Hakutulokset

  1. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Dana ihanat sukat! Luulis että ihan pienelle menis! :heart:
  2. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Selia paljon onnea plussasta!! Ihanaa!! Paras joululahja mitä voi saada!!!:heart: Dana Toi epätietosuus kaiken suhteen on niin rasittavaa! Toivottavasti se kroppa siitä tasaantuis pian! Ja ihana, sinäkin oot näköjään päättäny että syysvauva tulee! Niin mäkin! ;):heart:
  3. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Voi Ampparsson :( ihan hirmu paljon voimia ja haleja! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee, ihan varmasti!!!:hug: Ei oo helppoo tää odottaminen, yrittäminen ja pettyminen kuusta toiseen... :mad:
  4. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Ampparsson hyvinkin voi olla r-oire! mutta kuten sanoit, ovat kaiketi yksilöllisiä..Nyt toivotaan parasta!! Koska uskaltaudut testaamaan?:heart: Mites kaikki muut piinailijat? Mikä tilanne Tada ja miranenn? :p
  5. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    miranenn tsemppiä testaukseen!!!! Täällä peukut pystyssä!:heart:
  6. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    panskulle ihanaa masun kasvatusaikaa! kyllä me kaikki perässä tullaan!!! :heart:
  7. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Ampparsson sun oireet on kyllä niin selkeet et jos ei tuo oo raskauteen viittaavaa niin en usko enää mihinkään!!!! Siis nivussärky/kipu on r-oire? ainakin monilla mitä oon lukenu..ja rinnat ovat useilla aristaneet ihan nimenomaan reunoilta, ei välttämättä nännit ollenkaan, tosin se vaihtelee...
  8. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    AMPPARSSONnyt testiä tekemäään!!!! :O
  9. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Dana mulla ennen pillereitä oli (n neljä vuotta sitten) oli ihan normaali kierto jne. nyt reilu vuosi sitten kun pillerit lopetin niin kierrot alkoi heittää häränpyllyä totaalisesti. Gyne sitten ultras ja toisessa munasarjassa meni munarakkulat helminauhana mutta toinen kuulema oli normaali. No...
  10. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Callistolle Hirmu paljon onnea ja tarrasukkia pienelle matkaan, Ihanaa!!! :heart: Nyt se plussa-aalto sitten iski!! Kaikki odottajiin eikös? :heart:
  11. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Sanja Mä oon myös kotihoidossa töissä, uskon siis tietäväni mistä puhut. :( Asiakkaat vaan lisääntyy ja lisääntyy ja joka suunnasta sanotaan että kotihoitoon kaikki viimeseen asti mutta missä riittävä henkilökunta? Ei pienen ihmiset voimavarat riitä loputtomiin kun pitää tehdä kolmen ihmisen...
  12. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    miranenn kyllä on nyt niin selvät r-oireet sulla että eiköhän se testi plussaa näytä kunhan maltat testata! sullakin yk t jo venyy ja paukkuu että sais jo kyllä se plussa tulla! :heart: mulla yk t huijaa kun kierrot myös niin sekaisin että useamman kerran kpt ollu lähes 90 joten yritystä...
  13. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Panskulle ihan mielettömän paljon onnea!:heart: IHANAA, josko tästä lähtis taas plussa-aalto käyntiin!!! :heart: Tada i feel you, sama fiilis oman kropan kanssa. Oon niin turhautunut ja samalla jännitän sekä odotan ihan älyttömän paljon sitä kahden viikon päästä olevaa poli-aikaa jossa...
  14. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Sanja Huiiii nyt kaikki peukut ja varpaat pystyssä!! Haamu se varmasti on ollut!! Tosin, mulla ainakin herkästi antaa viivanpaikan nuo pregchekit mutta jos sulla siinä väriä oli niin varmasti oikea haamu!!! :heart: Sati Eiköhän nyt kuule pian tärppää kun selkeä syy on löytynyt ja sitä...
  15. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Tada mulla näkyi joo ultralla ihan selvästi että on pco tyyppiset munikset. Toisessa menee ihan helminauhana munarakkulat ja toisessa niitä on vaan paljon. Jos sulla on joku ohimenevä hormonimyrsky menossa ja siks LH koholla koko ajan? :D ja on muuten tajuttoman ärsyttävää kun ei voi testeihin...
  16. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Tada Mulla molemmat munikset pco tyyppiset ja sama vika eli ovistestit näyttää plussaa oikeestaan jatkuvasti. Tosin nyt kävi niin että näytti todella vahvaa plusssaa eli testiviiva vahvempi ku kontrolli ja sitä ei oo ennen käyny, mutta viis päivää aiemmin ultrassa ei näkyny johtofollia eli...
  17. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Chiba oot ihana!:heart: Vitsi mua jänskättää teijän puolesta se joulukuun käynti! Sitte alkaa tapahtua! Ääää,toivottavasti mennään yhtä matkaa plussanneisiin vihdoin!!!:hug:
  18. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

    Hei Murut!:wave: Jospa tää taas vihdoin kaivautuis kolostaan... Jotenkin vaan sitä ei jaksa kirjottaa kun ei oikeen oo kirjotettavaa kun mitään ei tapahdu. Päivittäin käyn kyllä lukemassa mutta..jospa sitä kohta sais taas puhtia tännekin! Heti omaa napaa: Eli ensikäynti polilla tehty...
  19. H

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Hei kaikki ihanat!!:wave: Täällä Hey huutelee haaveilijoista! :p Piti tulla Myy-murulle laittamaan isot tsempitykset huomista ultraa varten!!:heart: Oot mun ajatuksissa! Oon pitäny vähän taas taukoa täältä (lukenut kyllä päivittäin) mutta kaivaudun taas kohta kolostani ja laitan sulle...
  20. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    HEI MURUT!!:wave: Josko sitä nyt taas kaivautuisi kolostaan ja ryhdistäytyisi... Oon tosiaan pitänyt tässä taukoa ja tehnyt ihan hyvää, vaikkakin kuumeilu ei ole minnekään kadonnut, päinvastoin. Joka päivä oon kyllä käynyt lukemassa miten teillä menee mutta hiljaiseloa olen muuten viettänyt...

Yhteistyössä