HUOMENTA !!! :)

Huomenta!
Mä jo odottelin, että etkö sä ollenkaan tee avausta :D

Ei ole juokseminen mun juttu. Eilen kävin kyllä taas uimassa ennen duunia, mutta alkoi supistaa kesken. Nyt vähän huolestuttaa, että alkaako aina uimassa ja joudunko lopettamaan, mutta täytyy kokeilla ens viikolla taas. Uiminen on hirmu mukavaa ja alkaa päivä kivasti, kun on 6:15 mummujen kanssa uimassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja unipussi:
Huomenta. Itse teen just yövuoroa, köyhän opikelija-mammalomalaisn on pakko yrittää :)
Mä tein kans keikkaluontosesti yötöitä opiskelevana hoitovapaalaisena :) Nyt ei enää onnistu kun olen paksuna, mun työ oli niin fyysistä ja riskialtista, etten suostu tekemään sitä tekuntiakaan raskaana.

Jen-
Huomentaaa! :)

Juon tässä aamukahvia ja oon kohta lähdössä töihin. Pitikin lupautua... :D Mielummin lähtisin juoksemaan ja oisin kotona.
No, eiköhän tää päivä mee vaikka päällä seisten! :p

Matilda84
Huomenta :D
Kahvi koneeseen ja salille treenailee.
Sit korkeasaareen kattomaan eläimiä. Ihana kun paistaa aurinko aamusta B) Sitä tekis mieli ahmia tota aurinkoa,heti päästävä ulos :D

kateellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Sit korkeasaareen kattomaan eläimiä. Ihana kun paistaa aurinko aamusta B) Sitä tekis mieli ahmia tota aurinkoa,heti päästävä ulos :D
missäpäin paistaa nyt aurinko :(

Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
missäpäin paistaa nyt aurinko :(
Vantaalla, tohottaa suoraan keittiön ikkunasta sisään. Nyt ulos ja salille, Hauskaa lauantaipäivää kaikille

Yhteistyössä