Hakutulokset

  1. V

    Mä olen imettänyt viidestä lähtien

    No tuossa iässä vähän eriasia tuo pitkä syöminen mutta muutaman viikon kuluttua on jo hullua hommaa :D
  2. V

    Äideille joiden lapsi käyttää unirättiä

    Ihan vaikka sen takia ettei laps viel 3 vuotiaana kulje rätti kainalossa paikasta toiseen. Pehmolelu on paljon parempi näky :D
  3. V

    Loiriko muka hyvä?

    ei todellakaan oo
  4. V

    Äideille joiden lapsi käyttää unirättiä

    Miks ihmeessä annoit rätin 1 vuotiaalle? eiks joku pehmo ois ollut huomattavasti parempi tuon ikäiselle joka siihen rättiin ei oo tottunut. Siitä on vaikea päästä eroon.
  5. V

    Äideille joiden lapsi käyttää unirättiä

    Vissiin siis vaippaharso :D Vois olla vaavi aika sotkussa aamulla sideharson kanssa :D
  6. V

    Äideille joiden lapsi käyttää unirättiä

    Mein vaavi on nukahtanut harson kanssa aikas pienestä lähtien. Nosti syötön aikana harson kasvojen eteen ja nukahti sinne alle piiloon =) Esikolla taasen ei ollut rättiä vaan koira jonka häntää lutkutti tutin sijasta =)
  7. V

    Työhaastatteluun pukeutumisesta

    Se riippuu niin paljon yläosasta käykö farkut vai ei jos on joku pitsineule niin farkut on vallan mainiot jos taasen joku yksinkertainen niin sitten suorat housut on paremmat
  8. V

    Paljon teillä maksoi

    Pistäs tulemaan =)
  9. V

    Miten miehesi huolehtii sinun jaksamisestasi?

    Meillä nukutaan yleisesti yöt mutta olen pari kertaa herännyt siihen kun mies on lämmittämässä pulloa (itse niin sikeä uninen etten herää niin nopeasti) Viikonloppuaamuisin jos ei ole ollut missään ed. iltana niin ottaa vaavin kun se herää ja ja hoitaa niin että saan nukkua pari tuntia...
  10. V

    ihottuma vauvalla

    Tänään, 18:36 viuhtiti iita: Ikä? Käytätkö rasvaa? Pesuainemerkkisi? 6kk rasva pahentaa kuten kortisoni. omo, bioluvil hajusteettomat. ei syö viljoja...
  11. V

    ihottuma vauvalla

    Tuo vaikuttais kyllä vastaavalta. Pesuaineet on hajusteettomia. vaatteet puuvillaa ja vaaleita. Syö vihanneksia, lihaa, viljoja ja marja/hedelmäsoseita. Lihan, viljat ja perunan jätin pois muutama viikko sitten, ihottuma helpotti, mutta nyt on palaamassa takaisin vaikka näitä ei ole syöty. Vai...
  12. V

    ihottuma vauvalla

    sienikin jo tutkittu, eikä ole. ihottuma on tosiaan tuommoista rengasmaista. ja vaipan alue on täysin ihottumavapaa
  13. V

    ihottuma vauvalla

    kiinteät aloitettiin 3 kuisena jo. Silloin on tullut liha mutta kun ei ole mitään vatsavaivoja ja kakka tulee nätisti niin en uskois että on ruoka-allergiaa. (en kyllä ole asiantuntija mutta jotenkin tuntuu hölmöltä) Ei olla muutettu eikä ole eläimiä
  14. V

    ihottuma vauvalla

    2 kk ollut. ruokia on tullut uusia pikkuhiljaa mutta ei pysty yhdistämään mihinkään ruoka-aineeseen kun ei tullut kerta heitolla. alle 4 kuisena oli hirmuinen ihottuma vain poskissa ja nyt se on vartalolla myös. bepanthen, liberon, abobase, physiogel, sibikort, fucidin ja nyt ois resepti 5%...
  15. V

    ihottuma vauvalla

    ei ole muita oireita kuin tuo iho. vatsa toimii hyvin ja vauva kasvaa ikäisekseen todella hyvin.
  16. V

    ihottuma vauvalla

    raapii. Ollut 2 kk jo repii naamansa käsivarret ja jalat koko ajan verille saakka vaikka kuinka leikkelisi kynsiä päivittäin
  17. V

    ihottuma vauvalla

    6kk rasva pahentaa kuten kortisoni. omo, bioluvil hajusteettomat.
  18. V

    ihottuma vauvalla

    http://www.aijaa.com/v.php?i=6452340.jpg Onko kellään ollut vastaavaa ja mahdollinen syy? Kukaan tiiä mistään mitään lähetetään paikasta toiseen ois kiva tietää mistä voi johtua
  19. V

    Keksikää mulle tekemistä

    ei oo tuuletinta, eikä tuu :D
  20. V

    Häämenusta kysymys

    ei sulla mikään kiire oo rauhassa voit pohtia :D meillä häät kuukauden päästä ja menu aivan auki :D

Yhteistyössä