Asuntovelkaiset: minkä ikäisiä olette, kun asunto maksettu?

  • Viestiketjun aloittaja asuntovelka
  • Ensimmäinen viesti
vieras
suoraan sanottuna, riippuu siitä millon appivanhemmilta tulee perintöä.. ennakkona.. meil on pieni laina, ja maksettu muutenkin jo 15vuoden päästä, eli alle 50veenä, mut jos perintöä tulee, niin aiemmnkin... =)
 
Impi
Tämän hetkisen maksuohjelman mukaan laina on maksettu kun mä täytän 40v. Mutta aiotaan nostaa tuota kk-summaa jossain vaiheessa. Lainaa otettu 139 000? ja maksettu alle vuosi vasta.
 
v
se riippuu koroista mutta alunperin tällä lyhennyksellä n.50-vuotiaina, mutta ollaan lyhennetty ylimääräistä ja näillä koroilla, niin jo aiemmin. otettiin lainaa n.115t ja on maksettu reilu 6v, lyhennys on vain 580e/kk
 
45
Olisinkohan suunnilleen 45. Lainaa oli aluksi 220 000 euroa. Luultavasti käy kuitenkin niin, että ennen tuota olemme muuttaneet kalliimpaan asuntoon mutta myös mahdollisesti perineet jotain.
 
muu
Jotakuinkiin 45-vuotiaita. Mutta riippu tietysti niin monesta muustakin seikasta. Ajatus on alkaa lyhentää suuremmalla summalla lainaa pois kun palaa töihin kotihoidon tuelta. Tai siis niin että lyhennämme lainaa kerran kaks vuodessa isommalla summalla. Mahdoton tuota kai on vielä sanoa kun niin paljon asioita jotka vaikuttaa. Jos perintöä tulee ennen tuota kuittaantuu suurin osa lainasta pois hyvinkin pikaisesti. Ja tiedä vaikka lotossa voitettas ;)

Velkaa oli alunperin 190 000?.
 
Nämä nykyiset lainan on maksettu, kun olen alle 50v, mutta nämä tuskin jää viimeisiksi lainoiksemme... sen verran paljon on remppaa edessä :/ Lainaa korkoineen maksellaan 450e/kk. Joskus kuitenkin otamme lainaa lisää, toivottavasti kuitenkin työllistyn ja pystymme maksamaan silloin isompia eriä kuukaudessa.
 
Riippuu siitä mikä on laskutapa. Virallisen suunnitelman mukaan olen silloin noin 50vee. 20v laina 90000e. Oman suunnitelman mukaan voisin olla 41vee eli 6 vuotta vajaat 60000 jäljellä. Riippuu siis siitä kuinka paljon jaksan noita ylimääräisiä lyhennyksiä tehdä. 800-900e kuussa pitäisi maksaa korkojen kanssa. Mutta tuossa ajassa tulee kaikkea muutakin vielä eteen, remppoja, jne. Mutta toivotaan että suunnitelma pitää.

Ukko voisi maksaa jo nyt oman lainansa pois.
 
Olen 32v., kun saamme velan maksettua. Hyvällä säkällä kuitenkin saatetaan puristaa loppukiri ja maksaa pois jo ennen mun synttäreitä.

Alunperin lainaa hieman alle satatuhatta, maksuajaksi suunniteltiin seitsemän vuotta, maksetaan kuudessa.
 

Yhteistyössä