Hakutulokset

  1. K

    G: Miten vietätte perjantai illan/viikonlopun?

    Pakkaamista, siivoamista ja ruokaa tehden.
  2. K

    Mitkä on noin 4-vuotiaiden tyttöjen lempivärit?

    Meillä tyttö tykää limen vihreestä ja pinkistä.
  3. K

    Asuntovelkaiset: minkä ikäisiä olette, kun asunto maksettu?

    35 vuotta. Mutta tarkoitus on maksaa nopeammin.
  4. K

    Oishan se kiva kun kutsu synttäreille tulisi vähän aiemmin, varsinkin nyt kun kaupat on osin kiinni.

    Tee lahjakortti, lupaa viedä elokuviin, uimaan jne. Kaupat on auki huomenna =) .
  5. K

    Mitä teette lastenne kanssa ulkona?

    Pyöräillään, Ollaan metsässä, puhalletaan saippuakuplia, joita jahdataan. Välillä käydään leikkipuistossa ja välillä ollaan omalla pihalla...
  6. K

    G: Tykkäätkö yllätysvieraista?

    En tykkää.
  7. K

    Olen viemässä kirpparille tavaraa niin onko ok hinnat?

    Vietkö itsepalvelukirppikselle vai itse myymään? Itsepalvelussa saattaisin laittaa kalliimman hinnan nyt, ja jos ei mene laittaa halvemmaksi.
  8. K

    ---Mitäs mieltä maajussien valinnoista???---

    Tean asemassa olisin laittannu molemmat ukot kotiin. Mietin ohjelmaa katsellessani, onko se käsikirjoitettu valmiiksi.....
  9. K

    Pitäis alkaa siivoamaan, mistähän sitä taas aloittais...

    Miä alan tänään siivoamisen keittiöstä ja eten huone kerrallaan. Meillä laulaa äiti ja lapset siivouksen aikana, välillä tehdään zumbaa luututen :D .....
  10. K

    HUOMENTA !!! :)

    Huomenta! Kohta lähen lasten kanssa ulkoilemaan ja iltapäivällä kauppaan. Mies tulee tänään illalla kotiin =) .
  11. K

    Kolikoiden vienti pankkiin/kolikkoautomaattiin

    Sampopankissa on semmonen jonne kipataa, ja näkyy samantien tilillä.
  12. K

    Tämän illan herkku?

    Pestosalaatti ja vishyä. Karkkiakin taitaa olla kaapissa :p
  13. K

    Haava toteutu tänään :D

    :flower: =)
  14. K

    Seuraava lomakohteenne?

    Kotkaan pääsiäisenä. Haifaan 24.4
  15. K

    Pitäs jaksaa kannustaa itteensä siivoomaan taas..*turhis*

    Mulla ois siivous edessä myös. Taidan vaan kerätä rojut lattioilta ja imuroida, sitten huomenna loput. Mitä kiukkusempim olen, sitä puhtaampaa tulee :D .
  16. K

    Onko teillä omistusasunnon omistajat uusi vai vanha koti

    Asutaan rintsikassa, joka on rakennettu 1952. Tällä hetkellä ei ole edes sisustusta. Ensin rempataan ja sitten sisustetaan.
  17. K

    ootteko koskaan alkanut ite itkemään koska lapsi on itkenyt :(

    Olen. Tyttö nukkui vauvana todella vähä, vartin pätkiä pitkin päivää. Muistan yön kun itkin ja pidin tyttöä sylissä, itkin omaa väsymistäni.
  18. K

    Jos sinulla olisi 1000 euroa ylimääräistä ja se pitäisi käyttää lastesi tarpeisiin

    Pojalle sängyn ja pienen lipaston ja tytölle pienen lipaston. Ostan nuo kesällä muutenin =) .

Yhteistyössä