Antaisitko miehesi ajaa poikalastenne päät siiliks/kaljuksi/ns. ketätukaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Heivaan"
Olisipa tuo hupaisaa, kun tuo ponnarimies ajaisi poikansa klaniksi. Mutta en minä alkaisi estämäänkään, kysyisin vain, että ootko tosissasi. Poika on nimittäin perinyt isänsä hopeanvaaleat kutrit, ja saa niistä kovasti kehuja.
 
Mummo, siis mun äiti tekee tuon joka kesä minun 3 pojalle. Itse vihaan , mutta pojat tykkää. Joten olen hiljaa...

Siis tämä tapahtuu aina, kun pojat yökylässa. Talvella ei leikata niin paljon, mutta aina ovat olleet parturissa. Lapset 1v-15v ilman lupaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kumpi tässä nyt on ongelma? Se että miehelle ei uskalleta luovuttaa hiustenleikkuukonetta, vai että hiukset ylipäätään ajellaan pois?

Antaisin, toivonkin sitä, mutta tuo junttura (lapseni) ei suostu. Hän tahtoo rokkitukan :kieh:
Mies ajaa päänsä myös (ja näyttää äitinsä mielestä venäläiseltä katulapselta)
 
"kääk"
[QUOTE="vieras";26064220]Ihan kiva. Onko teillä niin, että mies saa myös päättää sinun tukkatyylin ja vaatteet yms muun sellaisen?
Varmaan ihanaa kaltaisesi hirmuliskon kanssa elää ja asua.[/QUOTE]

et tainnut ihan älytä :LOL:
 
Turkilmas
Mies just leikkasikin nuoremmalle kesätukan. Esikoinen ei anna isänsä leikata. Piti monta vuotta vähän pidempää tukkaa, mutta nyt antoi viime kerralla parturissa leikata lyhyen. Mutta siis VAIN parturi saa leikata hänen hiuksensa :)
 
"..."
Jos tuolle nyt sellainen mielihalu tulisi, niin antaisin ajaa, kun lapsikin on vielä niin pieni, ettei omaa mielipidettä asiaan omaa.
Onhan se kesällä helpompi, kun ei ole hiostavaa tukkaa taakkana.
 
"hmm"
Juu.. tai haluaisin semmosen tukan pojalle, että sivuilta olis siili, mut päältä vähän pidempi :) mut eipä koneella uskalla vielä alle 2 v tukkaa leikata, joten nyt on vaan semmonen, että korvat näkyy ja on siisti :)
 

Yhteistyössä