta navasta nyt ja perehdyn sitten paremmin noihin kirjoituksiin) Onnea sille ketä nyt oli sektioon menossa!! :flower: sielä päästäänkin jo tuttavuutta tekemään tulokkaaseen :DD...
  17. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Nyt on pakko tulla tähän aikaan kirjottamaan ahdistaa TODELLA PALJON!(varoitan ärräpäistä) Eli! Tänään tuli miehen kanssa riitaa....Ja kävi siinä sitten ilmi että mies haluaa erota ja ettei ole ollut varma vähään aikaan että rakastaako mua enää ollenkaan.... Kiva pommi tällee et 1kk...
  18. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Heissan evri padi! :D omanapa!omanapa!omanapa! Nyt porskutellaankin sit vihdoin 35+1 viikoilla. Aika alkaa käydä vähiin ja mulla alkaa voimat loppua keske.. Tuossa lueskelin että pari muutakin on sitä mieltä ettei jaksais olla raskaana enään..Mäki yhdy tohon ihan samaan! Ei muuten...
  19. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Onnea rasavilli-77 :flower: Voimia ja jaksamisia koko perheelle :) Kokoarvioista hirmusesti kaikilla kokoarvioita...mulla viimeks sanottu joskus 30 viikolla että olis joku 1400...Ehkäpä ne nyt seuraavalla käynnillä sitten enemmän sanoo(sillon mennään jo viikolla 36 ja on viimenen lääkäri...
  20. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Woohhoouu! Joulukuu!! :D Oon taas aivan täpinöissäni...pääsee jouluvaloja laittamaan ja omnomnom jouluruokaa <3 <3 Ja nyt vielä entistä parempi olo ku on tota luntakin kerrankin maassa ihan kiitettävästi :D Synnytyssairaalaan matkaa meillä on joku 20 km (+-4km) ja tossa mietin että omalla...

Yhteistyössä