Hakutulokset

  1. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    Moi pitkästä aikaa! Ei ole kauheasti tullut kirjoiteltua kuulumisia vielä tänne. Perholla on kyllä miehekäs masu :) Mulla oli esikoista odottaessa sf-mitta korkeimmillaan muistaakseni 34cm. Apua jos siihen vielä meikäläisenkin varteen isketään se 10 cm lisää. Ihanaa loppuodotusta, sulla...
  2. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    Meme: Mulla on myös ollut rusehtavaa tuhruvuotoa joskus viikolta 7 asti. Välillä vuoto on ollut kirkastakin. Pari kertaa siitä olen soitellutkin ympäriinsä. Sitten yhtäkkiä viikoilla 9+3 tuli vähän kirkasta vuotoa ja kun tunsin sen ja kipitin vessaan niin vuotoa tulikin jo ihan niin että lorina...
  3. M

    kaksosraskaus ahdistaa!

    Kuulostaa kyllä melkoiselta tuo elämä Pikinen sinulla. Ihan akuitenkin kuulla että olette jaksaneet jo puoli vuotta ja sanot että myös onnenhetket ovat kaksinkertaistuneet. Meillä esikoisella ei virallsiesti diagnosoitu koliikkia, mutta sitä se todennäköisesti oli. Ehkä sitä senkin vuoksi...
  4. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    Moi! Täällä myös yksi kaksosten tuleva äippä. Laskettu aika on vasta 27.6.2011, eli viikkoja kasassa vasta 9+4. Mä olen siitä vissiin erikoinen tapaus että itse olen lähinnä kauhuissani. En voinut sille mitään että itku tuli eikä pelkästä onnesta kun lääkäri yllättäen sanoikin alkuraskauden...
  5. M

    kaksosraskaus ahdistaa!

    Nyt jo kuukauden vanha pino, mutta katsotaan vieläkö löytyy keskustelua. Mulla myös samanlainen tilanne kun Vadelmaunelmalla. Meillä on ennestään yksi tyttö joka nyt reilu 2v ja eilen alkuraskauden ultrassa (9+3) sainkin kuulla odottavani kaksosia. Suvussa ei sellaisia ole...

Yhteistyössä