<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

Hey
Sanja Huiiii nyt kaikki peukut ja varpaat pystyssä!! Haamu se varmasti on ollut!! Tosin, mulla ainakin herkästi antaa viivanpaikan nuo pregchekit mutta jos sulla siinä väriä oli niin varmasti oikea haamu!!! :heart:

Sati Eiköhän nyt kuule pian tärppää kun selkeä syy on löytynyt ja sitä hoidetaan! Ensi vuonna teillä on vauva! Eikö niin?;) Itse päätin kyllä että ensi vuonna meillä on oma vauva, ainakin masussa matkalla maailmaan. Pakko vaan jotenkin nyt rohkaista itseään tästä jatkamaan että kyllä se sieltä tulee!!

ON Niin vaan alkoi yk8 ja kp 2 olisi nyt menossa, kierron pituus olkoon edelleen kyssärinä kun teroilla mennään ja pituus hieman vaihtelee..
Järkyt kivut ollu tänään, piti ihan helppiä ottaa pillerin muodossa ja sitä ei oo koskaan tarvinnu tehdä. Ekat päivät mulla aina pahimmat mutta vielä koskaan ei oo kivut ollut mitään tätä luokkaa...outoa.
Muuten ei omaan napaan mitään uutta. Maanantaina vähän näitä hormonilabroja ja joulukuun poli käyntiä odotan enemmän ku mitään. Saadaan vihdoin konkreettista toimintaa tähän hommaan!
 
Sanja Toivotaan et viiva lähtee vahvistumaan. Uudella testillä sen sit huomaa :)

Mä kovasti toivon että sati nyt teitä onnistaa! Ihan varmasti! :)


).( Täällä täti tekee jo tuloaan. Tuolla masussa se kolkuttelee kovasti ja yrittää löytää tietänsä ulos :D Yleensä mulle on tullu ennen tätiä rinnat tai ainaki nännit kipeiks, mut nyt ei.. Just päivällä mietein et onpa outoa, että ei oo mitää menkkaoloja vaikka kohta pitäis alkaa. No nyt illalla sitte se olo tuli.. Parin päivän sisään alkaa ihan varmasti.. No ei muuta sitte ku taas uuteen kiertoon.. Ja seuraava kierto on kyllä SE kierto!!! Mä en enää ala odottamaan ja päätin nyt että seuraavaks tärppää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sati
Dana Oikea asenne! Pidä kiinni tuosta :D

Hey heippa muru! Meillä on ensi vuonna vauva joko masussa tai pikku rattaissa!!

Omaa me lähdemme mussun kanssa istumaan päiväksi seminaariin! Meidän pikku tulokkaan vuoksi teemme mitä vain.... Voi kun sais jo tietää, että millaisen ihanan pienen saamme tänne kotiin :heart:
 
Hei kaikki pitkästä aikaa!

Anteeksi nyt vain napailen. On aikamoinen kiire meneillään, mutta haluaisin kysyä teiltä neuvoa. Minulla tosiaan ei ole kauheasti kokemusta lämpötiloista ja muista, mutta olen mielenkiinnosta vähän alkanut seuraamaan mittaillen aamusta ja illasta. Normaalisti aamulämpö on noin 36,4 - 36,6 ja nyt tänään tärähti 37. Onko sen merkki et ovuloisin tänään tai huomenna? Ei mitään flunssaoireita, eli en kipeäkään olisi.

Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!
 
Taiteilijatar, silloin kun lämmöt on nousseet niin ovulaatio on tapahtunut. Ja lämmöt tosiaan mitataan silleen, että aamulla ennenkuin nousee ylös sängystä, mielellään suusta kielen alta, emättimestä tai peräsuolesta. :)
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 20.11.2011



Jeela......................19...................kp 64/35-42....................yk 1
Lilly-.......................25...................kp 61/30.......................yk 5 pöppinen......................................kp 50/28.........................yk 6
-jannica-.................23..................kp 46/?..........................yk3



Sanja.....................32..................kp 30/30.........................yk 5
Selia.......................25.................kp 30/27-32.....................yk 5
Dana-.....................28..................kp 25/?...........................yk 5
-pansku-................24...................kp 20/27.........................yk 6
tada.......................27..................kp 20/25-26....................yv 2-3



lenkkari...................27..................kp 18/32-33....................yk 4
Sati........................33..................kp 16/21-26................... yk 1+3
Taiteilijatar..............29..................kp 14/28-35.....................yk 3
lemonade................26..................kp 11/29..........................yv 3
Soleigh ........................................kp 11/28..........................yk?
nellielli.....................26..................kp 11/26-30.....................yk 7



Hey........................22..................kp 4/?..........................yk 8



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen
Jeela
Sanja

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Callisto





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6


 
Satille tärppionnea, nyt kun syy tiedetään ja voidaan hoidella pois, eiköhän teille se nyytti tule =)

Dana, asenne kymppi :D tuolla jos ei millään tärppää :)

Taiteilijattarelle myös tärppionnea!

:hug: kaikille ketkä uuden kierron aloitti, tästä kierrosta sitten plussatuulilla +++++++:whistle:

Ommoo nappoo; ei oo tätiä tullu ei :O aina on liihottanu paikalle heti aamusta. Ei oo myöskään tullu niitä normi menkkatuntemuksia, ei mitään niistä. Etomine jatkuu entisellään, aamusta iltaan pitäen välillä taukoa, aamut näköjään pahemmat. Ja aamulla kun herää on nii pirun kova nälkä että oikein mahaan koskee. Ja alavattalla noita ihme kipuloita, välillä nipistää, välillä puristaa, välillä tuntuu että viiltää. Nyt tuli sellane pien paniikinomanen tunne, että nytkö se on sitten menoa :O toki olisi ihana asia, mut kuitenkin jollain tavalla kauhistuttaa ajatus, niin iso muutos, jota kuitenkin oottaa kovasti =)

Kattoo nyt oisko täti vaan pikkasen aikataulusta jälessä, mut jännää on :D
 
No sieltä se täti tuli niinku arvasinki. Eli tänään alko kp1/24 ja yk 6. Jos sitä vaikka sitte se kuudes kerta toden sanois :D
Mä nyt laitoin kierron pituudeks ton 24 ku oli tyhmää ku siel oli vaan kysymysmerkki. Hiukan vielä arvelluttaa et onko kauheen lyhyt, mut pidetään se nyt pari kiertoo ton mittasena..
Kyllä huomaa että täti on kylässä. On ollu hermot niiiiin kireellä. Ihan pienimmistäki asioista menee hermot. Yleensä oon pahalla tuulella muutama päivä ennen tätiä, mut nyt se paha tuuli iski sit vast tädin tultua taloon. Sais lähtee lähtkimää, mä en jaksais kiukutella :)
 
Heippa kaikille! Olen tässä jo jonkin aikaa suraillut keskustelujanne taustalta ja kirjoitellut tuolla Esikoista yrittämään 2012 ketjussa. Meidän siis alunperin piti aloittaa yrittäminen joulukuussa, mutta aikaistimme hieman ja yritys alkaa ensi viikolla kunnolla, kunhan olen viimeiset "pillerimenkat" käynyt läpi.

Jos siis tänne teidän joukkoonne mahtuisi yksi uusi keskustelija ja jännäilijä lisää? Voisin sit laittaa viestiä tänne, kun alkaa kp1, joka siis tod näk ens tiistai, mut laitan varman päivän vielä ku menkat alkaa. Kyllä jännittää tosi paljon miten menkat alkaa pyöriä ilman pillereitä. Oon nimittäin syöny niitä yli 7 vuotta, niin kroppa ei luomumenkoista paljoa muista ;)

Vielä voisin vähän meidän tilannetta valoittaa eli: ollaan molemmat miehen kanssa 25v. ja ollaan oltu yhdessä melkein 8 vuotta ja naimisissa 2 vuotta. Vauvakuume on ollut tosi kova mulla jo 2 vuotta ja nyt on vihdoin tullut se "aika", että yrittäminen voidaan aloittaa. Ei vieläkään kyllä mikään ideaalitilanne, kun mies on armeijassa ensi vuoden heinäkuuhun asti ja minä aloitin syksyllä opiskelemaan uutta ammattia, mutta eipä sitä "oikeaa" hetkeä taida todellisuudessa olla mitenkään määritelty. Laskettiin kuitenkin, että on varminta jos yritys aloitetaan nyt, ettei vauva ainakan voi syntyä ennen armeijan päättymistä, ikä olisi ollut ikävää. Nyt täytyy vaan toivoa, että tärppää ja kroppa lähtee toimimaan.

Onnea vielä kaikille plussanneille täällä! :D
 
Moikkelis kaikki! ajattelin olla rohkea ja liittyä teidän seuraan :) rekisteröidyin vasta kun vertaistuki olisi enemmän kuin paikallaan. menossa kp17/?? ja yk 15?? kaamee ku tuntuu pahalta. noi yk:t ei kyllä iha realistiset ole ku menkat on ollu miten sattuu. tullu millon huvittaa. 15 kk ollaa kuitenki yritetty tuloksitta, tässä kuussa kävin lääkärissä kokeissa. tuloksia odotellessa. tässä kuussa ollu kyl oireet hieman poikkeavat ja jotenki tyynempi olo ollut.
 
Huomenta!
Olipa tosi valkoinen maa täällä :D Eli ei todellakaan, luntahan ne lupas ja mä niin sitä odotin... Pirun kylnmä vaan, ei muuta :D
Sais kyllä jo tulla valkonen maa, on niin pimeää kokoajan, tuntuu ettei mitään jaksa tehdäkään. Ajantajukin menee täysin, eilen olin aivan poikki ja kuvittelin kellon olevan jo vaikka mitä ja että nukkumaan vois mennä, niin oli puoli 6 :D

Apina tervetuloa, tänne kyllä mahtuu! Se on kyllä totta että mitään oikeaa aikaa ei ole, ja sitten jos olisikin täydellinen ajankohta niin ei se vauva välttämättä sitten tule... Meilläkin useampi vuosi takana yrittämistä, ja kyllä se nyt hitto sais tulla jo! :D Toivotaan että teillä yritys palkitaan vähän nopeammin ja saisitte plussan pian ;)

miranenn tervetuloa sullekin! Ja hyvä että tutkimuksiin olet lähtenyt, mä tosiaan sen virheen tein että pitkitin ja pitkitin sitä käyntiä... Vois asiat olla niin toisin jos olisi aikaisemmin mennyt... : / Mutta turha sitä märehtiä, katse eteenpäin :) Toivotaan että teillä nyt olisi tärpännyt eikä vikaa siis löydy!

Mitäs sanjalle kuuluu, joko oot testaillu?? :) Vai eihän täti kurvannut paikalle..?

Mites muut jännäilijät? Jeela, pöppinen, ketä kaikkia teitä olikaan?

Me oltiin sit tosiaan lapsenvahteja lauantai aamusta sunnuntai iltaan. Olihan siinä aikamoista hulinaa, ja nyt on kyllä aivan poikki. Silti... Tollasta mä just haluan :heart: Pienempi niistä varsinkin kun välillä huusi että "Äitii! .. Eikun tada!" niin kyllä vähän kirpas. Mä haluun kanssa että joku kutsuu mua äidiks :heart: Jotenkin tuntuu oma elämä taas aika tylsältä, kyllä tästä vaan jotain puuttuu... :(
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 21.11.2011



Jeela......................19...................kp 65/35-42....................yk 1
Lilly-.......................25...................kp 62/30.......................yk 5 pöppinen......................................kp 51/28.........................yk 6
-jannica-.................23..................kp 47/?..........................yk3
Sanja.....................32..................kp 31/30.........................yk 5



Selia.......................25.................kp 31/27-32.....................yk 5
-pansku-................24...................kp 21/27.........................yk 6
tada.......................27..................kp 21/25-26....................yv 2-3



lenkkari...................27..................kp 19/32-33....................yk 4
Sati........................33..................kp 17/21-26................... yk 1+3
miranenn......................................kp 17/?...........................yk 15
Taiteilijatar..............29..................kp 15/28-35.....................yk 3
lemonade................26..................kp 12/29..........................yv 3
Soleigh ........................................kp 12/28..........................yk?
nellielli.....................26..................kp 12/26-30.....................yk 7



Hey........................22..................kp 5/?.............................yk 8
Dana-.....................28..................kp 2/24...........................yk 6



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen
Jeela
Sanja

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Callisto





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6


 
Viimeksi muokattu:
Apina25 ja miranenn tervetuloa! Täällä sitä vertaistukea todellakin saa :)


ON: Täti tuli siis eilen kylään, mut nyt en oo kyl varma et minne se katos.. Oli ihan kunnon menkkatunnot ja pienet kivutki vatsassa, mut vuoto jäi kyllä tosi olemattomaks.. Kunnon vuotoa ei oikeestaa oo tullu ollenkaan. Mä kyl ihan luulin et alko kunnolla, mut ei oo tullu ku "edellisen tädin jämiä" ja tuhrua???? Yöllä ei tullu oikeestaan mitään ja koko työpäivän ollu sama tamponi ja kun sen kotiin tullessani poistin ni siinä ei ollu mitään! Yleensä sen joudun vaihtamaan ainaki kerran työpäivän aikana.. En mä kyllä nyt tajua mikä on homman nimi! No pysytään nyt kuitenki siinä et täti tuli ja kp on se 2.. Voi olla et se vuoto tuosta vielä tulee takasin..


Mul olis vielä yks kysymys. Toi provera jota käytän(melkein sama ku terot, kai?) niin ku se käynnistää ne menkat niin voiko olla sillai että jos se ovis tulee kauheen myöhään ni lääke periaatteessa lopettaa sen oviksen ja alkaa valmistelemaan niitä menkkoja?? ja jos vaikka olis raskaana ni käynnistääkö se siltikin ne menkat??
 
Juu, testiä en oo tehny sen haamun jälkeen, mut ei oo tätiäkään näkyny ei kuulunu =) testi tuossa oottelee, et malttasin olla hetken pissimättä, pääsin vasta töitten jälkee sen hakemaan. Eto-olo jatkuu edelleen, välillä pahempi välillä parempi mut koko aja tuntuu, alavattassa tapahtuu edelleen kummia silloin tällöin mut ei menkkamaisia oloja, tissit kipeet ja nyt alkanu alaselkää juimimaan. No näistä pitää olla vaan ilonen jos tuo plussa pärähtäs :)

Tilailin jo tutulta kirjaa miehekkeelle, mikäs se nimi oli, joku vauvan käyttöohje miehille :LOL: tosin tälle tutulle sanoin että lahjaksi (joulu) tulee jollekin...

Mutta vielä jos tunnin piättelis, ja sit testiä kehiin :O
 
Äh, ei pystyny piättelemään tuntia, testi tehtynä, nega? Ei ees sitä hiton haamua näkyny :mad: mitä tää ny on... Liian vähän ollu virtsa rakossa? Täti myöhässä ja muuten vaan ihme oireilua? Prkele! No pitää tehä tuo toinen liuska huomen aamulla sitte ensimmäisestä pissasta, luulis näkyvän jos jotai on näkyäkseen... Huoh....
 
Dana- Ainakin nuitten terojen aikaan on tietääkseni niin, että jos siinä puolen välin tienoilla tapahtuu ovulaatio ja se hedelmöittyy ja kiinnittyy, niin kyllä ne menkat jää tulematta vaikka olisi nuita nappeja popsinut.
Tietääkseni sen oviksen pitäs tulla ajallaan, jotta se raskautuminen on mahollista nuitten lääkkeitten aikaan.. Koska vaikka se ovis tapahtuiski ja se hedelmöittyis, mutta sitten siinä ei riitä sitä kiinnittymisaikaa ennen vuotopäivää ni ei se sillon voi sinne kohtuun jäähä.. Niin minä sen olen järkeillyt. Sama homma siis jos on liian lyhyt se luteaalivaihe.. Mutta siis onhan siinä se kymmenen-kakstoistaki päivää aikaa ennen vuotoa eli sen pitäs viimeistään kaks-viis päivää yli puolenvälin tapahtua se hedelmöittyminen ja sitten 6-7 päivän päästä se kiinnittyminen, ni sillon se kerkiää ennen vuotoa.
 
Viimeksi muokattu:
Sanja Pidättelitkö siis vain sen vajaan tunnin? Siihenhän suositellaan vähintään 2tuntia, jotta se pissa ois riittävän vahvaa ja siis sitä hormoonia siinä. Se oli varmaan vain niin laimeaa, kun oot niin pienillä päivilläkin vasta menossa ja sitä hormoonia ei ole vielä niin paljoa! Teehän testi uudelleen parin päivän päästä, jos raskit ootella ja vaikka siitä päivän toisesta pissasta, jos pystyt sen niin sopivasti sumplimaan! Tsemppiä! :)
 
Kiitos kaunis kaikille lämpösistä tervetulo-toivotuksista :) Saattaa olla että tää miun tyyneys johtuu siitä, että ehkä en stressaa nyt enää niin paljon ku kävin siellä kokeissa. 9 putkee verta ottivat, mikä meinas jo laittaa pyöryttämää :D Täti tuli kylään heti samana päivänä, mikä rauhoitti kovasti koska kp pyöri jo 75 tienoilla :eek: :D menkat alko tosi rauhallisesti pari päivää tuhruttamalla ja sitten runsistuivat ja taas tuhrutti. Melkein meni kaksi viikkoa! Ajattelin jo että keskenmeno olisi ollu kyseessä, mutta kipuja ei ollut minkäännäköisiä! Ei koko tädin kyläilyäkään olisi huomannut ellei olisi vuotanut :D Jos nyt kuitenki rupeis jotain jo tapahtumaan, alan olla jo aika väsyny tähä odotuksen odotteluun :( Pillereitä söin varmaankin jotain 5-6 vuotta, joten sekin tietty ymmärrettävää että kierto heittelee edelleen. Kaikissa pillereissä mitä oon syöny, niin on tullut aivan kamalat menkkakivut ja ilman pillereitä ei minkäännäköisiä kipuja. Tässä kuussa ollu vielä sen verran poikkeavaa että olin aivan varma ovulaatiosta, koska tällä kertaa ihan tunsin nipistelyt sun muut oikealta puolelta. Normaalisti en ole huomannut kuin limoissa muutokset, mutta en oo ajatellut kyllä enempää että olisin mitään tuntenut. (Varmaan tosi mielenkiintoista :D) Mentiin miehen kanssa heinäkuussa naimisiinkin, ja oltais niin valmiita pienokaisen tuloon. Ikää miulta löytyy 22 vuotta :)
 
pansku eilen siis n. 1,5 tuntia virtsa rakossa, liian vähän varmaan silti. Mut tänään aamulla tein taas testin, nega sekin, toiseen kertaan ei voi taas ootella kun töissä vähän hankalaa (eli mahotonta) testien kanssa puljailu. Mut ei myöskään tätiä, eli ei auta kun ootella mitä tapahtuu, en kyllä ala jos alkaa nyt kierrot heittelemään :headwall: ja varsinkaan en ala jos tää tosiaan alkaa olla "normaalia" että kaikenmaailman pahoinvoinnit ym kuuluu mukaan ilman SITÄ OIKEAA SYYTÄ!

Negasta huolimatta eto-olot jatkuu vaan... eilen pikkasen pupuilua, jonka jälkeen hyvin vähän verta (ÄLLÖVAROITUS; eli sen muun tavaran mukana mitä sitte poistuupi pupuilun jälkeen, punaista seassa), sen jälkeen ei taas mitään. Turhauttavaa!
 
sanja no onpas kummallista... : / Ja jos tätiä ei vieläkään näy...
Onko sulla oviksesta hajua, että olisko ollu myöhässä, jonka takia nyt kierto venyy? Toi on kyllä niin ärsyttävää kun kroppa tekee kiusaa. Ja tiedän ton tunteen, kun menkat on myöhässä, ja oot jo periaatteessa varma että nyt on kyllä onnistunut, sillon se nega vasta pahalta tuntuu :(
Toivotaan että sulla vaan hitaasti nousee arvot ja se ei vielä testissä näy, pidän niin kovasti peukkuja että kyytiläinen olis matkassa! :)

ON Täällähän olis jo kp22 :) Nopeesti se aika menee! Oviksesta nyt ei tosiaan mitään tietoa kun ovisplussaa pukkasi ainakin viikon jonka jälkeen lopetin koko tikuttamisen, mutta jos pari päivää jaksais vielä odotella ja sitten alottais sen pirun testirumban :D
Eilen kuulin että työkamu odottaa vauvaa... Meni jotenkin ohi se koko tilanne kun kerto siitä. Ei ole todellakaan kenenkään suosikki täällä töissä, enemmän jengi taitaa olla ilosia siitä että kohta päästään siitä eroon hetkeks :D Ennestään sillä on vuoden ikäinen poika ja vähän kieltämättä otti päähän kun se niin hehkutti kuinka nopeesti onnistui raskautumaan, melkeinpä heti kun alkoivat yrittää... No kivat sille. Tohon vielä päälle se että maaliskuussa tulee pikkuveljelle vauva, paras kaveri odottaa ja lisäksi älytön määrä tuttuja on nyt samassa vauvoja. Jee. Ja se saakelin kysely... "millon teille tulee?", "te varmaan seuraavaks teette?" ym. No kuule joo, tehdäänpä yks sellanen, kun se niin helppoa on! :mad: Anteeks vuodatus. :D
 
Sanja Toivotaanko joulupukilta naisen kierron, sen ongelmat ja oudot tapahtumat - opaskirjasta ? Miten helppoa olisi olla mies!

Tada Juurikin tuo, että no mepäs tässä tekastaan vauva, ku tosiaan sehän vauva tehdään!! Survotaan pimperoon neljä kappaletta käsiä ja jalkoja ja yksi pää + sisuskalut ja ootellaan yhdeksän kuukautta ku vauva sit haluaa tulla ulos.... Tehtiin tässä vauva, vähän kieroksi jäi tuo toinen silmä, taidanpa viedä sen huoltamolle korjattavaksi :LOL: Kunpa sen vauvan tosiaan voiskin tehdä!
Näyttää se tosiaan jotenkin kohdalla olevan niin, et ne pelkästä ajatuksesta raskautuvat! Se on niin väärin, mutta minä en uhallakaan anna kenellekään sitä iloa, että näyttäisin omaa surua heidän edessään...

Omaa Ja tosiaan täällä on kierrot sekaisin totaalisesti! Mulla taas vuotaa |O Ei harmita, että menkat alkaa, mutta kulkea rätti perseessä suurimman osan kuukaudesta, ei paljoa naurata, ei.... Mullahan ei tosiaan voi edes mitään ovulaatioita olla, jos kierto jää alle kp20 ??
No onneksi meille kuitenkin se lapsi joka tapauksessa ensi keväällä tulee. Tai no ihan varmaan ajankohtaa ei vielä ole, mutta olen varautunut, et kesään mennessä meillä on tääällä pikkuinen hoidettavana :) Ja vähän ku mä teen pienelle sievän oman huoneen, siitä tulee oikea karkki !
 

Yhteistyössä