Hakutulokset

  1. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    teslaSuuret kiitokset!:heart: miranenn eiiiii:hug: valtavan suuri voimahali! Toivotaan nyt kuitenkin että terot auttaa mutta, ei se siemennesteanalyysi ole kummonen juttu! että josko se mies siihen suostuisi mikäli tuntuu ettei ala tärpätä!:) tuisku85 Onnea oviksesta! Kyllä se varmasti...
  2. H

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    "kuumeilija" KIITOS!:heart: Oot IIIIHAAANA!:heart: Pakko vielä kertoa, että eilinen folli-ultra meni hyvin, ja oikealla kasvaa kuin kasvaakin hieno johtofolli joka siis kp12 oli 14mm, eli ovista odotetaan saapuvaksi viimeistään alkuviikosta! Kyllä se tästä!!!:heart: Nyt paljon sulle tosiaan...
  3. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    nellielli valtavan suuret voimahalit! :hug: tiedän mitä tarkotat..itellä kanssa samanlaisia ajatuksia että miksei edes tämäkään juttu voi mennä putkeen! :'( Onko sua ultrattu ollenkaan? Voiko olla että sullakin olis Pco tyyppiset munasarjat, ja että ovis ei tapahdu joka kierrossa? Mutta nyt...
  4. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Tuisku85:heart:Kiitos! Oot ihana! :hug: Sinne myös valtavat plussatuulet laitan tulemaan!!:whistle::heart: Vauva-masu kesäksi- projekti laitetaan nyt täysillä valloilleen! ;) nellielli Kiitos tuulista! Täältä lähtee sinne tulemaan samanlaiset!:whistle::heart:
  5. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    nellielli Musta kanssa tuntu siellä et ihan ku oisin unessa! se on jotain niin uskomatonta ja tosiaan aivan mahtavan ihana kaupunki!! :heart: Ja siellä on myös oikeesti tosi helppo kulkea, se on aika selkee paikka loppujenlopuks, ja ne metrot on käteviä! Me oltiin kesällä ja ainakin sillon...
  6. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    nellielli ÄÄÄ!! EIKÄÄÄ!! LONTOOO on aivan super IHANA kaupunki!! teille tulee aivan ihana viikko! Oon ite käyny kerran, oltiin sillon neljä päivää eli pitkä vklp ja juostiin aamusta iltaan eikä siltikään keritty nähdä ja tehdä kaikke mitä piti. Viikossa jo kerkee vähän enemmän! Voi kääk, tahtoo...
  7. H

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    "kuumeilija" Kiitos kauniista sanoistasi! Kyllä mä yritän tsempata ja tänne puolelle tulen vaikka väkisin! ;) Oottehan te kaikki muutkin onnistuneet vaikka monilla ollut mutkia matkassa! Hitsinvitsi että säkin oot pitkällä jo! En ymmärrä! :D Tuolla haaveilijoissa kaikki "vanhat tutut" ovat jo...
  8. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Ampparsson siis voi vitsi! MÄKI HALUUN! ihanaa, nyt kuule nautitte toisistanne ja todellakin rentoudutte ja syötte hyvin.:heart: Kyllä kummasti jaksaa taas kun on viikon maannu rannalla! :D nellielli vielä jaksaa kolme viikkoa!! onko teillä jotain lomasuunnitelmia vai meinaatteko vaan...
  9. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Nellielli kiitos kun päivittelit pinoa! :) ja kiitos tsempistä, sitä nyt tarvitaan! :whistle: miranenn joo siis raivostuttavaa kun pitää olla näin vajakki kroppa joka ei ymmärrä toimia oikein! toivottavasti saisit kans clomit!! Kyllä mä uskon että jos ne vaan sopii käyttäjälleen niin kyllä ne...
  10. H

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Hei te kaikki ihanat tyttöset!:wave: Täällä taas Hey haaveilijoista huutelee... Mielettömästi onnea kaikille jotka ovat jo nyytit syliin asti saaneet!:hug: Ja valtavasti tsemppiä teille jotka olette seuraavaksi käärön hakuun lähdössä!:heart: Sekä tietysti hirmuisen paljon voimia ja...
  11. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Hei kaikki ihanat tyttöset!!:heart: Oon taas pitänyt pitkän pitkän hiljaisuuden..lukenut kyllä päivittäin mut jotenkin...ei vaan oo sanottavaa kun mitään ei tapahdu ja turhauttaa joten tää hiljaisuus on toisaalta tehnyt ihan hyvääkin ja en oo niin paljon miettiny ja stressannu asioita vaikka...
  12. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Inieh Mahottoman paljon onnea ihanasta ylläristä!:heart: Ihanaa että teillä rauhoittuminen auttoi... Meilläkään, kuten Chiballakaan ei ikävä kyllä stressittömyys taida auttaa asiaa..Mutta valtavasti tykötarpeita ja onnea matkaan!!:heart: Lemonadelle myös vielä kerran valtavasti onnea...
  13. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    lemonade siellä on kaksi kyytiläistä!! ihanaa, oon niin onnellinen sun puolesta!!!<3
  14. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Tada mä ymmärrän! sulla on kyytiläinen!!! ihan varmasti!!!:heart: ja Moi vaan kaikki! :D Minä taas ollut hiljaisuudessa, kuten Chiba, lukenu kyllä päivittäin mutta oma napa ollut hiljainen... Kaikille taas tsemppi ja voimahalit sekä iiisot plussatuulet!:hug: Vaniljalle valtavasti...
  15. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    apua, tärkein unohtui! Eli plussanneille ihan mielettömästi onnea ja paljon tykötarpeita mukaan matkallenne masun kasvatukseen!:heart::flower:
  16. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    NONIIN täällä on taas tullut tekstiä ihan mielettömästi! Kyllä oon aina lukenu mutta en oo jaksanu kommentoida ja tässä sen nyt sitte näkee ettei enää muista kommentoida kaikille... Kaikille uusille kuitenkin tervetuloa ja toivottavasti ette kauaa täällä ehdi olla vaan pääsette heti tuonne...
  17. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Ampparsson ihanainen kyselit :heart: hengissä ollaan, tuun illalla ajan kanssa kommentoimaan ja kertomaan kuulumisia!!! :p
  18. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Lenkkari sama juttu! :D ei auta kun odottaa, odottaa odottaa odottaa ja odottaa, sitähän tää on, odottamista vaan koko ajan... :D
  19. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Chiba Keskiviikkoa odottaessa todellakin! Tuuthan heti kertomaan miten etenette? Sulle toivon sitä plussaa niin valtavasti, toki kaikille muillekin, mutta eritoten sulle kun yk:t paukkuu niin laittomissa lukemissa ja tie on ollut pitkä ja kivinen, Iso massu kesäksi tilaukseen siis!!! :heart...
  20. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    lenkkari huh, miten maltat olla testaamatta? :eek: Kaikille uuteen kiertoon joutuneille paljon voimia ja tsemppiä!!:heart:

Yhteistyössä