Hakutulokset

  1. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    ursulainen Kävittekö testaamassa kyseisiä vaunuja ennnen tilaamista? Siskolla modin(2006) vaunut ja aivan surkeat.
  2. Ä

    Mitä vastasyntynyt tarvitsee? -lista

    Tässäpä meidän tarpeelliset tavarat esikoisen aikana: - Harsoja (paljon, ettei tarvi koko ajan pyykätä)pakkauksen harsot ei olis riittäny. - liivinsuojia meni joka päivä ainakin kaksi paria. -Vaatteita 50cm(harmittaa ku itse en heti ostanut 50cm valmiiksi ku muutamat. 56cm vaatteet oli...
  3. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Sydänkäpynen meillä päin ei kuunnella ekalla nla käynnillä. Ihan senki takia ettei tuleva äippä/äippä säikähdä turhaa jos ei kuulukkaan. Joten ite en edes pyytäny kuuntelemaan. Joka aamu pitää oksentaa, kuvottava olo on melkein 24/7.
  4. Ä

    Kotikonsteja helpottamaan närästystä

    veden sekaan ruokasoodaa teelusikallinen :)
  5. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Hitto mua kyrsii ku noissa työtaisteluissa mennään liian pitkälle. Ihmiset joutuu sen takia kärsimään!!! Suututtaa...
  6. Ä

    Mitä olette tehneet napakorulle?

    Esikoista odottaessa taisin ottaa pois rv12, takas laitoin jonkin verran synnytyksen jälkeen. Eikä mennyt umpeen kertaakaan.(enkä käyttänyt korua kertaakaan paikalla) Toisen kohdalla nyt en vielä osaa sanoa että koska luovun tästä korusta :)
  7. Ä

    Mitä vitamiineja syötte? Syöttekö samaa koko raskauden?

    Jos syö sitä monivitamiinia niin sitten d-vitamiinia ei tarvitse. Ja mulle ainakin sanottiin että ottaa niitä 2kpl päivässä ihan raskauden alusta asti.
  8. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Nostetaampa
  9. Ä

    Mitä vitamiineja syötte? Syöttekö samaa koko raskauden?

    d-vitamiiniahan pitää ottaa vaikka juo maitoa. koska emme saa auringosta pimeänä aikana tarvittavaa määrää.Maidosta ei saa tarpeeksi. "Raskaus lisää D-vitamiinin tarvetta; lokakuun alusta maaliskuun loppuun suositellaan kaikille raskaana oleville D-vitamiinivalmistetta"
  10. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    marleena83Hiiva voi olla oireeton, mulla esikoista odottaessa oli hiiva. Mutta niitä hiivan normaaleja oireita ei ollut. Valkovuoto meni erinlaiseksi. Mutta ei kutinaa tms.
  11. Ä

    Mitä vitamiineja syötte? Syöttekö samaa koko raskauden?

    Multitabs Raskausvitamiinia 2kpl päivässä. Myöhemmin lisärautaa jos tarvii. Mutta tuossa multitabsissa on itsessään jo kaikki, joten muuta ei lisäksi tarvi.
  12. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Meillä tehdään np-ultran yhteydessä veriseula jos vanhemmat haluaa. Jos ei halua niin sitten ei tehdä. Tilasin eilen mammavaatteita :whistle: viikko 47 tai 48 pitäis paketin tulla. pari mammapaitaa ja housut. ja pikkujouluihin paidan. Pitäs huuto.netistä kattella äitiysvaatteita, sieltä...
  13. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Mulle maistuu parhaiten suolanen..suolakurkku enimmäkseen. paprika,tuorekurkku, tomaatti ja salaatti. Jogurtit on kans nam :D
  14. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    np-ultra on se eka ultra, eli niskapoimu. Me kuunnellaan sydänääniä seuraavassa nlassa. Esikoisen aikana oli lääkärineuvola rv 10 ja silloin kuunneltiin sydänäänet. Toisen kohdalla sitä ei ole.
  15. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Nla kuulumisia 7+6 RR 130/77 Pissa puhdas Hemppa 137 Seuraava nla 11.12 ja np-ultra 10.12 klo 8.45 Taidan vaihtaa tuon nla ajan, ettei tuo ultra ja nla niin lähekkäin. Jos sais aikasemmaksi tuon nla ajan.
  16. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Meillä ainakin ultraa kätilö tai lääkäri. Ei pitäs mitenkään vaikuttaa lakko ultriin. Me lähdemme kohta viemään pojan hoitoon ja menemme miehen kans kahestaan neuvolaan. Sielä kuitenkin menee ainakin tunti, joten ei taida poika jaksaa odotella. Mami Ja Nasu 7+6
  17. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Tänään kerrottiin miehenkin vanhemmille. Toissapäivänä mun äiti arvas ja viikolla kerroimme mun isälle. Kaikki ottivat uutisen iloisena vastaan hymy korvissa :heart: Äippä Ja Nasu 7+5
  18. Ä

    Pikkukakkosta odottavat

    Tää alku ollu suht. samanlaista ku esikoisenkin aikana. =) La 24.6
  19. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    rypäle koita jaksaa, ei kannate välittää. Vaikka onhan tuo hirveää kuulla omien vanhempien suusta :( :hug:

Yhteistyössä