Hakutulokset

  1. Brummelisa

    kesä!

  2. Brummelisa

    Mies käy nyt vaikeat ajat

    Paljon voimia teille :)
  3. Brummelisa

    Kiitos palstailun, päästiin sitten "etuilemaan" huvipuistossa! :D

    No, onneks vaan lukihäiriötä ;) Jaksan hyvin jonottaa ja jopa ymmärrän, että joillekin myönnerään etuoikeuksia huvipuistoissa. Sinun ongelmat, kun taitaa olla aika paljon pahempia.
  4. Brummelisa

    Kiitos palstailun, päästiin sitten "etuilemaan" huvipuistossa! :D

    Tekis mieli jättää CAPS-lock päälle, hyvä Katuliina. Mutta oikeeseti kuinka monta tälläistä avustajan kanssa "etuilevaa" lasta on samana päivänä samassa huvipuistossa vrt. normaalit lapset, jotka hyppää laitteista suurinpiirtein ennenkuin ne on pysähtyneet ja kiipevät lyhyintä tietä aidan...
  5. Brummelisa

    ;)

    Vår tid - Vårt Land - YouTube
  6. Brummelisa

    Kuka arvaa mikä tää n?

  7. Brummelisa

    Gillar

    http://www.youtube.com/watch?v=KwS-WxJN_Ws
  8. Brummelisa

    Muslimit meillä...

    Onko meidän kunnan muslimit ainutlaatuisia? Heidän lapset 1-6lk osallistuvat joulujuhliin sis. jouluevankeliumin (ottavat osaa). He laulavat suvivirttä yhdessä koko koulun kanssa jne. Kirkkoon he eivät tule eivätkä osallistu uskonnontunteihin.
  9. Brummelisa

    Paras TV-kanava

    Mikä tv-kanava vie eniten aikaasi? Minä olen viimeiset 2-3v on tykännyt ID Discoverystä
  10. Brummelisa

    Kuka maksaa? aiempaan ketjuun viitaten

    Siis me ollaan varmaan ihan erilainen perhe. Kumpikin töissä mies tienaa noin 2 kertaa enemmän kuin minä. Jostain syystä tämä maailman sosiaalisin ihminen (noussut uralla juuri tästä syystä) haluaa aina, että minä maksan niin kaupassa kuin ravintolassa. Rahat menee yhteiselle tilille...
  11. Brummelisa

    Mistä halvimmat juhlamekot?

    Tytön poikakaveri valmistuu tänä vuonna ja ne haluavat vain säästää rahaa. Paljon ei minullakaan ole rahaa mutta haluaisin löytää juhlamekon tyttärelle alle 100€. Nettikauppoja
  12. Brummelisa

    Vanhempiesi pituus & paino?

    isä 176 cm 80 kg Äiti 170 cm 55kg Minä 175cm 110 kg veli 174 cm 180 kg
  13. Brummelisa

    Olenko ainoa?

    Joka ei suutu kun mummo vie lapset parturiin ilman lupaa. Eli tulos nähdään, kun lapset palautetaan.
  14. Brummelisa

    Antaisitko miehesi ajaa poikalastenne päät siiliks/kaljuksi/ns. ketätukaksi?

    Mummo, siis mun äiti tekee tuon joka kesä minun 3 pojalle. Itse vihaan , mutta pojat tykkää. Joten olen hiljaa... Siis tämä tapahtuu aina, kun pojat yökylässa. Talvella ei leikata niin paljon, mutta aina ovat olleet parturissa. Lapset 1v-15v ilman lupaa.
  15. Brummelisa

    Ihanaa, saan viimeinkin hampaani kuntoon!

    Ei maksa ei, 2 hammasta menetetty vuonna -80, vanhemmat luottivat Vaasaan ja minä olen edelleen ilman hampaita.
  16. Brummelisa

    Lammasfarmareita?

    Mistä tietää, että lammas kantaa?
  17. Brummelisa

    Onko täällä muita yhtä wanhoja kuin mä?

    Muistan vieläkin kaikkien puhelinnumero ulkoa :) Ei ollut pikavalintoja meidän veivattavassa puhelimessa. Väri-tv meillä oli, mutta asuttiin kerrostalossa ilman lämmintä vettä. Vain yleiseen saunaa kellarissa tuli lämmin vesi. Ja R-Kioskeilla myytiin Mums Mumsseja. Muuten nykyiset Jopot olivat...
  18. Brummelisa

    Persut menettäneet järkensä lopullisesti

    Niin ja tällä palstalla olla ikinä aikaisemmin yleistetty vrt. suomenruotsalaiset = RKP :)
  19. Brummelisa

    Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

    Kuvat on mukavia, mutta tässä blogissa niitä on jo mielestäni liikaa + muutenkin liian imelää tekstiä minun makuuni. Ihanat sivut varmasti ystäville ja perheelle ja jatkossa myös lapsillenne, mutta ei tuntemattomille.
  20. Brummelisa

    Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

    As If, blogi tuntui kotoiselta, vaikka minä en ole sisustusintoilija. Rieputarallaa, kirjoitatko blogia johonkin lehteen? Tuntui "ei henk.kohtaiselta" kuten As If:in blogi. Teksti liian analysoivaa ilman omaa. Muita en ole vielä lukenut.

Yhteistyössä